| Fotka | Zpráva | Datum |
| 814.216-8 | ono tam zase tak velke stoupani neni, ale vypada to tak pac ten most klesa..... | 17.08.10 - 15:34 |
| 751.004-3 | jj bardota nepochybne zastupuje za 854, nicmene si mylsim ze timle razenim si nekdo v DKV Praha koleduje o velkej pruser, pac radit vagony s centralnim zaviranim za loko, ktery ho nema, neni zas tak uplne idealni. | 21.04.10 - 14:49 |
| 754.050-3 + 750.285-9 | 750, 754 spolu na kabel nemluvil, pac maji kazda jiny system ovladani. Navic tady konkretne ma 754 050 ridici system z MSV a vicelenne rizeni ma pres UIC kabel, ktery 750 nemaji. Ale zas to pres UIC je schopny fungovat treba s 943. | 04.02.10 - 20:55 |
| 750.013-5 + 750.287-5 + 750.103-4 + 750.277-6 | ja myslim ze uz jen z oznaceni lokomotiv je naprosto jasne ze jsou ty lokomotivy natrene (mozna po nejake MVy, nebo co ja vim) a ne modernizovane. Preci jen 750 neni 753.7. Navic je to na prvni podhled poznat podle mezichladice vzduchu na strese, ktery CATry nemaji. 750 jdou ridit z jednoho stanoviste jen dve. | 02.01.10 - 13:54 |
| 1216.238 | mokry sen sotoverejnosti... Taurus na Bezpravi :) ale vydareny! | 22.07.09 - 21:37 |
| 612.650-2/150 + 612.075-2/575 DB | 2 Nechic: tohle asi desiro nebude chlapce... tohle je VT 612 aneb Regioswinger | 16.05.09 - 18:31 |
| 433.002 | husta fotecka :-D | 04.05.09 - 10:51 |
| 749.180-6 | Nechic: to ze jsi nikdy v tomhle kraji nikdy tyhle vozy nevidel neznamena, ze tu nikdy nejezdili. Napr. jeden grafikon par let (cca 10) zpatky tady pravidelne jezdilo 853 a jedno patro... | 25.02.09 - 20:54 |
| 814.215-0 | pospojovane jsou .203+.214 a .204+213. A to co na te 814 chybi nejsou ani tak stupacky, jako spis cele laminatove "dekly" (nevim jak to presne nazvat) navic v tomhle pripade je jeste zasadne zdeformovany cely pluh, takze na nej nejdou zahaknout hadice. Ale na funkcnosti ji to neubira a stale svisti v plne sile. | 31.01.09 - 0:27 |
| 914.064-1 | 2 Kladno: jeste pro doplneni - 1 tridilna 814 co se ovladani tyka chova jako 2 dvoudilne 814. | 26.01.09 - 20:22 |