Komentáře uživatele "zirecek":
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 7344 | M: Jseš mimo mísu, nevíš, co je sociální program. Když o tom mnoho nevíš, tak nechápu proč komentuješ vyhození "natvrdo" u lidí, kteří pracovali na dráze většinu života, především v době kdy byla "dráha" pojem. Zkus pochopit, že tito lidé zažili dráhu v mnohem lepším světle než nyní, podmínky se jim nyní rychle mění, jsou to postarší lidé, kteří nevstřebávají změny tak rychle, a najednou jsou prostě jednoduše na dlažbě. Bezpečnost? Čas ukáže. Dle mne už ukazuje nyní. Počet nehod s nejasnou příčinou narůstá, dle mne jsme teprve na počátku sestupné tendence. | 31.08.09 - 16:54 |
| Zpráva 7139 | Opakované mazání příspěvků je poměrně viditelné pro ostatní uživatele. Myslím si, že je to kontraproduktivní v takovém rozsahu. Vy tomu říkáte moderování, já tomu říkám strohé mazání. K moderování diskuze jsou tu + a -, takže se nepatřičné, nemístné příspěvky dají vymínusovat (celkem úspěšně to funguje). Nechápu, kde berete tu chuť trávit nad touto diskuzí tolik času a mít ji trvale "pod dohledem"... . Toď můj osobní názor, na který asi nebude brán zřetel a který bude smazán možná také. | 27.05.09 - 7:16 |
| Zpráva 6834 | Chci jen říci, že nejsem v oné většině - neprobudil jsem se s šokem a obavami o dopravním kolapsu. Spíše mám úsměvné obavy z peprných větných konstrukcí o "konci světa". Mimořádná událost u Kojetína zajímavě padla mezi plánované výluky v oblasti Olomouc - Nezamyslice a Chropyně - Přerov. | 13.01.09 - 14:13 |
| Zpráva 6424 | Viditelnost návěstidel je na společných bedrech Správy tratí a Správy sdělovací a zabezpečovací techniky. Myslím si, že číslo je více než 20%, navíc když odečtete tratě, kde vegetace není v takové míře; v podstatě téměř vše je více či méně zarostlé. Poborskiii - "zřejmě ztratili o údržbu i zájem; serou na to, a ještě k tomu z vysoka, :-)" - Myslím, že by bylo slušností, alespoň neházet všechny do jednoho pytle, aneb by jste mohl konkretizovat, kde na to serou a kde ztratili zájem o údržbu. Výrazné naplnění těchto slov nepozoruji v obvodu Olomouckém. | 29.11.08 - 18:18 |
| Zpráva 6615 | . | 24.11.08 - 10:40 |
| Zpráva 6640 | Jan Burian: Na Moravě se sice zprovozní další úsek koridoru, avšak na "dosluhujicích" koridorech se začnou více a více stavět pomalé jízdy. | 18.11.08 - 20:21 |
| Zpráva 6683 | Tomáš Záruba: Babitron je hezky rudý, :o). | 18.11.08 - 11:38 |
| Zpráva 6560 | M: Ekologie provozu železnice, stávající zatíženost silničních komunikací, dopravní nehodovost, "neefektivita" převozu hromadných zásilek po silnici, bla, bla, bla... -> není to vše alespoň trochu důvod, aby dopravní politika státu promítla tohle pro tok peněz železnice > silnice? | 14.10.08 - 6:56 |
| Zpráva 6575 | Chikatetsujin: U těch aspektů si je potřeba uvědomit hlavní rysy: Vmax=300/350 km/h. Provoz výhradně vysokorychlostních jednotek osobní přepravy. ČD, a.s. a tyhle jednotky? Budeme rádi, když tu budou jezdit alespoň německé ICE. Naše VRT bude výhradně pro průjezd. Čiliž napojení dále na východ, na Vídeň, mezitím Praha a Brno, vrchovina - možná "nouzově, politicky" zastávka pro pár párů v průběhu dne. Všelijaké jiné kombinace nejsou VRT. | 08.10.08 - 6:39 |
| Zpráva 6458 | xAnri05: Dle mých rok starých informací není problém v kapacitě vagónky, jsou schopni vykrýt i vyšší dodávky. | 20.08.08 - 6:16 |










