| Fotka | Zpráva | Datum |
| 771.183-1 | hmm,čmelák má pěkné břemeno...tady někdo něco psal o normě 2200 tun,to je na 885kW docela slušné,ovšem nesmíme zapomenout jakou to má velkou tažnou sílu:-)))zkrátka je to čmelák a né žádný čmeláček. | 22.11.06 - 15:42 |
| 749.121-0 | no,nákladní nádraží,je to místo,kde se nakládá dřevo,a občas tanky,které jedou do/z vojenského prostoru Libavá. | 11.11.06 - 9:32 |
| 242.239-2 | A jaká byla vlaková lokomotiva,když toto je postrk? | 10.11.06 - 13:09 |
| 751.138-9 + 749.006-3 | To tam má fíra svého kolegu,co pojede s druhou mráčou? | 05.11.06 - 8:41 |
| 753.706-1 | Vlakoň:Promiň,jsem občas fakt konzervativní.S tím přirovnáním,že se starým motorem to při vysokém výkonu dost kouřilo,souhlasím.Na druhou stranu máme mnohem hlučnější lokomotivy.Já vím o čem mluvím.Když ti totiž brejlovci za zahradou(Jezdí tam od té doby,co jsem si ještě hrál na pískovišti),je to něco jiného,než když tam projede nějaká 749 nebo 751. | 04.11.06 - 8:52 |
| 753.706-1 | Tohle jsou znehodnocené brejlovce s Caterpilarem,že?Už to není to,co to bývalo. | 03.11.06 - 16:22 |
| 130.050-8 | čd4ever:No já myslím,že máme silnic dost.Máme PŘEDÁLNICOVÁNO. | 30.10.06 - 15:53 |
| 130.050-8 | A kolik to bylo zhruba vagoónů?Postrk za elektrickou lokomotivou se vidí málokdy. | 30.10.06 - 14:07 |
| 714.201-1 | Otázka ohledně 714tek.Rekonstrukce z řady 735 po konci ČKD už neprobíhá,že? | 29.10.06 - 10:23 |
| 742.367-8 | To je rychlík od Krnova,ne?Jinak fotka se povedla! | 27.10.06 - 9:09 |