..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ešus":

  1 ... 9 10 11 12 13 ... 88      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
151.001-5Kdyby se lokomotiva na fotce zdánlivě zmenšila, už by nepůsobila tak agresivně a dynamicky, což by byla škoda. Já bych spíše vyretušoval jeřáb, který se tam plete vedle sběrače.06.12.16 - 21:05
151.014-8Ve mně evokuje východní Evropu spíše řazení dnešních vlaků - jako by jelo to, co bylo po ruce, a ono je to pravidelné... Zato souprava na fotce je krásně ucelená.01.12.16 - 20:41
151.014-8Chary: To všechno jsem chápal (i prakticky) už předtím. Ale u téhle fotky mi ten předek přijde až moc rozostřený (ve vztahu k ostrosti celého vlaku).29.11.16 - 23:09
151.014-8Vlaky se spojovaly už vloni při výlukách kolem Bezpráví - vzpomínám si na railjet plus Ex do Opavy. Dělily se v ČT.
Řešením problému by mohl být i integrální taktový JŘ a tarifní integrace. Dnes je totiž situace taková, že Praha - Olomouc jezdí vlaků plno, avšak pro cestujícího je interval 1 - 2 hodiny, protože si dopředu koupí lístek jen pro jednoho dopravce. Kdyby byl nastolen 30min takt Ex vlaků, doba mezi spuji se subjektivně zkrátí, přestože vlaků pojede míň.
28.11.16 - 23:43
151.014-8Zaujalo mě, že celý vlak je docela ostrý, zatímco přední část je výrazně rozostřená. Rozostřoval autor něco v editoru? Děkuji.28.11.16 - 23:32
Twindexx Swiss ExpressJaké to má jízdní vlastnosti? Doufám že ne jako Twindexx Vario, které harmonicky kmitá na všechny strany. Díky.10.11.16 - 22:07
460.115-9Oni zároveň uvažují jinak než my na trase Praha - Ostrava. Třeba na trase Zürich - Bern je 30min takt, a ne menší, sice jezdí i vložené pomalejší spoje, ale ty nemá smysl využívat. Jízdní doba IC v 30min taktu je 1 hodina, takže vlaky jsou na nádražích v uzlech v půlu nebo celou, což umožňuje přestupy na další vlaky, autobusy apod. Na většinu míst (i mimo železnici) se dostanete v hodinovém taktu s ostrými přestupy, takže nikde nečekáte. Do toho kompletní tarifní integrace všeho atd. Prostě to nemá chybu. Jde o to, že oni chápou, že nemá smysl zkracovat intervaly, protože takové spoje by nebyly využívány (nestíhaly by uzly).
Zato my považujeme za úspěch, když Meziměstí, Opava, Letohrad a Zlín mají 1 pár vlaků do Prahy. Nebylo by lepší takové spojení (s přestupy, ale stejnou jízdní dobou) nabízet celodenně? Na železnici už to jakž takž jde, ale přestupy na MHD a autobusy jsou většinou očistec jak časový, tak tarifní.
10.11.16 - 22:05
BéeMWé do HeršlákuKlasických fotek pod úhlem 45° je tu dost, ale tohle je něco jiného - zkrátka umění. Vyfotit pěkný záběr i tam, kam by jiný nešel. Ne nadarmo někteří fotografové nejraději fotí v polosmeťácích.07.11.16 - 21:14
1216.231Bylo velké štěstí, že i mašina byla ÖBB a ještě k tomu správně natočená.05.11.16 - 21:41
DR 132.687-5612 mám taky rád. Coradie je sice nízkopodlažní, ale tak divně, že má podlahu ve výšce 730 mm a k nástupní hraně se snižuje po rampě... Řadím ji k horším jednotkám na západě. Ale hlavní je, že tam nejezdí Dosta.02.11.16 - 21:46