..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jiří Pekárek":

  1 ... 11 12 13 14 15 ... 30      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Litochovice nad LabemA pak že ty dvojčleny na těch modrých tranzistorech nefungují. Ikdyž jsem z toho drobet zmaten. Tyto modré lokomotivy jsou obvykle všechny po opravě, ale na některých dvojčlen jde krátkými konci k sobě, na jiných dlouhými.

Už se těším, kdy se tu objeví nějaké ty 742.7xx (nebo 5xx - teď nevím), které mají snížené skříně a vypadají jako 731ky-žížaly...
25.08.10 - 11:29
954.003-0Máte to pěkné...
To ČD došli ABfbrdtn, že jej nahradili Bdbrdtn?
25.08.10 - 11:09
740.673-9 + 740.622-6Ta oranžová lokomotiva TSS (nevím co to je, podbíječka to asi nebude a MUVka už vůbec ne) je jako by stála na silnici... :(25.08.10 - 11:06
810.508-2 + 810.049-7 + 810.026-5 + 751.119-9Vadí mi tam ten posunovač. Je nějaký mázlý... (alespoň se mi zdá)25.08.10 - 11:03
380.005-9 + 380.006-7Radar: Nemohou. Škodovka by si účtovala víc. I tak to bylo dražší a vyjeli později, neboť ty potvory normy se nezastavili a neustále bylo potřeba něco dodělávat...

A k tomu najbrtu:
http://www.zelpage.cz/clanky/rozhovor-tomas-tarant-a-prvni-rok-v-barvach-najbrt


Jinak tohle je ještě dobré. Z bran vyjela jedna, která měla dveře celé stříbrné, takže to bylo jak záplata...

A že není Bmz v najbtu? Náhodou, mě se tyto Siemensky (Ampz, Bmz, WRmz) líbí v červeno-bílém nátěru a od počátku jsem byl pro to, aby se jim nátěr nechal. Tzn. pokud by vyjel Jože Plečnik (dnes A.Bruckner) tak jako loni, byl by pořád červený. A s Taurusem ÖBB by to docela ladilo...

Co to, že souprava byla dvouhlavá. Ta 380ka u měřícího vozu vypadá (podle stažených sběračů), že je nečinná a jen se veze...
25.08.10 - 11:01
T 47.015vodavod: Na JHMD? To by vám Šatava dal! Akorát jsem nepochopil smysl toho brzdícího vozu u vozů, které jsou normálně bržděny průběžnou brzdou (nejsou napodvalníkované). To se při cestě přistavovali/odstavovali nákladní vozy? Na JHMD jsou tyto smíšené vlaky běžnou záležitostí...25.08.10 - 10:49
4020.285-5Popravdě řečeno, mne zahraniční železnice moc neláká. Ale tohle se mi líbí!22.08.10 - 12:53
363.081-1Když už jsme u té "jednokolejné dvoukolejky": Bude se ta část Plzeň-Zdice dodělávat při současných škrtech? Jedny zdroje hovoří že ano, jiné že ne...21.08.10 - 20:30
810.622-1Mne by zajímalo, kdy přebarví i ty vlečňáky (Btax, BDtax,...)

Co se týče RegioNoh (resp. podbíječek s WC): bylo by zajímavé, kdyby se jich několik natřelo (alespoň tak 1-2 na jeden kraj). Ikdyž tvarově se pro ten lak nehodí.

Když má teď dodávka Regionov skončit, zajímalo by mne, zda se bude v rekonstrukcích nových řad pokračovat (jak kdysi ČD informovali), nebo se budou kupovat už jen nové jednotky typu RS1 a další (viz. články tady na ŽP). Docela by se mi zamlouvala řada 813/913 ZSSK (a Najbrt by na ni taky šel...)
19.08.10 - 22:02
Wapkování podvozku z krokouše.No, mne nejprve zaujal motorák, pak podvozek, a nakonec jsem si teprve všiml "živé myčky" podobné kováři...

Werkie: Kdyby od toho nevedl kabel (nebo hadice), nebyl tam nástavec s tryskou (končilo by to adaptérem u pravé ruky) a nemělo to plastové "opláštění", vypadalo by to jako nějaký velký klíč s voříškem s gola-sady...
19.08.10 - 21:54