| Fotka | Zpráva | Datum |
| M 131.1280 | Twix - No vlak je ekologičtější, při vykalkulovaní všech nákladů obou způsobů dopravy je cenově srovantelný a s přihlédnutím k přeplněným, poddimenzovaným a nebezpečným silnicím by trendy měly být zcela opačné. Tedy omezovat autobusovou dopravu a výrazněji podporovat železniční... | 10.10.08 - 14:16 |
| M 131.1280 | REDBIRD - Nedopouštím se trestného činu Neoznámení tretsného činu podle § 168 TZ. Neoznámením trestných činu majetkové povahy není naplněna skutková podstata tretsného činu podle § 168 TZ, neb tato skutková podstata může být naplněna pouze neoznámením některého respektive některých trestných činů tam uvedených a když se pořádně podíváte, tak žádný tretsný čin proti majetku (hlava VIII TZ) tam uveden není a rovněž tam není uvdenen ani žádný trestný čin spácháný v souvislosti s obstarávaním věci veřejného zájmu (tedy trestné činy veřejných činitelů). ;-) | 10.10.08 - 14:11 |
| M 131.1280 | Žádná politická agitace. Já přeci žádnou politickou stranu nejmenuji, pouze jsem naznačil, které se vyvarovat... Jinak to s těmi prázdnými vlaky. No když kraj před zamýšleným zrušení 132 a 113 objednal spoje na těchto tratích takovým způsobem, že z nich lidi vyhnal a simultáně výrazně posílil autobusy, tak by bylo divné, kdyby se ty vlaky nevyprazdnily. Takže ty prázdné vlaky a samí přespolní bylo až důsledkem strategie dopravního odboru kraje, který si touto strategii vyrobil argument pro zrušení osobní dopravy a její nahrazení autobusy. A pokud jde o trať 132, tak lze ještě zmínit i jiné věci - přivaděč k D8, šmelení s pozemky atd. Jako milovníku železnice mi dáva svědomí za povinnost, všude, kde to bude možné, psát proti dopravní politice některých krajů :-) | 10.10.08 - 13:42 |
| M 131.1280 | Nádherná lokálka!! Jedna z obětí perfidní dopravní politiky Ústeckého kraje!! Přístí týden máte, občané ze Severních čech, možnost situaci změnit!! Fotečka za 5 :-)) | 10.10.08 - 12:25 |
| 753.720-2 | Garfield - Je to Most :-) | 03.10.08 - 13:01 |
| 486.007 | Krásná mašinka. Nemohu si pomoct, ale osobní vozy v těchto čistě tmavozelených nátěrech byly mnohem hezčí než ty světlo-zeleno-šedivé kombinace. Nevím, která chytra hlava po revoluci chtěla revoluci ve všem a šla tímto směrem. To samé jako barevná řešení Zamračených a Brejlovců. V unifikovaných čistě červených nátěrech v kombinaci se šedivými podvozky bez žlutých doplňků jim to nejvíce slušelo. Ostatně jako dnešní 754.066 :-) Někdy méně znamená více v případě osobních vozů, Zamračených a Brejlovců byly unifikované nátěry to jejhezčí, co na sobě měly :-) | 29.09.08 - 10:29 |
| M 131.1280 | Krásná trať 113. Doufám, že na podzim odejdou z vedení Ústeckého kraje ti modří dopravní experimentátoři a velcí fandové autobusu za každou cenu a obnoví se alespoň minimální vlaková doprava na 113ce a 132ce!! | 09.09.08 - 10:33 |
| 380.002-6 | gzy - Peršing a do šrotu?? A proč?? Jsou to relativně nové mašiny a navíc na svojí dobu (1984 první kusy, posledních 40 ČD nakoupily v roce 1995) patřily k technické špičce. Jistě možná by chtělo to chtělo postupně prohnat nějakou generálkou a modernizaci, ale i tak mají ještě tak 25 let před sebou. Idealní by bylo do 162 a 163 naprat střídavou část (a u trojek navíc změnit převod) a udělat z nich 362 (140 km/h). U 363 změnu převodu a modernizaci a u 362 pouze tu modernizaci. A hned by zde bylo cca. 250 dvousystémových lokomotiv pro 140 km/h připravených minimálně další generaci dobře sloužit!! | 08.09.08 - 22:45 |
| 380.002-6 | Skvost na kolejích!!!! Kam se hrabe Taurus :-) Pro ČD by to chtělo alespoň 300 kousků :-) | 08.09.08 - 21:24 |
| SU46-047 | Nechápu, proč všechny ty polské lokomotivy mají tak příšerně velká světla... | 07.09.08 - 16:20 |