..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Luxian":

  1 2 3 4 5 6      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 8268-> Hawkey: Jo, to je bych řekl rozumný příspěvek.09.08.11 - 23:10
Zpráva 8268Na tiskové konferenci oznámila spolupráci se zatím nejmenovaným zahraničním výrobcem na produkci osvědčeného řešení pro rychlost 200 km/h.

Tím chtějí říct, že sami nejsou schopní vyvinout vlak na pouhých 200 km/h?

A jak si dovolují stanovovat, co je a co není potřebné? ČD klidně můžou domluvit, že Railjety budou zajíždět třeba až do Warszawy, tedy po CMK, která již docela brzy bude pro 250 km/h a tedy na její max. rychlost ani nebudou stačit.

Možná že Railjet není nutně to nejlepší řešení, ale argumenty Škody jsou prostě zcestné.
08.08.11 - 15:34
Zpráva 8275-> Tomáš Palíšek: "nezávislost" "experta" Jacury je opravdu nepochybná...08.08.11 - 0:06
Zpráva 8275-> Sandik: O tom bych řekl už každý ví. Otázka je spíš, jestli ta smlouva na 380 je vůbec vypověditelná.07.08.11 - 16:17
Zpráva 8275-> Tak ten "expert" Jacura je opravdu nezávislý a nikým neovlivňovaný. Takové výrazy jako "proboha jen ne 16 souprav" to jen dokazuje. Ale holt když někdo kope na něčí objednávku, tak se těžko ubrání emotivností :)07.08.11 - 10:21
Zpráva 8275-> Ujetej: Prostě jen analogie: Babičká šukala po domě, regoiošuk šukal po regionu :)06.08.11 - 16:35
Zpráva 8249-> quido.speedy: Mně se spíš zvedá žaludek z tvého příspěvku.20.07.11 - 1:19
Zpráva 8011Opět se ukázalo, že konspirační teorie (v tomto případě o spolčení drah se škodovkou) je pitomost.01.07.11 - 10:24
Zpráva 7431Kapacita metra na letiště by nebyla využita, lidé by do metra nastoupili na letišti a pak by jeli jen dlouho pod zemí,...
Panu primátorovi nikdo neřekl, že metro není automatickým synonymem pro "vlak v tunelu pod povrchem", ale že může jezdit stejně dobře na povrchu?
15.01.11 - 14:37
Zpráva 7378-> Frantisek: Samozřejmě, že nižší cena by do vlaků lidi přilákala. Jde jen o to, že ta nižší cena by musela být taková, aby měla opravdu pákový efekt. Tzn. být tak min o 30% nižší, než např. u SA, aby lidé za ní byli ochotni směnit komfort autobusů SA a fakt, že většinou je jízda busem časově kratší.09.11.10 - 22:17