| Fotka | Zpráva | Datum |
| InterCity | Pokud vím tak 160 km/h. A nasazované jsou na dálkové vlaky, hlavně kategorie IC. Ve vozech je i výtah na minibar. | 12.09.09 - 15:31 |
| Coradia Nordic | alex2111: Tahle verze u nás jezdit nemůže, protože je dělaná pro širší severský profil. | 19.07.09 - 16:04 |
| 465197 | eurostar: Oprav mně pokud se mílím, ale GNER (není náhoda, že je to podobné bývalé LNER) jezdí z vedlejšího Kings Cros, kde začíná ECML, který je přes uličku. Paddington je výchozí stanicí bývalé GWR a dnes by tam měl začínat FGW a vlaky po VRT. | 28.06.09 - 18:40 |
| 377110 | comar: Předělat to ze třetí kolejnice na trolej by znamenalo hodně velké náklady na což ani britové díky Railtracku nemaj (musel bys předělat celou Jižní a JV Anglii od Londýna po Dover). Navíc jim to bohatě pro jejich maximálně šestivozové soupravy stačí, jelikož Eurostar už přesunuly vyskorychlostní trať HS1. | 16.06.09 - 19:01 |
| čištění osobních vozů po ukrajinsku... | Škoda, že tu je jen pět bodů. Tohle si zaslouží o hodně víc. | 04.09.08 - 17:11 |
| 354.195 | bazala68: Když už Masaryčka přežila komunisty, kteří chtěli zrušit vše mezi Hostivicemi a Libní, tak už by měla přežít všechno, jinak by se s ní nepočítalo v novým spojení. | 20.07.08 - 15:49 |
| 810.271-7 | Tomu říkám ropovod, kam se hrabe ten mezi Opavou a Krnovem. | 11.04.08 - 10:33 |
| L45H-083 + 99.772 | T435: Pokud vím tak řada 99 platí pro všechny úzkorozchodné parní lokomotivy a rozchody se dělí podle skupin (6, 7, 9,...). | 22.02.08 - 7:40 |
| L45H-083 + 99.772 | bazala68: Já myslel, že je oba prodali do Maďarska. | 21.02.08 - 13:17 |
| 753.352-4 + 753.141-1 | Zase jeden z "dlouhých" mezistaničních úseků. | 17.02.08 - 14:46 |