| Fotka | Zpráva | Datum |
| 100.002 + 113.004 | No ty hadry v kolejišti jsou třeba i ve Vranovicích ve staniční koleji číslo 4, kde běžně stávají plechovky (a nic jiného), páč i na elektrikách se jisté části musí mazat a mazadlo umí ukápnout. Ovšem nikde jsem nic neslyšel o jakémkoliv nařízení, které by strojvedoucím říkalo kde mají zastavovat... | 19.03.14 - 16:35 |
| S 489 | zirecek : Naprostý a jednoznačný souhlas. Hezčí a realističtější kolejiště jsem u nás neviděl a odpovídá tomu i reakce našich dětí. | 26.02.14 - 17:39 |
| 183.006-6 | Vypadá to jako by v předním podvozku chyběla prostřední náprava.... :-) | 03.02.14 - 14:39 |
| 754.012-3 | Měla jste štěstí... Ta mašinka se tam podívala jenom proto,že den před tím odpoledne došlo v Heršpicích k MÚ. R 665 s 750.7xx dojel do Brna hl.n. přes Brno Dolní a Brno-Židenice, kdy byla ke stažení ze Židenic do Brna použita právě 012 toho dne nasazená na PSM. Pro časovou tíseň a nemožnost objetí soupravy na hlavním se pak celá souprava vydala stejnou cestou zpět a ze Židenic jela 754 012 jako vlaková. Druhý den se 750.7xx vrátila do svého oběhu. | 31.01.14 - 11:26 |
| Sergei polski | Když to nemá místo světel pařáky na erteple (brambory) tak to není polská mašina.... :-) | 05.01.14 - 14:47 |
| 242.203-8 | Robert Velechovský: Tož přijeďte na náš konec, tady si poplechujete :-) | 03.01.14 - 8:44 |
| 242.203-8 | Nemít ČD plechovky, tak nevím s čím by na střídavině dneska jezdili. To co dneska ty mašinky spolehlivě najezdí při stávající (ne)údržbě je úžasné. | 03.01.14 - 8:37 |
| 742 | Pikehead: Budete se asi divit, ale mezi cestujícími nejsou tyhle vozy nijak neoblíbené. Pohodlný posez a relativně klidná a houpavá jízda i na nekvalitním svršku. Jinak od nového GVD bude tahle řada v Brně silně utlumena. | 03.12.13 - 20:50 |
| 735.084-6 | Ten rok jezdil tatík v turnusuvé skupině, která s pištou tyhle vlaky vozila.... | 02.12.13 - 14:03 |
| Setkání | Jak živý.... | 19.11.13 - 15:06 |