..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "zirecek":

  1 2 3 4      Komentářů na stránku:   
ZdrojKomentářDatum
Zpráva 7344M: Jseš mimo mísu, nevíš, co je sociální program. Když o tom mnoho nevíš, tak nechápu proč komentuješ vyhození "natvrdo" u lidí, kteří pracovali na dráze většinu života, především v době kdy byla "dráha" pojem. Zkus pochopit, že tito lidé zažili dráhu v mnohem lepším světle než nyní, podmínky se jim nyní rychle mění, jsou to postarší lidé, kteří nevstřebávají změny tak rychle, a najednou jsou prostě jednoduše na dlažbě.
Bezpečnost? Čas ukáže. Dle mne už ukazuje nyní. Počet nehod s nejasnou příčinou narůstá, dle mne jsme teprve na počátku sestupné tendence.
31.08.09 - 16:54
Zpráva 7139Opakované mazání příspěvků je poměrně viditelné pro ostatní uživatele. Myslím si, že je to kontraproduktivní v takovém rozsahu. Vy tomu říkáte moderování, já tomu říkám strohé mazání. K moderování diskuze jsou tu + a -, takže se nepatřičné, nemístné příspěvky dají vymínusovat (celkem úspěšně to funguje). Nechápu, kde berete tu chuť trávit nad touto diskuzí tolik času a mít ji trvale "pod dohledem"... .

Toď můj osobní názor, na který asi nebude brán zřetel a který bude smazán možná také.
27.05.09 - 7:16
Zpráva 6834Chci jen říci, že nejsem v oné většině - neprobudil jsem se s šokem a obavami o dopravním kolapsu.
Spíše mám úsměvné obavy z peprných větných konstrukcí o "konci světa".

Mimořádná událost u Kojetína zajímavě padla mezi plánované výluky v oblasti Olomouc - Nezamyslice a Chropyně - Přerov.
13.01.09 - 14:13
Zpráva 6424Viditelnost návěstidel je na společných bedrech Správy tratí a Správy sdělovací a zabezpečovací techniky.
Myslím si, že číslo je více než 20%, navíc když odečtete tratě, kde vegetace není v takové míře; v podstatě téměř vše je více či méně zarostlé.

Poborskiii - "zřejmě ztratili o údržbu i zájem; serou na to, a ještě k tomu z vysoka, :-)" - Myslím, že by bylo slušností, alespoň neházet všechny do jednoho pytle, aneb by jste mohl konkretizovat, kde na to serou a kde ztratili zájem o údržbu. Výrazné naplnění těchto slov nepozoruji v obvodu Olomouckém.
29.11.08 - 18:18
Zpráva 6615.24.11.08 - 10:40
Zpráva 6640Jan Burian: Na Moravě se sice zprovozní další úsek koridoru, avšak na "dosluhujicích" koridorech se začnou více a více stavět pomalé jízdy.18.11.08 - 20:21
Zpráva 6683Tomáš Záruba: Babitron je hezky rudý, :o).18.11.08 - 11:38
Zpráva 6560M: Ekologie provozu železnice, stávající zatíženost silničních komunikací, dopravní nehodovost, "neefektivita" převozu hromadných zásilek po silnici, bla, bla, bla... -> není to vše alespoň trochu důvod, aby dopravní politika státu promítla tohle pro tok peněz železnice > silnice?14.10.08 - 6:56
Zpráva 6575Chikatetsujin: U těch aspektů si je potřeba uvědomit hlavní rysy: Vmax=300/350 km/h. Provoz výhradně vysokorychlostních jednotek osobní přepravy. ČD, a.s. a tyhle jednotky? Budeme rádi, když tu budou jezdit alespoň německé ICE. Naše VRT bude výhradně pro průjezd. Čiliž napojení dále na východ, na Vídeň, mezitím Praha a Brno, vrchovina - možná "nouzově, politicky" zastávka pro pár párů v průběhu dne.
Všelijaké jiné kombinace nejsou VRT.
08.10.08 - 6:39
Zpráva 6458xAnri05: Dle mých rok starých informací není problém v kapacitě vagónky, jsou schopni vykrýt i vyšší dodávky.20.08.08 - 6:16