..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Frava":

  1 2      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 4776Já s povinnými místenkami do pendolína souhlasím, protože opravdu by asi nebylo vhodné, aby lidi byli v něm namačkáni a stáli. Navíc se nedá za co chytit ve velkoprostoru a mnoha lidem by bylo asi nepříjemné kdyby se jim někdo držel za sedačku. Základní cena je podle mě však nepřiměřeně vysoká (Navrhoval bych 50-100 kč) a nejen místenka do pendolína, ale i místenky do ostatních vlaků jsou nepřiměřené. Místenka by měla už být jen jakýsi malý doplněk k jízdence a ne, že stojí skoro jako jízdenka. Takže bych nechal bývalou základní cenu 30 kč a na žádný karty bych místenky nevázal, nevím proč mám být diskriminován za to, že používám jiné jízdné než zákaznické. A platit 200 kč za to, že jsi vůbec můžu sednout je trapné. Například ve Slovinsku na vlak ICS (skoro stejná jednotka pendolíno jako u nás) mi stála místenka k jízdence 1,88 €.03.06.07 - 18:37
Zpráva 4750Podle mě komunikace se zákazníkem měla probíhat takto:
(Je pátek v Praze na hl.n přišel k pokladně náhodný cestující, který jede vlakem po 10 letech, v závorce je vývoj ceny pro zákazníka)
pokladní: Dobrý den.
zákazník: Dobrý den. Kácov (obyč. 110,-)
pokladní. Máte in kartu?
zákazník: Ne.
pokladní: Jedete jen tam nebo i zpět?
zákazník: I zpět. (zpáteční 146,-)
pokladní: Jedete zpět dnes?
zákazník: Ano. (regionet 130,-)
pokladní: Nemáte náhodou pražskou tramvajenku?
zákazník: Ano. (Praha Kolovraty-Kácov zpáteční 117,-)
zákazník: Mám ještě kolo. (síťová jízdenka na kolo za 50,-)

Musíme, ale předpokládat, že pokladní ví, že do Kácova se z Prahy cestující přepraví jen vlaky Os a Sp a kolo přepraví tam a zpět minimálně ve čtyřech vlacích.
Bez tohodle "výslechu" může cestující obdržet jízdenku obyč. tam a obyč. v Kácově 2x110=220,- a kolo 4x26=104,-. Celkem za 324 kč místo za 167 kč. Jenže je problém, že na velkých stanicích jako Praha hl.n. by se v pátek tvořily fronty ještě větší než dnes.
Potom, jak uvádí je problém ve školeních na ČD, například teď v květnu probíhalo školení pokladníků v Praze, kde se jen vlastně probral předpis RID (přeprava nebezpečních věcí), ale o nějakých novinkách v přepravě cestujících ani slovo. Školení dobíhá ještě do půlky června, takže ti kteří teprve půjdou, tak se možná něco doví, ale kteří již byli na školení, tak o ničem vlastně doteď oficiálně neví a TR 10 příjde do stanic tak dva, tři dni předem.
29.05.07 - 18:32
Zpráva 4644Tak podle mě je lepší mít vozy někde odstavené a aspoň minimálně se o ně starat a když by byly potřeba tj. v této době, tak je jen popřípadě opravit nebo jen udělat novou revizi a dát je hned do oběhu, než je kompletně sešrotovat za pár korun a nemít nic. Protože na nové vozy už vůbec nejsou peníze. Navíc by manažeři měli předpokládat, že po vstupu do EU a zavedením mítného systému, se budou přepravy aspoň trochu zvedet a ne se tomu divit, když je to trend EU. Kdybych si zítra objednal najednou objednal deset uhláků, tak už vidím co by to dalo dráze práci než by je sehnala.13.05.07 - 18:50
Zpráva 4541Tak tady už do Polska určitě vlak nepojede. Za to bych dal krk.22.04.07 - 18:23
Zpráva 4532A co takle z modernizovat Mochov, Kolešovice, Středokluky, Hostivice - Litovice, Želenice u Slaného a vlastně všichny v nádraží v celé síti a hlavně tratě, aby to u nás nevypadako jako na Bálkáně nebo v polsku.20.04.07 - 18:11
Zpráva 4473Koukám na trati 120, že skončily osobáky v úseku Milostín - Žatec. Koukám, že se ˇUstecký kraj snaží jak se dá.15.04.07 - 9:36
Zpráva 4393Ono je to blbí, ale žijem v demokratické zemi, takže ono někoho vykázat ven je těžké. Navíc si cestující může jízdenku koupit až ve vlaku, takže vlastně se člověk po nádraží pohybovat i bez jízdenky a nebo stačí mít neštípnutý lístek na MHD např. v Praze na hl.n. jsou označovače v chodbě pod Fantovou kavárnou a nebo až na prvním nástupišti, takže vlastně cestujícím dráha povolení označit jízdenku až za placeným prostorem. Navíc ono je taky těžké vlastně označit někoho bezdomovcem. Nikde určitě právní označení bezdomovec neexistuje. Navíc označovat lidi to už tady jednou bylo za druhé světové války. Navíc se s tím nic nevyřeší, tak se budou válet na ulicích. Spíš je to problém společnosti, že se stát neumí o lidi postarat. Netvrdím, že všichni "bezdomovci" chtějí zapojit do společnosti, ale řada z nich to nedokáže i kdyby chtěla. A vlastně tito lidé jsou vizitkou naší společnosti.29.03.07 - 18:08