Komentáře uživatele "Woky":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 814.137-6 + 814.019-6 | Ešus: EU žádné přidělování krajům nevymýšlí. 1.) Příslušná vozidla byla sice nakoupena z příslušných regionálních operačních programů, kde jejich osazenstvo, které je navíc tvořeno místními úředníky, jen schvaluje projekty, které jim někdo předložil. 2.) Konkrétní typ byl vybrán z nabídek ve výběrovém řízení podle českého zákona, které by ČD jako firma ve státním vlastnictví musely podstoupit, i kdyby kupovaly ze svého. 3.) Doprava by nezanikla, samozřejmě jsou možné určité přesahy pohybu vozidel do sousedních krajů. Hank: To bychom regionů měli ale zase naopak málo, podstatou fungování NUTS II je, že regiony by měly být v zásadě všude podobné velikosti. | 26.04.16 - 12:15 |
| 810.224-6 | Stoupa: "Takze opravdu asi doprava osob poklesla, kdyz solo M 152 postaci i proti kopci. Kdyz jsem na Praha-Bubny slouzil, bylo to spise utopicke." Kdybyste si pořádně přečetl předchozí příspěvky (zejména ten 2. a 3. nejstarší, věděl byste, že tohle není vlak do Kladna (a Rakovníka), ale do Středokluk (resp. do Amazonu Dobrovíz). A že toto tedy není typický obrázek toho, jaká vozidla jezdí po Buštěhradské. | 25.04.16 - 15:09 |
| 117.182 | Vždy, když vidím maďarskou verzi Orchestrionu, tak si říkám, proč vlastně nemá ten rámeček kolem světel, tak charakteristický pro československou verzi. Věděl by někdo? | 11.04.16 - 9:29 |
| 842.002-8 | Lapil: "Ve zdejší galerii jsem vykoukal, že ta bílá čela existují nejméně od r. 2010..." Bílá čela byla od roku 2001, kdy byl vůz přelakován do tehdejšího laku ČD, předtím 1988-2001 byla čela žlutá, stejně jako pruh původního unifiku. V každém případě by se ale o bílých čelech již mělo mluvit v minulém čase. | 06.04.16 - 9:18 |
| 840.003-8 + 840.005-3 | Antony: Jejich přesun na Pacific nelze očekávat. Stadlery byly nakoupeny z dotace příslušných ROP pro použití v Libereckém kraji a v Kraji Vysočina. | 05.04.16 - 8:44 |
| 842.002-8 | Lapil, Hortulana: Prototypy 842.001 a .002 mají čelo ze sklolaminátu, na rozdíl od pozdější sériové produkce. U starších nátěrů bylo ještě zvýrazněno odlišným lakováním. Ještě dodám, že toto není původní lakování, prototypy vznikly v roce 1988 a původně byly v unifiku 80.let. | 05.04.16 - 8:42 |
| 682.003-9 | 3 roky, všechno je jinak, vůz zničený, trať zcela přestavěná. Dnes již hotové změny tratě tehdy avizovaly jen patky pro nové sloupy trakčního vedení. | 04.04.16 - 8:44 |
| 749.253-1 | O. Fejfar: Znovu se zhoršuje Váš písemný projev. Pěkná Baruna ještě v původním nátěru. Koukám, že to je jedna ze dvou Barun, které má ve svém vozovém parku KŽC. | 30.03.16 - 8:42 |
| 749.107-9 | Hrubfr13: Žádná. | 24.03.16 - 10:02 |
| 193.206 | Hrubfr13: "No, mě se design RJ Vectronů až tak nelíbí; je najednou přerušen černý pás, který se jinak táhne celou soupravou." On ten černý pás ale není ani na 162. | 12.03.16 - 20:35 |










