| Fotka | Zpráva | Datum |
| 750.059-8 + 750.199-2 | "Krušnohorská brzda": Máte pravdu, mě to připadlo, že se trať za vlakem stáčí doleva, ale ona se (i když to na snímku není vidět) ve skutečnosti za tím přejezdem stáčí doprava, před tím skalním útvarem. Potom je ten úsek správně. | 02.03.23 - 22:49 |
| 750.059-8 + 750.199-2 | Řekl bych, že úsek je obráceně. | 01.03.23 - 18:11 |
| 751.149-6 | Pokud se nepletu, tak balmy byly dobíjeny vlastním dynamem za jízdy. Kdysi v pravidelném provozu, kdy je běžně tahaly mot. vozy 830,1 ( M 262 0,1 ), tak ty taky neměly žádné dobíjecí zásuvky. | 04.02.23 - 17:37 |
| Křížení úzkokolejky a velké trati. | Dík za vysvětlení. Já myslel, že to křížení je ta výhybka. | 20.11.22 - 21:48 |
| Křížení úzkokolejky a velké trati. | "Křížení úzkokolejky a velké trati": Jste si jistý, že to je křížení úzkokolejky a velké trati? Předpokládám, že velká tratˇ je normální rozchod 1 435 mm. To by ty koleje vypadaly trochu jinak. Při nejmenším, by tam byly 3 kolejnicové pásy. Křížení úzkokolejky a normálního rozchodu je v Jindřichově Hradci a nazývá se to kolejová splítka. Viz. odkaz. https://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/705/705520.html | 20.11.22 - 17:58 |
| 2016.920-7 | Ten podzim to dovede nádherně vybarvit, 5*. | 19.10.22 - 20:27 |
| 742.285-0 | Pěkná přidaná hodnota, jak Trosky, tak i ten balon. Musela to být pěkná klika, co? | 16.09.22 - 18:10 |
| 753.301-1 | JN,MŠ: Mašinka je stejná, ale vlak a čas pořízení snímku rozdílné. | 06.12.21 - 14:23 |
| 751.115-7 | Pokud už má lak z roku 2016, tak ji pěkně opečovávají. Vypadá to, jako kdyby právě vyjela z lakovací linky. | 29.03.21 - 16:45 |
| 753.615-4 | A.N.,JB, děkuji i Vám. | 29.03.21 - 8:49 |