..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Viktor Suchoň":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 669.0085Tak to je zas jeden z exkluzivních snímků železnice. Člověk aspoň pozná jak hezkými místy železniční tratě vedou. Profesionelní zpracování snímku popsal výstižně diskutijící níže. Také za 5.12.10.12 - 6:59
844.001-8Ad Delta CZ: Tak to by mohl být "problém"! To si pánové od Žaludů mohli pořídit rovnou hybridy - jezdící jak závisle, tak nezávisle.
Také mi to přijde divné, že pod drátama, ale mimo dráty by si tento vlak ani nepš-.
Chtělo byt trocha přemýšlení a uplatnit určitý systém.
Pominu-li koridory, tak elektrifikované tratě a tratě s výhledem elektifikovat - rychlost 160-140 km/h. Tratě neelektrifikované a žádný výhled elektrifikace - rychlost 120-140 km/h. A nakonec tratě lokální a historické - rychlost 50-100 km/h.
Teda nevím zde již nedělám práci za Žaludovi dobře placené "odborníky". Možná na takové "prkotiny" tam zrovna nemají čas. Musí "vypisovat tendry a hlídat si svá rita".
06.10.12 - 18:05
122.023-5Z tohoto místa je na webu více snímků, ale tento má neopakovatelnou atmosféru. Tedy nikoliv pouze celková kompozice, vlaková souprava, posazení do krajiny, ale i ta atmosféra.05.10.12 - 13:47
130.052-4Opětovně jeden krásný snímek z české země. Hezká lokomotiva i souprava s nákladem písku (štěrku?) pod kopcem Bořeň v Českém středohoří. Díky!24.09.12 - 7:43
749.252-3Opět jedno foto z promyšlemou kompozicí. Díky takovým snímkům lze poznávat vlaky, tratě, ale i krajinu, tedy takovou kde jsem (jsme) ještě nebyl. Díky!23.09.12 - 12:34
751.316-1Je další foto, kdy je hlavní smysl těchto stránek, tedy železnice a dění kolem ní, zakomponován do hezké krajiny. Svědčí o vkusu a profesionalitě autora. Díky.16.09.12 - 6:52
362.131-5Technickou kvalitu snímku se neodvážím zhodnotit, ale kompozice je zdařilá. Autor ve správných proporcích vystihl jednotlivé prvky - trať, most a to nedůležitější - soupravu vlaku. Kéž by i na dalších našich tratích jezdilo více barevně ucelených souprav. Dokonce i jindy kritizovaný Najbrt je s vagony Alexu v naprosté zhodě.
I v české zemi lze tedy najít místa, kde železnice přirozeně zapadá do krajiny.
06.09.12 - 12:01
1016Vlaky z Rakous a od dobrých autorů - to potěší. Hodnotím pouze celkovou kompozici, a ta je bez vady. Holt, do čisté a upravené krajiny, patří také čisté a upravené vlaky. Ucelenka "obilňáků" je toho dokladem.
K těm kravkám - rovněž jsem je potkal na jiných loukách po Rakousku a jsou vesměs klidné a přátelské, asi nejsou stresovány.
30.08.12 - 14:08
742.141-5Jak za starých časů, kdy jsem dojížděl za bráchou do Tovačova. Snímek i atmosféra parádní.Ještě, že zůstala aspoň přeprava štěrkopísků. Ta osobní, příležitosní - starými motoráky a diesely různých typů, to je paráda.30.08.12 - 10:28
151.001-5 + 460.008-6Honza: Všechno je relativní - již neplatí, že vlaky na celém úsku Ferdinadovy dráhy (Vídeň - Bohumín) jezdí vlevo. V noci z 5. na 6 srpna byl zaveden pravostranný provoz i v síti rakouských drah. Platí to i pro přeshraniční úsek Bernhardsthal – Břeclav.
Zatím, ale u nás stále platí, že až do změny jízdního řádu se mezi Břeclaví a Bohumínem jezdí vlevo.
11.08.12 - 4:44