..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jan Linger":

  1 2      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.387-1Pro mě osobně je tahle fotka super, i když se přede mnou kolegové vyjádřili, že ...

Takže ačkoli bych se jindy asi raději nevyjádřil, dneska z nostalgie přihodím nějakou tu hvězdičku.:-)

Po dlouhých 13 letech vidím motor, jenž jezdíval v DKV "Praha Sever", PJ Čerčany.

Po rozdělení federace i ČSD (v roce 1993 - pozn. pro ty mladší, co si myslí, že to je už prehistorie) byl v rámci vyrovnání majetku předán spolu s vozem 810 499 (také PJ Čerčany) předán ŽSR, tuším do depa Leopoldov.

Co se týká nátěru, vede u mě slovenská verze, která má blíž k původnímu barevnému řešení, než ta česká mutace.

Díky "Twixi".:-)
27.05.06 - 9:40
471.010-9Obávám se, ale že jinak, než že se lehce tluče smeták se sloupem, to udělat nešlo.

A jinak, NVuK mě snad nepřekvapí ničím...:-) ... už ne... :-)))
10.04.06 - 15:12
681.002-2Mám pocit, že už jsme tady tu fotku viděli, ne?01.04.06 - 20:57
749.182-2Báječné...

Skvělá fotka, úžasná lokomotiva!:-) Škála 5* mi nedostačuje.:-)
07.02.06 - 21:54
750.285-9chorche:
Nikoho do latě stavět nehodlám. Téměř všechny tvoje názory mi přijdou...
Poněkud zvláštní???

BTW: Kdy se v galerii objeví nějaká tvoje fotka, odborníku?
07.02.06 - 21:52
750.285-9chorche:
Opět koment mimo mísu... Mám dojem, že se má hodnotit kvalita fotografie a ne to, jestli jsou na vozech grafity!
07.02.06 - 10:56
810.102-4Přidávám se ke všem zastáncům "polomáčených" nátěrů! Už jen proto, že tento motor přežil unifikaci v roce 1988 i další v roce 1995 (modro šedý nátěr) až do dnešních dnů!30.01.06 - 0:26
854.204-5A upozorňovadlo není součástí železnice? :-O
Mně se fotka líbí...
26.01.06 - 20:41
M 262.045Nápad dobrý, ale souhlasím s Charym, že by trochu více místa vlevo (zvláště) neškodilo. Ale stejně je ta 045 skvělá, co?;-)21.01.06 - 21:54
721.111-3Jo, jo... i zařízeno to bylo celkem ok.:-)02.10.05 - 16:38