Komentáře uživatele "optus":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 6818 + 4400 + 1024 | Matys: Samozřejmě že existují, tedy v roce 11 existovaly. Viděl jsem nátěry BNSF, ATSF, UP, Santa Fe. Pokud bys byl na východním pobřeží, tak tam bys narazil třeba i na CSX | 19.11.14 - 16:05 |
| 165 + 172 | Keprt: Asi ve velkých aglomeracích je silný příměstský provoz - chápejme příměstský v americkém měřítku asi tak 150-200km z centra... S egem výrobců máš pravdu. Nebýt ho, tak dnes jezdí 380 s Railjetem a třeba by nám stačila jedna nabíječka na všechny mobily nebo notebooky... | 18.11.14 - 23:17 |
| 165 + 172 | A ještě něco k osobní dopravě. Za celou dobu focení, vyjma 2 nebo 3 nostalgických a turistických vlaků jsem viděl pouze jedno pravidlo. Každý kdo může jede na kratší vzdálenost autem a kdo nemá auto. tak busem (viz. síť autobusů Greyhound). Nebo letí leteadlem. Cestovat vlakem na větší vzdálenost je opravdu pro fajnšmekry... Většinou bývá rozdíl mezi cenou vlaku a letadla mizivý ve srovnání s délkou cesty... | 18.11.14 - 21:25 |
| 165 + 172 | Dovolím si takyněco přidat do diskuse: V USA jsem taky něco pofotil. Když jsme u toho stoupání, tak na smyčce v Tehachapi je myslím nějakých 27promile a k vidění tam bylo i třeba 7 mašin v čele a 2-3 na postrku. Nepotkal jsem vlak s vřazenými HV uprostřed. A co se týče spojení mašin, aby si "rozuměly" tak to je také dáno tím, že ve velké míře jezdí mašiny od 2 výrobců. General Elecric - stroje DASH a od GM jsou EMD. Proto asi ta slučitelnost. Samozřejmě jsou tam ještě výrobci jako ALCO, apod... | 18.11.14 - 21:04 |
| 287 + 275 | Hortulana: Kolem Flagstaffu/Wiliamsu jsem se toulal taky. Možná jsi měl štěstí, ale ani tam to nebylo co 5 minut... | 05.10.14 - 2:52 |
| 287 + 275 | Jiří Kocourek, Hortulana: Většina silniční sítě v USA je solidní, ale najdou se dost dlouhé úseky, kde je tomu naopak. Například I80 z Truckee do Sacramenta až nápadně připomínala D1 u Velké Bíteše :D AD: dlouhé vlaky co 5 minut... Nevím kde jsi byl, ale já v USA tak hustý provoz nepotkal. Jel jsem například podél transamerické trati (San Francisco-Truckee-Salt Lake-Cheyenne a rozhodně tak husto tam nebylo. Nehustěji snad bylo v Tehachapi, kde ráno opravdu jelo asi 8 nebo 10 vlaků oběma směry, ale pak byla víc jak 3 hodinová pauza. V Cajon Pass to jezdilo tak po 20-30 minutách... | 04.10.14 - 21:30 |
| Frmol | Jardo, variábl mám a potvrzuji, že v mezních hodnotách dělá přesně to, co popisuješ. Mám i běžný ND... | 25.09.14 - 17:50 |
| Frmol | Jardo: Žeby ND filtr(y) :D nebo žeby snad variábl :D | 24.09.14 - 21:59 |
| 757.003-9 | PM: Já měl na mysli velký kříž a bez uřezaných náhrobků... Johoníkova fotka splňjuje jen jeden atribut - neuřezané náhrobky, ale v podstatě je to prkotina :) Dobu bez kříže bohužel nepamatuji... | 05.09.14 - 14:05 |
| 757.003-9 | Takové standardní provařené místo. Kompozice s křížkem je sice zajmavá, ale těžko se dá vyhnout uřezaným náhrobkům, což se mi moc nelíbí, ale z vlastní zkušenosti vím, že to jinak nejde... | 05.09.14 - 11:22 |










