..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "754 012":

  1 2 3 4 5 6 ... 12      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
750.275-0Bezvadné,ČDC vstává z mrtvých.Dotaz-jaká je frekvence toho nákladu?Jinak obloha bezvadná,letní-lepší jako dnešní zatažená.Holt,jsou zde samí "fajnšmekři"...25.08.13 - 16:26
T 478.1010Jsem celkem rád,že ČD znovu zavedly dvoumužnou obsluhu a volba nového gen.ředitele nebyla zbytečná...I když v tomto případě na zkoušku v případě historické jízdy.Alespoň budou mít fírové klidnější život a nebudou mačkat živáka "do stolu" při nedělním obědě....25.08.13 - 16:21
754.066-9Pěkná "traťovka" zasazená šikovně do přírody bez rušivých prvků.Je vidět,že "Rudý ďábel" je stále poměrně v pořádku.Samozřejmě není nad ruční čištění.Osobně tuto přezdívku neuznávám,ta patří parním 476.0 z LD Přerov.Až ty historické fotky najdu,snad nějakou i zveřejním...23.08.13 - 10:28
E4MSU-001Moony.Za naši novou řadu 380 se také stydět nemusíme,až na ty bočnice z prolisu....Akorát,než se někdo rozhoupá,tak např.PKP raději nakoupí 1216.19.08.13 - 22:58
754.059-4Díky za odpověď,byl jsem pryč,proto odpovídám až nyní.Myslel jsem to tak,že ty původní laky mají své kouzlo.Samozřejmě u HV s odlupující se barvou nebo nových má Najbrt své opodstatnění,jinak není kam spěchat....19.08.13 - 22:49
754.059-4Skromný dotaz,kolik plzeňských brejlovců je už s lakem Najbrt?Díky.14.08.13 - 22:20
844.013-3Designově pěkné,moderní vozidlo.Trakční vlastnosti výborné.Velká škoda pro náš železniční průmysl,který zaspal 30 let....14.08.13 - 22:16
754.012-3Moc hezká fotečka,dávám nejlepší hodnocení.Znám tam každý oblouk,křovíčko...,tím gratuluji k výběru "fotofleku".Jak je vidět,brejláček je stále v precizní péči,tak jak bývalo dříve zvykem u strojvedoucích z býv.PJ Veselí n.Moravou.Do flotily veselských brejlovců by zapadla i rozhrkaná 754 008 se svým hnědo-krémovým lakem/do Veselí přišla z Tábora/,tu již v provozu ale nespatříme....30.07.13 - 21:41
230.095-2 + 230.092-9Bývaly časy v 70-tých letech,že strojmistr v "Majlontu" neměl mašinu /laminátku/ k nákladnímu vlaku,kolik jich jezdilo,-vč."NExáků" s masem,jižním ovocem ap.,kterými se tato trať jen hemžila.Dnes mašiny stojí a nemají co vozit....15.04.13 - 22:19
814.220-0 + 814.219-2Kdysi tam bývalo nákladiště a manipulační kolej.Aspoň že tam zůstalo bohaté osvětlení kolejiště Jinak ale menší rarita:-Jsou tam jediné otevřené toalety,jak dámské,tak pánské v síti naší železnice.Sice suché,některé bez dveří,ale potřeba se vykonat dá,když to přijde.Nemusím aspoň u pokladny prosit o klíče k WC,hledat zálohu 20 Kč, a mezitím se po..rat.....Díky,naše dráhy.15.04.13 - 22:06