Komentáře uživatele "infected.bass":
| 1 2 | Komentářů na stránku: |
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 8796 | Edmont: Vy zřejmě budete z nějakého venkova, protože jinak si neumím představit větu "10 minutách posunutí", třeba ráno to problém je, když z Radotína jede na hlavní nádraží vlak každých 10 minut, takže kvůli propustnosti trati to lze dost těžko. Do toho se ze Smíchova motají soupravy RJ, rychlíky do Luhačovic, Brna a Brna. A když hnete z Chebu, tak zase nemusí vyjít křížení. O tom Berouně jsem to psal proto, že ten úsek je celkem náchylný k mimořádnostem. Ale chápu, proč těch 15 minut v průměru vadí, ale je to prostě především kvůli přestupům. A jinak nechápu, o jakých 25 minutách navrch píšete, když vlak jede 3:12 a bus 3:15. Takže trošku žvaníte. A jinak k tomu vozovému parku, chápu ty nářky, je to tak je to bída, to si nebudeme nic nalhávat, problém je ten, že dráha dobíhá zpoždění díky vozům z "východního bloku" a laxnosti v 90. letech... Je to pravda, ale jestli si myslíte, že na tyto tratě přijde konkurence nebuďte naivní, žádná na tyto relace hned tak nepřijde, už proto, že je potřeba vícesystémové vozidla a hlavně proto, že tahle trať bude zřejmě prodělečnější než Praha-Ostrava, kde se o ziskovosti také nedá moc mluvit. Záchranou mohou být railjety, tím, že něco můžou uvolnit a nebo nějaké výběrové řízení na dálkové tratě a zájem soukromníka... Ale to je fikce vzdálenější budoucnosti než railjet. | 28.12.12 - 22:39 |
| Zpráva 8796 | Edmont: v Plzni se stojí 13/16 minut, je to i proto, že zatím není dotažená trať Beroun-Praha, další věcí je, že na trati Plzeň-Cheb musí vyjít kříže, také musí vyjí přípoje od Českých Budějovic a opačně. To znamená, že pokud by se v Plzni stálo 5 minut, tak tohle všechno odpadne a ve finále se možná nic neušetří díky křížení. Zkuste na to nahlížet trochu v souvislostech... | 28.12.12 - 19:51 |
| Zpráva 7382 | Fakt strašný! "...upozornujeme cestujúcich, že rýchlik 605 MALL.SK bude na svojom príchode asi o 60 minút oneskorený.." Jak řikám hrůza. | 21.09.09 - 16:10 |
| Zpráva 5598 | Nechci bejt šťoura, ale ten kdo to píše, asi nečetl oběhy. Košičanova souprava těžko bude mít dvoudenní oběh, když EC/Ex 120 KOŠIČAN předává svoji soupravu v Praze na Ex 127 FATRA a ta v Žilině sudému spoji FATRA, následně v Praze přechází opět na Ex/EC 121 KOŠIČAN. Tudíž dvě soupravy pro Košičana a jedna pro Fatry = 3, ne? | 08.12.07 - 20:52 |










