Komentáře uživatele "Luxian":
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 8268 | -> Hawkey: Jo, to je bych řekl rozumný příspěvek. | 09.08.11 - 23:10 |
| Zpráva 8268 | Na tiskové konferenci oznámila spolupráci se zatím nejmenovaným zahraničním výrobcem na produkci osvědčeného řešení pro rychlost 200 km/h. Tím chtějí říct, že sami nejsou schopní vyvinout vlak na pouhých 200 km/h? A jak si dovolují stanovovat, co je a co není potřebné? ČD klidně můžou domluvit, že Railjety budou zajíždět třeba až do Warszawy, tedy po CMK, která již docela brzy bude pro 250 km/h a tedy na její max. rychlost ani nebudou stačit. Možná že Railjet není nutně to nejlepší řešení, ale argumenty Škody jsou prostě zcestné. | 08.08.11 - 15:34 |
| Zpráva 8275 | -> Tomáš Palíšek: "nezávislost" "experta" Jacury je opravdu nepochybná... | 08.08.11 - 0:06 |
| Zpráva 8275 | -> Sandik: O tom bych řekl už každý ví. Otázka je spíš, jestli ta smlouva na 380 je vůbec vypověditelná. | 07.08.11 - 16:17 |
| Zpráva 8275 | -> Tak ten "expert" Jacura je opravdu nezávislý a nikým neovlivňovaný. Takové výrazy jako "proboha jen ne 16 souprav" to jen dokazuje. Ale holt když někdo kope na něčí objednávku, tak se těžko ubrání emotivností :) | 07.08.11 - 10:21 |
| Zpráva 8275 | -> Ujetej: Prostě jen analogie: Babičká šukala po domě, regoiošuk šukal po regionu :) | 06.08.11 - 16:35 |
| Zpráva 8249 | -> quido.speedy: Mně se spíš zvedá žaludek z tvého příspěvku. | 20.07.11 - 1:19 |
| Zpráva 8011 | Opět se ukázalo, že konspirační teorie (v tomto případě o spolčení drah se škodovkou) je pitomost. | 01.07.11 - 10:24 |
| Zpráva 7431 | Kapacita metra na letiště by nebyla využita, lidé by do metra nastoupili na letišti a pak by jeli jen dlouho pod zemí,... Panu primátorovi nikdo neřekl, že metro není automatickým synonymem pro "vlak v tunelu pod povrchem", ale že může jezdit stejně dobře na povrchu? | 15.01.11 - 14:37 |
| Zpráva 7378 | -> Frantisek: Samozřejmě, že nižší cena by do vlaků lidi přilákala. Jde jen o to, že ta nižší cena by musela být taková, aby měla opravdu pákový efekt. Tzn. být tak min o 30% nižší, než např. u SA, aby lidé za ní byli ochotni směnit komfort autobusů SA a fakt, že většinou je jízda busem časově kratší. | 09.11.10 - 22:17 |










