Komentáře uživatele "Viktor Suchoň":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| T 669.0085 | Tak to je zas jeden z exkluzivních snímků železnice. Člověk aspoň pozná jak hezkými místy železniční tratě vedou. Profesionelní zpracování snímku popsal výstižně diskutijící níže. Také za 5. | 12.10.12 - 6:59 |
| 844.001-8 | Ad Delta CZ: Tak to by mohl být "problém"! To si pánové od Žaludů mohli pořídit rovnou hybridy - jezdící jak závisle, tak nezávisle. Také mi to přijde divné, že pod drátama, ale mimo dráty by si tento vlak ani nepš-. Chtělo byt trocha přemýšlení a uplatnit určitý systém. Pominu-li koridory, tak elektrifikované tratě a tratě s výhledem elektifikovat - rychlost 160-140 km/h. Tratě neelektrifikované a žádný výhled elektrifikace - rychlost 120-140 km/h. A nakonec tratě lokální a historické - rychlost 50-100 km/h. Teda nevím zde již nedělám práci za Žaludovi dobře placené "odborníky". Možná na takové "prkotiny" tam zrovna nemají čas. Musí "vypisovat tendry a hlídat si svá rita". | 06.10.12 - 18:05 |
| 122.023-5 | Z tohoto místa je na webu více snímků, ale tento má neopakovatelnou atmosféru. Tedy nikoliv pouze celková kompozice, vlaková souprava, posazení do krajiny, ale i ta atmosféra. | 05.10.12 - 13:47 |
| 130.052-4 | Opětovně jeden krásný snímek z české země. Hezká lokomotiva i souprava s nákladem písku (štěrku?) pod kopcem Bořeň v Českém středohoří. Díky! | 24.09.12 - 7:43 |
| 749.252-3 | Opět jedno foto z promyšlemou kompozicí. Díky takovým snímkům lze poznávat vlaky, tratě, ale i krajinu, tedy takovou kde jsem (jsme) ještě nebyl. Díky! | 23.09.12 - 12:34 |
| 751.316-1 | Je další foto, kdy je hlavní smysl těchto stránek, tedy železnice a dění kolem ní, zakomponován do hezké krajiny. Svědčí o vkusu a profesionalitě autora. Díky. | 16.09.12 - 6:52 |
| 362.131-5 | Technickou kvalitu snímku se neodvážím zhodnotit, ale kompozice je zdařilá. Autor ve správných proporcích vystihl jednotlivé prvky - trať, most a to nedůležitější - soupravu vlaku. Kéž by i na dalších našich tratích jezdilo více barevně ucelených souprav. Dokonce i jindy kritizovaný Najbrt je s vagony Alexu v naprosté zhodě. I v české zemi lze tedy najít místa, kde železnice přirozeně zapadá do krajiny. | 06.09.12 - 12:01 |
| 1016 | Vlaky z Rakous a od dobrých autorů - to potěší. Hodnotím pouze celkovou kompozici, a ta je bez vady. Holt, do čisté a upravené krajiny, patří také čisté a upravené vlaky. Ucelenka "obilňáků" je toho dokladem. K těm kravkám - rovněž jsem je potkal na jiných loukách po Rakousku a jsou vesměs klidné a přátelské, asi nejsou stresovány. | 30.08.12 - 14:08 |
| 742.141-5 | Jak za starých časů, kdy jsem dojížděl za bráchou do Tovačova. Snímek i atmosféra parádní.Ještě, že zůstala aspoň přeprava štěrkopísků. Ta osobní, příležitosní - starými motoráky a diesely různých typů, to je paráda. | 30.08.12 - 10:28 |
| 151.001-5 + 460.008-6 | Honza: Všechno je relativní - již neplatí, že vlaky na celém úsku Ferdinadovy dráhy (Vídeň - Bohumín) jezdí vlevo. V noci z 5. na 6 srpna byl zaveden pravostranný provoz i v síti rakouských drah. Platí to i pro přeshraniční úsek Bernhardsthal – Břeclav. Zatím, ale u nás stále platí, že až do změny jízdního řádu se mezi Břeclaví a Bohumínem jezdí vlevo. | 11.08.12 - 4:44 |










