Komentáře uživatele "Martin Hochman":
Fotka | Zpráva | Datum |
---|---|---|
742.279-3 | Vypadá to, že do toho nasypali špatný uhlí... | 06.11.14 - 13:23 |
371.201-5 | No, viděl jsem ten lak v reálu a nic kladného bych na tom nenašel. Jedním z důvodů je asi taky nevelké znečištění, které ale speciálně u tohoto hodně vystupuje. Cokoliv jiného na Bastardech kdy bylo, bylo a je hezčí. | 23.10.14 - 17:58 |
240.133-9 | Co je to za laminátku v pozadí? Lakově to působí jako ČD Cargo... | 06.10.14 - 12:49 |
350.001-4 | Ten maďarský Dms byl stejné konstrukce jako ostatní vozy tj. tlakotěsný a Vmax 200km/h.... | 08.09.14 - 15:38 |
350.001-4 | No já taky ne. Bdghmeer ČD za lokomotivou je řazen pravidelně a zbytek vozů je H-Start viz. http://www.zelpage.cz/razeni/14/vlaky/cd-171 | 08.09.14 - 7:29 |
754.012-3 | Matěj Daněček: Při spolehlivosti, kterou poslední dobou brněnské čtverky vykazují, se turnus stává tak nějak cárem papíru... | 02.09.14 - 13:00 |
223.067 | Trochu mě vytáčí velkohubá vyjádření některých zástupců zejména SŽDC o zvyšování rychlosti při rekonstrukci některých tratí. Prostě: Pokud není zajištěn přenos kódu vlakového zabezpečovače na hnací vozidlo pak se nepojede víc než 100 a šmitec. Tak hovoří legislativa. Směrové poměry a kvalita svršku nejsou vůbec rozhodující. V našich podmínkách to umí jenom autoblok nebo ETCS. V obou případech se jedná o velmi nákladnou záležitost, která se na méně frekventovaných tratích prostě nezaplatí. Tvrzení, že se například na trati Břeclav-Znojmo apod. rychlost po reko až na 120, je totální konina. A to je prozatím případ i této trati. Dokud nebude autoblok nebo ETCS tak 100 a ani o kilometr víc. | 01.09.14 - 13:32 |
754.012-3 | Ona ta dvanáctka bývá zhusta nasazována na výkon PSM, to zanmeán, že je nejčastěji k vidění v Brně hl.n. na odstavném nádraží "A"... | 30.08.14 - 14:05 |
754.020-6 | bartik09: Doporučuji si přečíst rozhovor s panem Šatavou z toho odkazu, který jsem dal k dispozici. Oni jsou totiž ty busy levnější a lepší jenom někde a někdy. Podotýkám, že za vedení pana Šatavy byly JHMD fungující podnik. | 30.07.14 - 16:34 |
754.020-6 | Na téma řady 810, doporučuji přečíst tenhle rozhovor. Možná někteří změníte názor http://nazory.euro.e15.cz/rozhovory/jan-satava-moderni-vozidla-jsou-pro-lokalky-draha-1103844 | 30.07.14 - 13:54 |