| Fotka | Zpráva | Datum |
| 150.225-1 | Nevěděl by někdo zda-li je po rekonstrukci mezi Zábřehem a Třebovou rychlost 160 km/h v celé délce trati? Vzhledem k investicím si myslím, že by mohla, ale nejsem si jist... | 23.09.12 - 11:48 |
| 440.009-9 | Krása.. jednotce bych možná oplechoval na střeše transformátory a klimatizaci (nebo k čemu ty skříně slouží) ale jinak opravdová nádhera. Měl jsem možnost Pantera vidět na Czech Raildays a i zevnitř vypadá skvostně. | 16.09.12 - 19:59 |
| 750.096-0 | Senza nátěr! S tou zlatou barvou nám tyto Brejle pěkně omládly.. | 12.09.12 - 17:48 |
| 242.239-2 | Tato trať má dle mého velký potenciál, vede hustě zalidněnou oblastí a po dostavbě koridorů by měla jít na řadu rekonstrukce právě této trati. 80 km/h v některých místech dráhy mě opravdu děsí.. | 09.09.12 - 20:24 |
| 233.069 Arriva | To mě fascinuje, 40 let starý jídelák TEE, ale kdyby se přebarvil, tak ho člověk z větší dálky nerozliší od 10 let starého WRmz :D | 07.09.12 - 16:58 |
| 163.045-8 | Stejně mne nepřestanou fascinovat polské jedničky, které jezdí jako dvojky... | 01.09.12 - 0:46 |
| Brücke über die Zeile | Odpoví mi někdo prosím, proč jsou středy pražců na rozdíl od konců tak vybělené? | 27.08.12 - 23:37 |
| 350.014-7 | Mně se ta pevná jízdní dráha stejně líbí, a v tunelech je opravdu užitečná. Ale nechápu, proč se právě teď pokládá na mírně podřadné trati v tunelu na Horní Lidči a tunely Nového spojení mají klasické štěrkové lože.. | 22.08.12 - 13:42 |
| 749.262-2 | BBvK - každá snaha je dobrá, ať už jde o vlaků pár nebo sto. Lázně Kyselka, to jsem do komentáře natahal, to už je narozdíl od zprovozněné vlečky ostuda národního významu. | 20.08.12 - 15:46 |
| 749.262-2 | To je stejně paráda, když vidím, jak se někdo z naší země odhodlá znovuzprovoznit nějaké železniční dílo, za to všechna čest! | 19.08.12 - 23:04 |