..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Vít Burian":

  1 2 3 4 5 ... 19      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Na hvězdném nádraží cinkají vagóny...Abych tedy shrnul svůj názor na věc. Řekl bych, že pokud se nacházíme v sekci uměleckých fotek, tak nějak se očekává umělecký název. I když tak na prvý pohled vypadat nemusí, nicméně i za strohým názvem můžeme hledat umělecký záměr, neboť v tom je krása umění, v mnohoznačnosti. V literatuře se to obvykle nazývá estetická hodnota textu, a není tím myšlena jeho krása na pohled, ale schopnost textu přijímat nové významy. Tím se dostávám k tomu, že můj název fotky nemusí být nutně jednoznačný, protože se pohybujeme v umělecké sekci a proto každý názor je správný, respektive žádný není špatný. Prostě záleží na každém, co si pod tím představí. V tomto konkrétním případě tedy nejde ani tak o to, že je to úryvek z písně Jarka Nohavici, to je jen taková drobná pointa pro znalé. A je na každém, jak si název vyloží a co v něm pro sebe najde.

Ten verš z písničky mne napadl čistě náhodou, spontánně, bez přemýšlení. Už ani nevím, jestli ten večer, nebo až později. Koneckonců, vznikl spontánně jako celá fotka, protože ta vznikla ve volné chvíli bez hlubšího plánovaného záměru. Kdybych věděl, co vznikne, možná bych ji technicky zpracoval i lépe. Těžko říct ;-)
07.01.15 - 20:54
783.001-1Vážení, je pěkné, co tady píšete... Ono by taky stálo za to kouknout se na stránky výrobce - fy Voith Turbo (respektive Legios), a podívat se, co je uvnitř. Řekl bych, že se jedná o jednu z nejlepších modelových řad diesel lokomotiv v Evropě. A mimo jiné, pro šotouše je dle mého názoru docela zajímavá - motor ABC o vrtání 256 mm, hydraulický přenos ... a když se na ni díváte ze strany dopředu, vypadá to, že má negativní sklon čel jako nějakej sovětskej diesel :DDD04.01.15 - 13:30
599.095-7Ne že bych se chtěl nějak vychloubat, ale dá se říct, že toto je takové "zhmotnění" mé koncepce, kterou jsem představil ve svém posledním článku: http://www.zelpage.cz/admin/story.php?zobraz=933515.12.14 - 15:35
Ge 4/4 II Nr. 620 RhBProč je lepší? Třeba proto, že využívá zajímavých atmosférických jevů ve svůj prospěch? Která jiná fotka v liště to dělá? Na ostatních fotkách je všude buď tma a nebo modrá obloha s trochou obláčků ... neříkám, že takových je v galerii není víc, ale zrovna mezi jakýsi „mainstream“ to nepatří.23.11.14 - 14:38
163.094-6Náhodou, řekl bych, že tohle vypadá líp, když to má všechny střechy stejně vysoké, než když jedou „nízké“ honeckery a na konci vysokej sysel...06.11.14 - 6:59
851.010-9 + 820.081-8Nátěr pěknej, ale v kombinaci s kulatými křivkami krokouše semi nějak nelíbí. Zato třeba na něčem jako 842 nebo 843 by se vyjímal líp než nějaká višňová/krémová...04.11.14 - 20:31
M 27.003Fuj, tohoto okamžiku jsem se bál asi jako apokalypsy. A je to tady! Koukám koukám, aspoň z náhledu mi to připomínalo tohle: http://bigboyztrainz.com/wp-content/uploads/2012/04/CN-RDC-3.jpg04.11.14 - 16:18
754.066-9Tak v Třebíči máte taky stanici o dost výš než je centrum. Myslím, že se shodneme na tom, že stanice je umístěna vhodně, i když se to na první pohled zdát nemusí.31.10.14 - 16:07
754.066-9Hodně jejích fotek z celého jejího působení je na www.prototypy.cz, kde je ke všem i krátký popis, a také se tam píše, že tento „tovární“ nátěr dostala ve Veselí.31.10.14 - 7:25
754.066-9Ale jděte! Tohle vždycky bude brněnský stroj, ať už bude sloužit kdekoli. Pravda, sloužila dřív všude možně, ale legendární ve svém nátěru se stala až v Brně. Bude mi chybět... :-(30.10.14 - 20:02