Komentáře uživatele "comar":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| Stadler KISS Westbahn | Rozdíl dálková/regionální jednotka je v čem kromě interiéru? :-) Ja bych to nazval spis vhodna pro dalkovou/regionalni dopravu. Na regionalni dopravu je vhone mit vic/sirsi dvere pro rychlou vymenu cestujicich. Na dalkovou dopravu staci dvere mensi, cimz zbyde vic mista na sedacky. Zbytek uz je opravdu jen o interieru. V tomto pripade je to docela jedno, protoze jednotky Westbahn maji diky dvoupatrovosti dost sedacek na metr delky. Navic jezdi stejne poloprazdne. | 05.03.12 - 23:45 |
| Stadler KISS Westbahn | Jan Maca: neni to stavene pro dalkovou dopravu. Prave naopak, ve Svycarsku se to pouziva jako esko: http://www.railfaneurope.net/pix/ch/SBB_CFF_FFS/electric/emu/RABe511/pix.html Westbahn ma akorat jiny interier. | 05.03.12 - 21:51 |
| railjet 163 | Nadhera! Navic tu jde pekne videt rozdil mezi prvni a druhou verzi barev railjetu. Ono se totiz po prvnich vyrobenych kusech zjistilo, ze zvolili moc tmave odstiny | 16.12.10 - 8:59 |
| 1216.234-5 | filip: nechybi, je to ten treti vuz od konce. da se poznat podle toho, ze ten cerveny pruh je uprostred vozu preruseny a je tam napis boardbistro popr. boardrestaurant. kazdopadne to preruseni je i na teto fotce videt, kdyz se poradne podivas. | 05.01.10 - 22:28 |
| InterCity | Horatio: jednodtky jsou postavene na 160km/h, ale v beznem provozu jezdi jen 140. V Holandsku se totiz zatim nikde nejezdi vic jak 140km/h. Coz ale neni takovy problem, protoze diky huste siti, pulhodinovemu taktu vsech vlaku a moznosti jet 140 skoro vsude jsou cestovni doby i tak velmi kratke. Vyssi rychlosti prinese az nova VRT (HSL Zuid) a upvrava nekolika trati na 200km/h a zmena z 1500V= na 25kV~ (tyto nove dvoupodlazni jednotky uz maji pripravene zaklady na prestavbu na dvousystemovost). | 12.09.09 - 16:02 |
| 377110 | sAd: lidi se to mozna nauci, ale co zvirata? Vzdyt musi mit kazdou chvili nekde pripecene zajice a jinaci havet. | 16.06.09 - 21:21 |
| 377110 | str: treti kolejnice je pro moderni zeleznici opravdu dost neprakticka. Navic je v ni jen 750V DC. Z historickych duvodu se pouziva na vsech tratich na jih od Londyna. Misty se na tom jezdi dokonce az 160km/h! Predelat to by bylo hodne drahe, i kdyz na to casem stejne mozna dojde. Dalsim problemem anglickych zeleznic je silene uzky prujezdny profil. Diky tomu tam muzou tunelem jen specialni nakladni a osobni vlaky. Anglie je proste jina ... | 16.06.09 - 18:12 |
| 4024 | Velmi efektni. Bydlim ve vidni a to misto dobre znam, ale takto fotit by me tam asi nikdy nenapadlo! | 16.06.08 - 23:19 |
| 680.002-3 | Na toto misto se taky planuju vydat. Kolem 18-19h je z druhe strany (asi 200-400m na sever) pekny nasvit. | 02.06.08 - 19:50 |
| 185.055-1 DB + 185.052-8 DB | JP: osobni doprava se ted jmenuje "DB Bahn" a nakladni "DB Schenker". Myslim, ze tady o tom byla i nejake newska. Samozrejme je jeste spousta vozidel se starym lakem/logem - vlastne stejne jako u nas taky jeste jezdi CD Cargo se starym lakem. | 07.05.08 - 10:55 |










