..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Večeřa":

  1 2 3 4 5 6 ... 15      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Zlatý západNáhodou, mě se to líbí tak jak je. Už dávno v životě nehledám perfektní věci za každou cenu, ale snažím se vidět perfektní v těch obyčejných. Tohle je typický příklad a to rozostření to podtrhuje. Představte si, že by to nebylo vyrobeno foťákem, ale štětcem a barvami. Přesně tak na mě ta fotka zapůsobila. 5*06.07.09 - 12:38
130Doufám, že neklamu, ale ta mašina by měla být kombinací tohodle: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/425013.jpg
a tohodle: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/840017.jpg
Co se jízdních vlastností týče, tak je nutno navštívit K-onkurenční veb a tam vlákna o jednotlivých strojích (TEŽ je také dobré).
14.03.09 - 8:33
150.202-0Omlouvám se za asi offtopic komentář, ale byl to záměr vyfotit řadu 150.2 dne 15.02, nebo se jedná o prostou náhodu? Nějak mi ten pohled na ty dvě čísla nedá spát. (Třeba jsem jediný co si toho všiml...)16.02.09 - 21:31
130.049-0Tak za tuhle fotku děkuji, protože tady jezdím 2x týdně 4. rokem a jedná se o jiný pohled, než z okna vlaku, aneb ošoupané místo vzané netradičním náhledem.
Co se týče elektriky, tak velké firmy to platí paušálně a nevím jak u nás, ale některé slovenské elektriky mají nainstalované měřiče spotřeby energie.
29.11.08 - 19:39
380.002-6Sefik: ale kdepak uhlí, v každém voze je ocelový ingot a navrchu je plastová imitace uhlí, aby se to dalo lépe fotit :D
Aneb kdo si jako malý hrál s těmi vláčky na klíček, tak pochopí...
EDIT: 109. příspěvěk, hmmm :D
20.11.08 - 0:04
Večerní nádražíčkoNedávno tu někdo říkal, že jsou stanicovky a stanicovky, pro mě je tohle ta druhá neobyčejná. Nejvíc se mi líbí ten kontrast nasvícené mašiny (přední světla) a tmavé mašiny (zadní světla), to se vážně povedlo.
Jinak přeju hodně štěstí v muzice, já si jí též hodně užil.
11.11.08 - 15:08
163Když vyjely E499.3 (163) z fabriky, tak jim v rámci unifikace s řadou ES499.1 (363) napsali výkon 3060 kW i když dosahují 3480 kW. Pozdější řada 162 už měla napsaný správný výkon 3480 kW. Obě ale mají ten vyšší.08.11.08 - 14:08
460 + ASPTak 560 jezdi v okolí Brna, Břeclavy a co se Brna týče tak jezdí až na sever (Tišnov ? Blansko ?), jsem odkojen pouze 3kilovolty, takže to musí poradit někdo jiný. 460 jezdí tradičně na Ostravsku a něco kolem Přerova a Olomouce (zda zajíždí až do Zábřeha nepovím, vždycky je v rychlíku předjedeme...) PS v Ústí už nejezdí...05.11.08 - 20:19
151.014-8Bastard a Krysa mají nepřímé kontrolérové řízení pomocí páček, 56 jízdních stupňů.
Jinak v principu všechny odporovky mají podobné řízení:
série, hospodárný stupeň, šunty, sérioparalel, hosporádný stupeň, šunty. Liší se např v použití volantu místo páček, v různém počtu sériových / paralelních stupňů, v absenci šuntů na sérii atd.
29.10.08 - 22:52
830.018-8 + 850.030-8Moc pěkná fotka, nevím proč, ale vrací mě do dětských let, kdy v Přerově byly dráty jen na štrece Pha-Ova (dluhonská spojka) + nádraží. Díky za týto fotky. 5*11.10.08 - 8:55