Komentáře uživatele "strejcekms":
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 7763 | Sim, Ano, tramvaj číslo 1. Tak pokud jedu někam vlakem, tak z hl.n., tramvají to na z Bolevce na hl.n trvá ccs 18 minut, vlakem 9, dostanu se do širšího centra města, věřte, že mě těch pár-set metrů do podchodu a na trolejbus/tramvaj nevadí, já jsem mladý člověk:) Nebo Plzeň Doubravka - Plzeň hl.n., Obyvatelé doubravky mohou zpravidla využít trolejbus, ale vlaky od Berouna na zastávce v Doubravce zastavují co hodinu a na hlaváku jste za nějaké 3-4 minuty. Samozřejmě, někoho může odradit vzhled zastaávky Doubravka - ano, je to hnus! Ono, na té doubravce to je také docela kus na zastávku trolejbusu, kterej vás stejně vysadí na Americké u hlaváku, kde můžete jít natramvaj 1,2, nebo počkat na jinej trolejbus, nebo můžete jet dál a přestoupit nahoře na tramvaj 4, ale to už jsme vlastně na vlakové zastávce Plzeň jižní předměstí - tam se dá taky přestoupit na čtyřku. No to je jedno, je to vě názoru a možná budoucí propracovanosti tohoto systému. | 19.10.10 - 10:00 |
| Zpráva 7909 | Neví, jestli to tu někdo psal, ale na "švestkové dráze" se občas nákladní provoz objevuje, konkrétně tam jezdí Unipetrol doprava - nevím, jak často, to bych kecal, ale když jsou tam i ty výletní vlaky... | 19.10.10 - 8:52 |
| Zpráva 7705 | -Dovolte mi více, či méně odbočit, také se to týká ČD a tiskovka taky byla.- Trošku mě zaráží, že jsem se zde o této akci nedočetl, konkrétně o předváděcích jízdách Plzeňské linky. Přeci jen, když někde jezdí vlak tři dny zdarma, tak už to snad stojí alespoň za malou aktualitku, nemůže tu ovšem být asi všechno, ale jízdám předcházela i tiskovka - údajně fraška: ) Linku jsem asi dnes? Vyzkoušel i já. -Obsazenost / a co všechno stačí cestujícímu- Obsazenost jedné regionovy, "která přifrčela" k 1. nástupišti v Plzni na jižním předměstí, nebyla příliš valná, ale nebyla ani zanedbatelná, ovšem protože to bylo zdarma, očekával jsem více, je možné, že né příliš dobré počasí, první den voleb a zjištění, že se jedná už o poslední den předváděcích jízd, lidi už moc nepřilákalo, první den to podle vlakového doprovodu bylo lepší - tzn. určitý zájem je, ale to je vždy, když je něco zdarma:) Vlakový doprovod tvořil pan revizor ČD, který si pečlivě zapisoval počty vystoupivších a přistoupivších cestující a že počty napsané v deskách, nebyli špatné! Z revizorem jsem se na konečné v Nezvěsticích dal do řeči, jak jinak než o železnici, většina revizorů jsou vlastně zkušení průvodčí, původně průvodčí. Diskuse probíhala i cestou zpět.Někteří lidé na vlak koukaly, jako "tele do vrat", no ovšem, když někteří v ničem lepším snad ještě nejeli. Vesměs velmi kladné reakce spokojených cestujících, jen ti pozornější si všimli, že při brždění je prakticky nemožné mluvit ještě z někým druhým, protože prostě neni slyšet. Vždyť 814 neni nic moc? K tématu o vlacích EC/IC? S revizorem jsme se schodli, že vlastně i těm čechům stačí, když si v sobotu vlezou do "EC" Odra, stoupou si do chodbičky, nebo na představek k "hajzlíku", hlavně když nesmrdí. Samozřejmě, kvalitu vlaku ovlivňuje hlavně dopravce, ale i ministerstvo dopravy a občas se také podivuji, že je to mnoha lidem v tom "EC" vlastně jedno. A dále- proč Arrivě vůbec Němec umožňuje jezdit a neremcá, když údajně nikdo neměl námitky, že vozy Bm nemají uzavřený systém wc. Ale jak Němec remcal, že my jim tam posíláme model - ve stanici NE! Oni ty reko, nejsou tak staré. No, postupně jsem zjistil, že českému člověku ( většině) vlastně stačí i málo a o to se dráhy asi opírají. Zajímavost: Původně měla být ta linka vedena asi z Nýřan (trať 180), přes Plzeň hl.n. - až po původní trasu do Blovic a to proto, že na Nýřany je silnější příměstská doprava, než směrem do Kozolup a také by se tam užil potencionál motorové jednotky, snad na jednom úseku by 814 nejela pod dráty, jenže tam měl být údajně jakýsi problém s křižováním na trati 180, podle mě a zdroje je to ale blbost : ) Alespoň že na té části, kde to jede na úseku trati 170, jsou nové perony, je však pravdou, že směrem Kozolupy, byl vlak spíše prázdnější. Času bylo dost, několik jízd a i mě začal štvát ten kravál, stejně jako štval i revizora a to už od rána, nakonec byl rád, že ho přišel vystřídat kolega. Přikládám pár sice né píliš povedených fotek, ale zato dokumentačních- nezajímavých:) A závěrem ještě otázka: Proč ženete motorák pod dráty? Protože nic lepšího nemáme, musíme si počkat ještě tak 4 -6 let...Nejdřív budou motorové jednotky na Domažlickou.. http://www.dds.estranky.cz/fotoalbum/plzenska-linka_predvadeci-jizdy_15.10.2010/ | 15.10.10 - 23:41 |
| Zpráva 7891 | Dnes v otázkách Václava Moravce- Žaluda vs. Jančura... | 10.10.10 - 11:04 |
| Zpráva 7870 | JAKUB- koukni na mail... | 27.09.10 - 19:53 |
| Zpráva 6802 | Nickon, pěkně napsáno, ale neni to už trošku mimo mísu? Mazat příspěvky až po 2 dnech, co je tato diskuse mrtvá? | 28.07.10 - 22:47 |
| Zpráva 6802 | J.Petrák- to bych tam tedy dal fotku třeba nádraží s vlaky u nástupišť, vyfotografovaného z nějaké lávky/mostu, nebo kdž je to o bezpečnosti, tak něco z Velimi. Proč zrovna tato? Mě by tedy nenapadlo dát k tomuto tématu takovou fotku a na to nemusím být novinář.. K těm financím v příspěvku předemnou- to se mě nezdá pravděpodobné, že by si to Rj objednal :) | 24.07.10 - 19:25 |
| Zpráva 6802 | To tam opravdu mohli dát nějakou neutrální fotku. Nic proti, ale toto neni ten nej příklad, asi jako na ídnesu, tam vám také k zprávě o vykolejeném nákladním vlaku dají fotku EC vlaku, nebo pendolína :) | 24.07.10 - 14:41 |
| Zpráva 7716 | Domlukas- vždiť jsem nic takového neřekl, sám jsem řekl že to že je tu zmíňka o tramvajích mě nevadí! Ba naopak.. | 24.05.10 - 17:32 |
| Zpráva 7642 | Pajavlaky-? Co to meleš za sra*ky? Vrať se do jeskyně. | 26.03.10 - 18:28 |










