Komentáře uživatele "Mirek Hruška":
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 6493 | Matteo: A víš proč? Protože jsi jeden z mála přispěvatelů, kteří někdy vlakem skutečně jeli. DaveDave: Další od počítače co rozumí všemu? Od výkopu kabelu přes tavbu ve vysokých pecích a stavbu dálnic až po navrhování elektrizačních sítí na Aljašce. Zjevně ano dle toho co píšete. Navíc ani neumíte číst. Neberte to ale prosím osobně. Přezaměstnanost? Můžete mi prosím vysvětlit proč např. u ÖBB je více zaměstnanců nežli u ČD+ČDC+SŽDC dohromady, ačkoliv délka jejich sítě je o mnoho menší? Zanedbávání vozového parku? Až budou dotace odpovídající výšce obvyklé ve vyspělé Evropě, potom bude i obnova vozového parku. A neříkejte, že dané železnice mají i vyšší náklady. Mají také 4x vyšší jízdné. Podivuhodné je, že se vubec nevyjadřujete k otázkám které jsem položil. A víte co je zajímavé? Ačkoliv ti co obhajují ČD uznávají, že se chyba vyskytne, tak naopak ti co jsou proti, tvrdí, že na ČD není dobrého vubec nic. Nepřijde vám to k zamyšlení? Škoda jen, že ČD jsou až tak špatné, že jsou páté v Evropě v počtu přepravených cestujících na počet obyvatel. Před námi jsou už jenom země jako Rakousko, Německo, Belgie a Nizozemí. Díky bohu za to, že se kvalita železničních společností neměří podle keců na ŽelPage nebo K-reportu. | 03.09.08 - 12:21 |
| Zpráva 6493 | Matteo: A víš proč? Protože jsi jeden z mála přispěvatelů, kteří někdy vlakem skutečně jeli. DaveDave: Další od počítače co rozumí všemu? Od výkpu kabelu přes tavbu ve vysokých pecích a stavbu dálnic až po navrhování elektrizačních sítí na Aljašce. Zjevně ano dle toho co píšete. Navíc ani neumíte číst. Neberte to ale prosím osobně. Přezaměstnanost? Můžete mi prosím vysvětlit proč např. u ÖBB je více zaměstnanců nežli u ČD+ČDC+SŽDC dohromady, ačkoliv délka jejich sítě je o mnoho menší? Zanedbávání vozového parku? Až budou dotace odpovídající výšce obvyklé ve vyspělé Evropě, potom bude i obnova vozového parku. Podivuhodné je, že se vubec nevyjadřujete k otázkám které jsem položil. A víte co je zajímavé? Ačkoliv ti co obhajují ČD uznávají, že se chyba vyskytne, tak naopak ti co jsou proti, tvrdí, že na ČD nic dobrého není. Nepřijde vám to k zamyšlení? Škoda jen, že ČD jsou až tak špatné, že jsou páté v Evropě v počtu přepravených cestujících na počet obyvatel. Před námi jsou už jenom země jako Rakousko, Německo, Belgie a Nizozemí. Díky bohu za to, že se kvalita železničních společností neměří podle keců na ŽelPage nebo K-reportu. | 03.09.08 - 12:15 |
| Zpráva 6493 | Matteo: A víš proč? Protože jsi jeden z mála přispěvatelů, kteří někdy vlakem skutečně jeli. DaveDave: Další od počítače co rozumí všemu? Od výkpu kabelu přes tavbu ve vysokých pecích a stavbu dálnic až po navrhování elektrizačních sítí na Aljašce. Zjevně ano dle toho co píšete. Navíc ani neumíte číst. Neberte to ale prosím osobně. Přezaměstnanost? Můžete mi prosím vysvětlit proč např. u ÖBB je více zaměstnanců nežli u ČD+ČDC+SŽDC dohromady, ačkoliv délka jejich sítě je o mnoho menší? Zanedbávání vozového parku? Až budou dotace odpovídající výšce obvyklé ve vyspělé Evropě, potom bude i obnova vozového parku. Podivuhodné je, že se vubec nevyjadřujete k otázkám které jsem položil. A víte co je zajímavé? Ačkoliv ti co obhajují ČD uznávají, že se chyba vyskytne, tak naopak ti co jsou proti, tvrdí, že na ČD nic dobrého není. Nepřijde vám to k zamyšlení? Škoda, že ČD jsou až tak špatné, že jsou páté v Evropě v počtu přepravených cestujících na počet obyvatel. Před námi jsou už jenom země jako Rakousko, Německo, Belgie a Nizozemí. Díky bohu za to, že se kvalita železničních společností neměří podle keců na ŽelPage nebo K-reportu. | 03.09.08 - 12:14 |
| Zpráva 6493 | Matteo: A víš proč? Protože jsi jeden z mála přispěvatelů, kteří někdy vlakem skutečně jeli. DaveDave: Další od počítače co rozumí všemu? Od výkpu kabelu přes tavbu ve vysokých pecích a stavbu dálnic až po navrhování elektrizačních sítí na Aljašce. Zjevně ano dle toho co píšete. Navíc ani neumíte číst. Neberte to ale prosím osobně. Přezaměstnanost? Můžete mi prosím vysvětlit proč např. u ÖBB je více zaměstnanců nežli u ČD+ČDC+SŽDC dohromady, ačkoliv délka jejich sítě je o mnoho menší? Zanedbávání vozového parku? Až budou dotace odpovídající výšce obvyklé ve vyspělé Evropě, potom bude i obnova vozového parku. Podivuhodné je, že se vubec nevyjadřujete k otázkám které jsem položil. A víte co je zajímavé? Ačkoliv ti co obhajují ČD uznávají, že se chyba vyskytne, tak naopak ti co jsou proti, tvrdí, že na ČD nic dobrého není. Nepřijde vám to k zamyšlení? | 03.09.08 - 12:09 |
| Zpráva 6493 | Matteo: A víš proč? Protože jsi jeden z mála přispěvatelů, kteří někdy vlakem jeli. DaveDave: Další od počítače co rozumí všemu? Od výkpu kabelu přes tavbu ve vysokých pecích až po navrhování elektrizačních sítí na Aljašce. Zjevně ano. Přezaměstnanost? Můžete mi proto prosím vysvětlit proč např. u ÖBB je více zaměstnanců nežli u ČD+ČDC+SŽDC dohromady, ačkoliv délka jejich sítě je o mnoho menší? Zanedbávání vozového parku? Až budou dotace odpovídající výšce obvyklé ve vyspělé Evropě, potom bude i obnova vozového parku. Podivuhodné je, že se vubec nevyjadřujete k otázkám které jsem položil. | 03.09.08 - 12:05 |
| Zpráva 6471 | Špáňa: Za tuto dezinformaci se omlouvám, nedošlo mi, že tehdy byli na motorových vlacích ještě zdvojené vlakové čety. | 03.09.08 - 9:58 |
| Zpráva 6493 | Pavel Z: Máš boda. Tohle mě dostalo :D | 02.09.08 - 19:42 |
| Zpráva 6390 | Vošklivej vozíček, vošklivej Kováč, opitej Mirek | 25.07.08 - 1:26 |
| Zpráva 6397 | Článek smazat! UŽ BYLA PŘEDSTAVENA :D | 25.07.08 - 1:25 |
| Zpráva 6388 | Už aby to tam zavřeli!! nechtěná konkurence pro NAŠI Škodu Plzeň! | 25.07.08 - 1:16 |










