..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Hochman":

  1 2 3 4 5 ... 14      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
742.279-3Vypadá to, že do toho nasypali špatný uhlí...06.11.14 - 13:23
371.201-5No, viděl jsem ten lak v reálu a nic kladného bych na tom nenašel. Jedním z důvodů je asi taky nevelké znečištění, které ale speciálně u tohoto hodně vystupuje. Cokoliv jiného na Bastardech kdy bylo, bylo a je hezčí.23.10.14 - 17:58
240.133-9Co je to za laminátku v pozadí? Lakově to působí jako ČD Cargo...06.10.14 - 12:49
350.001-4Ten maďarský Dms byl stejné konstrukce jako ostatní vozy tj. tlakotěsný a Vmax 200km/h....08.09.14 - 15:38
350.001-4No já taky ne. Bdghmeer ČD za lokomotivou je řazen pravidelně a zbytek vozů je H-Start viz.
http://www.zelpage.cz/razeni/14/vlaky/cd-171
08.09.14 - 7:29
754.012-3Matěj Daněček: Při spolehlivosti, kterou poslední dobou brněnské čtverky vykazují, se turnus stává tak nějak cárem papíru...02.09.14 - 13:00
223.067Trochu mě vytáčí velkohubá vyjádření některých zástupců zejména SŽDC o zvyšování rychlosti při rekonstrukci některých tratí. Prostě: Pokud není zajištěn přenos kódu vlakového zabezpečovače na hnací vozidlo pak se nepojede víc než 100 a šmitec. Tak hovoří legislativa. Směrové poměry a kvalita svršku nejsou vůbec rozhodující. V našich podmínkách to umí jenom autoblok nebo ETCS. V obou případech se jedná o velmi nákladnou záležitost, která se na méně frekventovaných tratích prostě nezaplatí. Tvrzení, že se například na trati Břeclav-Znojmo apod. rychlost po reko až na 120, je totální konina. A to je prozatím případ i této trati. Dokud nebude autoblok nebo ETCS tak 100 a ani o kilometr víc.01.09.14 - 13:32
754.012-3Ona ta dvanáctka bývá zhusta nasazována na výkon PSM, to zanmeán, že je nejčastěji k vidění v Brně hl.n. na odstavném nádraží "A"...30.08.14 - 14:05
754.020-6bartik09: Doporučuji si přečíst rozhovor s panem Šatavou z toho odkazu, který jsem dal k dispozici. Oni jsou totiž ty busy levnější a lepší jenom někde a někdy. Podotýkám, že za vedení pana Šatavy byly JHMD fungující podnik.30.07.14 - 16:34
754.020-6Na téma řady 810, doporučuji přečíst tenhle rozhovor. Možná někteří změníte názor

http://nazory.euro.e15.cz/rozhovory/jan-satava-moderni-vozidla-jsou-pro-lokalky-draha-1103844
30.07.14 - 13:54