..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Laďuša":

  1 2 3 4 5 ... 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
T 435.0108Zrovna třeba první rychlík v motorový trakci vůbec tahal Hektor :-) (Kejvačkovej trošku urychlenej prototyp)10.08.11 - 21:18
T 466.0Možná tak na výlet, v tu dobu už se tam dávno netěžilo :D18.07.11 - 17:26
464.025Však proto tam mam ty smajlíky, je mi to jasný. Zrovna dneska jsem jel ve vagónu se školním výletem. Ty děcka přehluší brzdící soupravu. Pan Fejk moh dostat nový angažmá, když byl v ZOO tak úspěšnej, moh by krotit zvěř přímo v terénu :P :D24.06.11 - 11:54
464.025Krása, historický fotky z tutý tratě mam nejradši :)
Kolej tam je, cedule ne, ale chodí se tam vesele furt. Akorát se teda nevystupuje na špatnou stranu, tehdy ty lidi byli zvlčilejší než teď nebo co :D:D:
24.06.11 - 11:00
2T?10M.3108 + 2M62.1247No, co já vim, tak řada lokomotiv 2TE116 (vyráběná tak ňák v letech 1971 až 1996) měla více méně rodinu 2TE10 nahradit, ale byly tam jakýsi problémy se spolehlivostí hlavně motorů, takže k tomu nakonec jaksi nedošlo. 2TE116U je modernizovaná verze, která se vyrábí od roku tušim 2007.27.05.11 - 18:45
M 262.1117Jo, pro klatovský motory budu mít dycky slabost. Paráda :-)

Jinak, dělam to nerad, přece jenom chybku občas udělá asi každej, ale něco tak neskutečně hroznýho, jako je příspěvek od uživatele M262.1183, se jen tak nevidí.
12.05.11 - 23:04
380.007-5Dizajn je věc subjektivní, v podstatě by se dalo říct, že neexistuje nic ošklivýho ani hezkýho, jenom se to prostě lidem nelíbí a nebo líbí. Zrovna Messerschmitt je takovej neurazí nenadchne, ale v pohodě. Ten původní návrh, s kterým to škodovka vyhrála, byl třeba pro mě těžkým šokem v negativním slova smyslu. A zrovna třeba ty Primy, Maximy a nebo další výdobytky dizajnu jsou pro mě naprosto strašný.
Taky je dobrý se na to podívat z hlediska životnosti. Když je mašina stavěná na 40 let, tak je třeba se zamyslet, jak se bude většinovej názor na dizajn vyvíjet. Takže udělat lokomotivu podle aut, kterým momentálně vládně pro mě absolutně šílenej vzhled, by bylo hezký těch 5 let, než by to vyšlo z módy. Ale auta se mění jako ponožky, kdežto lokomotivy zůstávají. Chce to vhodnou neutralitu, která zůstane taková, jaká je.
Uff, ale to jsem se rozepsal :D
12.05.11 - 16:00
742.202-5Všechno beru, i se zamyslim a zase si odpustim komentáře takovýho rázu, dneska mi to ale ňák nedalo, no... Nechci a nechtěl jsem se nikoho dotknout, jenom mi to tak přišlo na mysl. Samozřejmě negativní kritika musí bejt taky na úrovni a opodstatněná (obecně, nikoliv tuten konkrétní případ).

Edit: Tuten muj komentář navazuje na Charyho v 15:01, napsal jsem ho už asi ve 4, ale zapomněl odeslat a teď jsem na něj narazil. Další diskuzi jsem eště nečet, tudíž na ní nereaguju a ani reagovat už nebudu, protože hádky jsou věc, která mě u lidí stejnýho (resp. podobnýho) zájmu vždycky mrzí.
26.04.11 - 21:06
742.202-5Nevim, no. To, že nedovedu vařit eště přece neznamená, že nepoznam, že to neni k jídlu :D :P
Tim teda nechci tvrdit, že to tak musí bejt i u fotek, ale tak mam takovej pocit, že když někdo nemá žádnou fotku tady, že nemá nárok ani na negativní hodnocení.
26.04.11 - 13:39
L-4657To bude podle mě L-4657. Tady na tej fotce, kromě přebejvajícího označení a veselejší červený, neni snad jedinej rozdíl. http://www.railinform.net/details.php?image_id=134&sessionid=ee07ee5c8d829143b6d4655a9c40e0f419.04.11 - 18:24