| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|
| Zpráva 8237 | ad VencaM: jsem samozřejmě obeznámem s obsahem daného předpisu. Ovšem jste nepochopil jedno: je to předpis, nikoliv zákon a v tom může být skryta řada nejasností a polemik. Silnice to vyřešila jednou pro vždy jednotným zákonem. | 05.08.11 - 9:54 |
| Zpráva 6943 | to Zikmund: v clamku je hodnoceni post mortum. To jiz veci nevyresi. Tady jde jiz o to nerudovske: kam s nim. A doplnim, co je za tim. Podivejme se se jen lehce naznakem, co je za timto ..? Nic jineho, nez potichu planovane rozparcelovani osobni dopravy na primestskou, regionalni a dalkovou. A tim i snahy o ziskani toho nejlukrativnejsiho. To ovsem neni dalkova doprava (u nas). Zacina se bojovat o primestskou Praha a dvou dalsich aglomeraci. A ted kam s ni, s 680? Tam, kde si to asi jiz dozije a tady zatim je jedina vydelavajici destinace a to je Praha - Ostrava a zpet. | 04.03.09 - 13:52 |
| Zpráva 5382 | Nejsem si jist, zda režijní výhody zůstanou. Dle materiálu vlády jsou ve hře jako" strategický partner" slovenské Cargo, šilhá se silně po DB. A ti dle zakulisních jednání silně šilhají po ČD Cargo jako zajímyvý úlovek privatizece. V každém případě to bude cizí kapitál a tím to bude i u odborů jinak. Proč by stát měl garatovat nějaké výhody pro zprivatizovaný soukromý podnik. Nemalujte si nic růžově. Cargo bude jen další česká ztráta ve prospěch nadnárodní korporace. | 23.10.07 - 7:04 |