..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ešus":

  1 2 3 4 5 6 ... 88      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Nad mechanikou sa zmrákaSuper návod, jak vytvořit dojem dlooouhého vlaku. :-)21.03.20 - 20:57
750.096-055p: Když jedu Bmz234, okno si otevírám vcelku běžně, protože v tom voze je chronicky přetopeno a několikrát se mi stalo, že topný výkon nešel ztlumit. Takže pak jsem si otevřel okno i v mrazu, omotal si krk šálou a bylo mi hej (samozřejmě když jsem byl v kupé sám).31.01.20 - 21:20
113.003-8Já teda vidím přívěšáky...20.01.20 - 20:19
193.628-5Interiér je rozhodně lepší než v B a vozy mají navíc klimatizaci, takže ohledně pohodlí tam zvýšení kvality nastalo.06.01.20 - 22:44
162.119-2Focené z té rozhledny nad Strečnem?24.11.19 - 20:26
371.003-5 + 371.201-5Kde jsou ty časy noční dopravy v Německu...07.11.19 - 22:10
163.234-8Je to taková česká klasika, že infrastruktura předbíhá vozidla. Zde vidíme obnovenou trať s vysílačem GSM-R, ale cestující se pořád veze v B. Podobně Regionovy na trati 236. Nicméně cosi naznačuje, že se tento dluh zlepší.14.10.19 - 0:11
665.001 Sirius pro Leo Express (CRRC)Popsaná okna jsou zvěrstvo, které by v dálkové dopravě nemělo existovat.
Že LE je low-cost? Podle vozidel možná ano, ale podle cenové politiky rozhodně ne a jeho economy je často dražší než 1. třída ČD.
03.10.19 - 22:05
2x 4744 ÖBBBohužel když srovnám regionální dopravu na obou stranách hranice, přijde mi, že železná opona ještě nepadla...20.09.19 - 1:42
714.217-7V době, kdy na těchto výkonech jezdila řada 854, bych nikdy neřekl, že naše železnice dokáže tak klesnout.09.09.19 - 0:16