..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Zlámalík":

  1 ... 11 12 13 14 15 ... 117      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
751.174-4 + 751.124-9 + 751.035-7 + 751.047-2 + 751.208-0Zelenda, chlape, vy perlíte!10.03.17 - 13:27
753.778-0 + 753.779-8V Kropici by měli Roundupem kropit koleje, jinak je letos už nenajdou...10.03.17 - 13:27
1216.019Kolegové - 2x svatá pravda... O to víc si vážím těch, kteří hledají, nacházejí - a neváhají se podělit.10.03.17 - 13:26
1216.019Richard Weber: Nejsa šotoušem či fotičem skutečné železnice, zeptám se - a proč nehledá? Přece "jet takovou dálku kvůli focení" a vyfotit to samé, co je (nejen na ŽP) už mnohokrát vyfoceno? Důvod?09.03.17 - 13:15
1144.032Pěkný aktuální záběr. Vyšisovaná loko ladí s dosud nepučící přírodou :-)
Jaká je obsazenost těchto spojů ze/do Znojma?
07.03.17 - 16:04
Abellio Scotrail 385002stoupa: no, že by to nemělo chyby - teď nemluvím o vyobrazené 387, ta je funglovka, ale myslím, že motoráky obecně sem tam odejdou i v UK. Ale co jsem si všiml - pokud jde o vícedílnou motorovou (dieselovou) jednotku - obvykle jsou všechny jsou motorové. Což je pikantní třeba na Marylebone Station (směr Aylesbury/Oxford, provozuje Chiltern), když vám pod nízkou střechou, částečně v hale, stojí tři jednotky a všechny bublají - a všechny DOST SMRDÍ! (i když zrovna řada 165 má dva čelní motorové vozy a jeden vložák.
Foto (řada 165 Network Turbo, Maylebone): http://www.railfaneurope.net/pix/gb/diesel/dmu/165/Chiltern/pix.html
04.03.17 - 0:50
Abellio Scotrail 385002Líbí nelíbí. Ještě by škemral. Je to tichý, čistý a rychlý. Ráčej si povšimnout, že toto není Hydra, ale elektrická jednotka na 25 kV. Tedy ekvivalent třívozového RegioPanteru. A zatímco u nás se řeší milión nesmyslů, výběrovým řízením s nestandardní šířkou dveří počínaje a problémy s tuhými podvozky konče, když i v sousedním Polsku seká Pesa i Newag podobné věci na desítky, tak v Británii, díky tomu, že nemají úrovňová nástupiště, stačí obrazně vzít dvě dlouhé traverzy, na ně položit kastli, pod ně šoupnout podvozky a jedem. Průchozí čelo je tam proto, aby se dala měnit kapacita a přitom abych soupravou prošel skrz, zejména pak obsluha vlaku.

Co myslíte jiného jsou řady 387 (Bombardier, https://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_387 jezdící jako Gattwick Expres a všudemožně jinde), 700 pro Thameslink a jiné? Furt to samé, plechovka na traverzách - vlaky jsou tu stavěny, aby sloužily. Lidí ve vlacích přibývá a řešení musí být ekonomické a efektivní.

Interiér jednotky 385: https://goo.gl/mqsst1
Stanoviště na ř. 387: https://goo.gl/8jXAfd
Stanoviště britských elektrických jednotek: http://www.dawlishtrains.com/uk-emu-cabs.html
03.03.17 - 12:23
M 262.101Stoupa: to je nepochybně šotovlak, objednaný za východoneměcké marky :-)03.03.17 - 9:50
Abellio Scotrail 385002Standardní britská "plechovka", zde v podání Hitachi.
Nebojte, mají tam i o něco hezčí kousky (hledej Hitachi IEP): https://goo.gl/WlPYbc
02.03.17 - 23:25
742.070-6stoupa: Ale blesky výkon zvyšují! To je snad uvedeno i v nějakém paragrafu Drážnho zákona :-D01.03.17 - 22:34