..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "ten z nadrazi":

  1 2 3      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
814.216-8ono tam zase tak velke stoupani neni, ale vypada to tak pac ten most klesa.....17.08.10 - 15:34
751.004-3jj bardota nepochybne zastupuje za 854, nicmene si mylsim ze timle razenim si nekdo v DKV Praha koleduje o velkej pruser, pac radit vagony s centralnim zaviranim za loko, ktery ho nema, neni zas tak uplne idealni.21.04.10 - 14:49
754.050-3 + 750.285-9750, 754 spolu na kabel nemluvil, pac maji kazda jiny system ovladani. Navic tady konkretne ma 754 050 ridici system z MSV a vicelenne rizeni ma pres UIC kabel, ktery 750 nemaji. Ale zas to pres UIC je schopny fungovat treba s 943.04.02.10 - 20:55
750.013-5 + 750.287-5 + 750.103-4 + 750.277-6ja myslim ze uz jen z oznaceni lokomotiv je naprosto jasne ze jsou ty lokomotivy natrene (mozna po nejake MVy, nebo co ja vim) a ne modernizovane. Preci jen 750 neni 753.7. Navic je to na prvni podhled poznat podle mezichladice vzduchu na strese, ktery CATry nemaji. 750 jdou ridit z jednoho stanoviste jen dve.02.01.10 - 13:54
1216.238mokry sen sotoverejnosti... Taurus na Bezpravi :) ale vydareny!22.07.09 - 21:37
612.650-2/150 + 612.075-2/575 DB2 Nechic: tohle asi desiro nebude chlapce... tohle je VT 612 aneb Regioswinger16.05.09 - 18:31
433.002husta fotecka :-D04.05.09 - 10:51
749.180-6Nechic: to ze jsi nikdy v tomhle kraji nikdy tyhle vozy nevidel neznamena, ze tu nikdy nejezdili. Napr. jeden grafikon par let (cca 10) zpatky tady pravidelne jezdilo 853 a jedno patro...25.02.09 - 20:54
814.215-0pospojovane jsou .203+.214 a .204+213. A to co na te 814 chybi nejsou ani tak stupacky, jako spis cele laminatove "dekly" (nevim jak to presne nazvat) navic v tomhle pripade je jeste zasadne zdeformovany cely pluh, takze na nej nejdou zahaknout hadice. Ale na funkcnosti ji to neubira a stale svisti v plne sile.31.01.09 - 0:27
914.064-12 Kladno: jeste pro doplneni - 1 tridilna 814 co se ovladani tyka chova jako 2 dvoudilne 814.26.01.09 - 20:22