..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "E699":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
854.213-6Leč retrovka tam nemůže. Na kopec může jen 854.209.01.19 - 10:39
Railroad girlJá myslim, že pokud jsou jen dioptrie, tak do 2 není problém. Vadí oční vady jako třeba astigmatismus.05.01.19 - 12:22
843.005-0A.N.: Osobák. Jezdí to pravidelně přes léto o víkendu, tušim.13.11.18 - 8:08
151.008-0Já bych si s tou nehospodárností u 150 a 151 nebyl tak jistý na R a Ex - O nevhodnosti na Os nemá cenu polemizovat a u nákladu, který se rozjede a jede, by mohlo být taky zajímavé srovnání třeba 130 vs 163. Tam jsou ztráty jen na rozjezdových odpornících a zbytek času jede lokomotiva na "přímé spojení" trolej - motor. Kdežto u těch pulzních a podobných se teplo v měničích vyrábí stále. Nějaký srovnání třeba 380 vs 151 na vlaku Praha - Ostrava by mohlo být velice zajímavé.05.06.18 - 19:50
163.062-3ukulele: Ani ne tak že se nepříjímají, jakože lidi ani zájem nemají o práci u SŽDC. Místa jsou.18.05.18 - 11:00
754.050-3M474003 - 1. třída byla přeznačena. Tušim že se nechali 3 kupé jako 1. zbytek jako 2. třída17.05.18 - 23:18
93.1360Je hezký jak se vám nelíbí vyšisivaný nátěr vozů. Ale je třeba si uvědomit že až do konce roku 2016 souprava patřila ČD, které do ní nedali ani korunu. Teď je již v majetku výtopny Jaroměř a chystá se postupná oprava.

P.S. jsou i jiné investice než vozidla, například areál výtopny, který se postupně odkupoval a opravuje
09.08.17 - 13:49
854.215-1 + 954.205-1Nickon: Řekl bych že víc než rok už je má 215. Možná i déle, prvně jsem je na trutnovských viděl někdy v roce 2013.16.04.16 - 7:23
Poslední uhlí z dolu Jan ŠvermaVýborný nápad s modelem na vlečce.
Ale na lokálce asi nikdy 555.0 nejezdily. Řekl bych že největší lokomotivou tam mohla být 434.2. Jinak zde běžně sloužily 423.0.

Ale jak řikám, skvělý nápad.
25.10.15 - 6:22
354.195 + 77.28Woky: Ale 354.195 je upravena jako meziválečná, takže v této podobě v 60.letech nemá co dělat. ;)16.02.15 - 22:30