| Fotka | Zpráva | Datum |
| 810.424-2 | PaV: ano, to by nějak tak odpovídalo ;) | 28.01.06 - 22:59 |
| 163.242-1 | Výjezd vlaku z tunelu je vděčným motivem, pozadí taky pěkné ... jen sis tam nemusel naťapat ;) | 28.01.06 - 18:05 |
| 740.865-1 | Vojtěch Hrubý: tady se snad v některém z komentářů objevilo to, že ta reklama vadí?? Spíše naopak... a zde není podle mě míněno jen samotné vyfocení soukromého stroje, ale i dobře zakomponované logo provozovatele nad ním | 26.01.06 - 20:09 |
| 810.559-5 | Omlouvám se všem Kladeňákům, nedíval jsem se na místo focení, ale jen na baráčky v pozadí ;) | 26.01.06 - 12:31 |
| 810.559-5 | Z mého pohledu - rozhodně bych to o něco ořízl zespodu a zprava, aby tam nebylo tolik toho prázdného spodku a křoví, a tím vynikla ta pěkná vesnice v pozadí...ale jinak je to zajímavé zasazení 810 do krajiny... | 25.01.06 - 20:02 |
| 843.008-4 | ha, turnusované vozidlo na této trati, nevídaný to jev :D jinak pěkná fotka | 24.01.06 - 23:14 |
| 754.066-9 | Tak takto už je to o něco lepší | 22.01.06 - 18:06 |
| 460.080-5 | To mě taky napadlo, než jsem ve statistikách zjistil, že 033 patří pod RD Košice ;) | 21.01.06 - 17:20 |
| 460.080-5 | Railman: ani nejde o to, zda jsi to četl z fotky nebo zjišťoval jinde, ale hnacích dílů řady 460 bylo vyrobeno 86, tudíž kde bychom vzali 460 330? ;) A navíc ti nesedí kontrolní číslice. | 21.01.06 - 16:09 |
| 460.080-5 | Kdyby to bylo pouze to, tak mi to ani tak nevadí, ale ještě se k tomu přidá například ten keř před zadním podvozkem | 21.01.06 - 13:19 |