| Fotka | Zpráva | Datum |
| 750.275-0 | Bezvadné,ČDC vstává z mrtvých.Dotaz-jaká je frekvence toho nákladu?Jinak obloha bezvadná,letní-lepší jako dnešní zatažená.Holt,jsou zde samí "fajnšmekři"... | 25.08.13 - 16:26 |
| T 478.1010 | Jsem celkem rád,že ČD znovu zavedly dvoumužnou obsluhu a volba nového gen.ředitele nebyla zbytečná...I když v tomto případě na zkoušku v případě historické jízdy.Alespoň budou mít fírové klidnější život a nebudou mačkat živáka "do stolu" při nedělním obědě.... | 25.08.13 - 16:21 |
| 754.066-9 | Pěkná "traťovka" zasazená šikovně do přírody bez rušivých prvků.Je vidět,že "Rudý ďábel" je stále poměrně v pořádku.Samozřejmě není nad ruční čištění.Osobně tuto přezdívku neuznávám,ta patří parním 476.0 z LD Přerov.Až ty historické fotky najdu,snad nějakou i zveřejním... | 23.08.13 - 10:28 |
| E4MSU-001 | Moony.Za naši novou řadu 380 se také stydět nemusíme,až na ty bočnice z prolisu....Akorát,než se někdo rozhoupá,tak např.PKP raději nakoupí 1216. | 19.08.13 - 22:58 |
| 754.059-4 | Díky za odpověď,byl jsem pryč,proto odpovídám až nyní.Myslel jsem to tak,že ty původní laky mají své kouzlo.Samozřejmě u HV s odlupující se barvou nebo nových má Najbrt své opodstatnění,jinak není kam spěchat.... | 19.08.13 - 22:49 |
| 754.059-4 | Skromný dotaz,kolik plzeňských brejlovců je už s lakem Najbrt?Díky. | 14.08.13 - 22:20 |
| 844.013-3 | Designově pěkné,moderní vozidlo.Trakční vlastnosti výborné.Velká škoda pro náš železniční průmysl,který zaspal 30 let.... | 14.08.13 - 22:16 |
| 754.012-3 | Moc hezká fotečka,dávám nejlepší hodnocení.Znám tam každý oblouk,křovíčko...,tím gratuluji k výběru "fotofleku".Jak je vidět,brejláček je stále v precizní péči,tak jak bývalo dříve zvykem u strojvedoucích z býv.PJ Veselí n.Moravou.Do flotily veselských brejlovců by zapadla i rozhrkaná 754 008 se svým hnědo-krémovým lakem/do Veselí přišla z Tábora/,tu již v provozu ale nespatříme.... | 30.07.13 - 21:41 |
| 230.095-2 + 230.092-9 | Bývaly časy v 70-tých letech,že strojmistr v "Majlontu" neměl mašinu /laminátku/ k nákladnímu vlaku,kolik jich jezdilo,-vč."NExáků" s masem,jižním ovocem ap.,kterými se tato trať jen hemžila.Dnes mašiny stojí a nemají co vozit.... | 15.04.13 - 22:19 |
| 814.220-0 + 814.219-2 | Kdysi tam bývalo nákladiště a manipulační kolej.Aspoň že tam zůstalo bohaté osvětlení kolejiště Jinak ale menší rarita:-Jsou tam jediné otevřené toalety,jak dámské,tak pánské v síti naší železnice.Sice suché,některé bez dveří,ale potřeba se vykonat dá,když to přijde.Nemusím aspoň u pokladny prosit o klíče k WC,hledat zálohu 20 Kč, a mezitím se po..rat.....Díky,naše dráhy. | 15.04.13 - 22:06 |