..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 ... 9 10 11 12 13 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
362.085-3Moc pěkná fotka. NeNajbrtí jednička je hezky schovaná na konci. Tento úsek 3. koridoru byl upraven na konstantních 120, protože na 2/3 délky to tak vycházelo. Kdyby měl být na 140, tak by trať do Plzně už musela vést z 80% jinak a to už by bylo levnější udělat rovnou na 200, protože by byla kratší a navíc bez tunelu. Sklonově jsme tady téměř na hraně, protože tu bylo 10 a zkrácením v některých obloucích znamenalo až 11,5. Pro náklady a osobáky ta rychlost stačí. Na předjetí kamionů po souběžné dálnici potřebuješ Pendolino, které tu pojede 155-160. Řekl bych, že příští sezona tu bude na focení ideální, stavba bude už hotová, kolem bude ještě nízká travička bez vysokých kopřiv....01.06.12 - 15:56
1116.222Pokud si za své daně chci pořídit něco zahraničního, tak bych rád koupil ne tuhle spatlaninu, ale rovnou jednotku ICx, která se na rovině svižně rozjede na 160 a skopce dokonce na 249km/h. Nyní bych koupil jen těch pár souprav co dojedou do Nového Města za Vídní.
ICx budou levné, výkonově o něco slabší, ale s lepší aerodynamikou a skopce s vyšší povolenou rychlostí, takže na nové trati do Brna budou ve výsledku rychlejší než tahle spatlanina, kterou si rakušáci pořídili kvůli tomu, že jsou vybavení výhradně na Taurusy.
27.05.12 - 17:43
434.2186Černoch v tunelu a 96% přeexponované plochy v okolí. To má asi být vtip galeristů? Být to ve čtyřnásobné velikosti, tak si to oříznu jak říká Aleš a pokusím se zamyslet. Takhle je vidět kulový a v galerii to nemá co dělat. Doporučoval bych udělat další verzi - z originálu udělat výřez, pověsit sem a pak se můžeme bavit jakou to má hodnotu.27.05.12 - 14:33
671.001-6To by asi musel mít nějaký slovenský důchodce. Někde jsem jakousi fotku viděl, ale to mohlo být v místním muzeu. V každém případě zkusím něco na webu. Jinak původní trasa Liptovský Hrádok - Ružomberok by se dala vytunit na 160-200km/h. Na přeložce budeme rádi za 100-130.
Tak aspoň máme parádní fotky, když to jede pomalu.
27.05.12 - 11:00
363.084-5K těm metrům: Na trati Brno - HavloBrod jsou zářezy a násypy výšky do 16m. Pak jsou už tunely a mosty. Tento úsek 4. koridoru ČBu-Bystřice u Benešova se spíše schovává do tunelů. Díky tomu cena leze dost nahoru a dosahuje až poloviny ceny dálnice (myšleno na běžný kilometr). Pro srovnání - cena je shodná s posledním úsekem francouzské vysokorychlostní trati na 320km/h. VRT není dražší, protože tam je minimum stanic a staví se na zelené louce. Protože není pro nákladní vlaky, tak si samozřejmě odpustí i betonové protihlukové stěny. Ty tam jsou jen ve výjimečných případech.21.05.12 - 13:49
240.086-9Vážení, fotka je přesná. Je to krásný dokument, jak si březový plevel dokáže poradit i s takovou hrůzou jakou je 25m hluboký zářez v podkrušnohoských sračkách. Je tomu právě 31 let co se sem převedl provoz.
Pokud by na té fotce chtěl někdo něco vylepšovat, tak ať si ji převede z lokomotiv do umění.

Může také vyrazit (co nejdříve) na místo a nasadit polarizák. To by pak břízky vypadaly zcela jinak a zajisté by se to polovině kritiků líbilo více.
16.05.12 - 12:51
1216.210-5Koukám, že Rakušáci vláčky po zimě ještě neumyli-5*.

K levostrannému provozu: Všechny koridory jsou u nás banalizované (což se dělá standardně již 40 let), takže lze jezdit vlevo i vpravo. Přepnutí na pravostranný provoz je jen otázkou, kdy někdo udělá "chybu lidského činitele".

Ovšem jeden problém za 8 miliard tady máme. Před více než půlstoletím se hezky vybudovala mimoúrovňová odbočení z Ferdinandky směr Olomouc a ValMez. Prostým přehozením na pravostranný provoz pozbývají smyslu a tedy je rovnou zlikviduji za 2 miliardy, nebo předělám za 8mldKč.

V každém případě je to vážný průser pro nejzatíženější úsek železnice v ČR. Mělo se to udělat již při stavbě koridorizace tohoto úseku. Ještě jednou připomínám, že narozdíl od Rakušáků jsme mohli již dávno otočit Břeclav - Bohumín, neboť byla kompletní banalizace od doby ET Břeclav - Přerov.
03.04.12 - 7:25
1116.234Trať je muzejní pod ochranou UNESCO s traťovou rychlostí jako české lokálky, tedy 50-70km/h. Samozřejmě se kutá dlouhý tunel na rychlost 250km/h se sklonem pro nákladní dopravu, takže hned tak nebude hotový. Ještě bude možné dlouho fotit.27.03.12 - 8:39
680.007V Budějicích mně protihluková stěna naprosto fascinuje, neboť hezky odráží hluk od silničního průtahu na těch několik obydlených baráků. Osobní vlaky, jedoucí po nové koleji 40km/h vytváří hluk asi jako myčka nádobí. Nákladní vlaky jedou po své vlastní koleji za náspem. Ty blby, kteří to navrhli a schválili bych na týden přivázal k zábradlí dálničního nadjezdu, aby poznali co je hluk z dopravy.06.03.12 - 21:58
491.001-4Děkuji za foto. Zahlédl jsem ho někdy 1991 u Zell am See a bohužel nestihl vyfotit.18.12.11 - 14:38