Komentáře uživatele "Ešus":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| Nad mechanikou sa zmráka | Super návod, jak vytvořit dojem dlooouhého vlaku. :-) | 21.03.20 - 20:57 |
| 750.096-0 | 55p: Když jedu Bmz234, okno si otevírám vcelku běžně, protože v tom voze je chronicky přetopeno a několikrát se mi stalo, že topný výkon nešel ztlumit. Takže pak jsem si otevřel okno i v mrazu, omotal si krk šálou a bylo mi hej (samozřejmě když jsem byl v kupé sám). | 31.01.20 - 21:20 |
| 113.003-8 | Já teda vidím přívěšáky... | 20.01.20 - 20:19 |
| 193.628-5 | Interiér je rozhodně lepší než v B a vozy mají navíc klimatizaci, takže ohledně pohodlí tam zvýšení kvality nastalo. | 06.01.20 - 22:44 |
| 162.119-2 | Focené z té rozhledny nad Strečnem? | 24.11.19 - 20:26 |
| 371.003-5 + 371.201-5 | Kde jsou ty časy noční dopravy v Německu... | 07.11.19 - 22:10 |
| 163.234-8 | Je to taková česká klasika, že infrastruktura předbíhá vozidla. Zde vidíme obnovenou trať s vysílačem GSM-R, ale cestující se pořád veze v B. Podobně Regionovy na trati 236. Nicméně cosi naznačuje, že se tento dluh zlepší. | 14.10.19 - 0:11 |
| 665.001 Sirius pro Leo Express (CRRC) | Popsaná okna jsou zvěrstvo, které by v dálkové dopravě nemělo existovat. Že LE je low-cost? Podle vozidel možná ano, ale podle cenové politiky rozhodně ne a jeho economy je často dražší než 1. třída ČD. | 03.10.19 - 22:05 |
| 2x 4744 ÖBB | Bohužel když srovnám regionální dopravu na obou stranách hranice, přijde mi, že železná opona ještě nepadla... | 20.09.19 - 1:42 |
| 714.217-7 | V době, kdy na těchto výkonech jezdila řada 854, bych nikdy neřekl, že naše železnice dokáže tak klesnout. | 09.09.19 - 0:16 |










