..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Hromek":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 16      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
534.0500Nádherné,není co dodat.Pro ty,co zažili pravidelný parní provoz,mrazí u srdce....06.11.11 - 19:26
475.101Fotografie perfektní,díky za vzpomínku.S propadnutím kotle k datu,jak zde někteří píší,mám trochu pochybnost.Zcela určitě v září 1979 měla pravidelný turnus /dlouhodobé neschopnosti T 478.3/ Os Brno-Č.Třebová-1 pár vlaků.Těžko říci,zda-li by strojmistr mašinu s propadlým kotlem pustil na trať.Tohle datum vím na beton,jelikož jsem poblíž tratě/260/ v tu dobu stavěl dům.Nebýt časové zaneprázdněnosti a pohrdání manželky,-/že si jdu fotit vlak/,číhal jsem v tu dobu u trati také.Přesné datum kotlové zkoušky upřesní lokomotivní kniha.06.11.11 - 19:23
M 262.024556042:Ano,správně píšete...."v momentě....nedalo se fotit ani na hlaváku v Brně"....Tím považuji věc za uzavřenou!!06.11.11 - 18:59
M 262.024IR:Samozřejmě,máte naprostou pravdu.Já osobně mám s fotografováním na dráze před 89.tým rokem velmi špatné zkušenosti.Dokonce se mi stalo tuším v r.1994 v Letovicích,že na mě vylétl signalista ze své boudy na brněnském zhlaví,že prý "fotografuji zhlaví" a ať mu dám film.To jsem ještě fotil na Prakticu PLC 3.Po mém vysvětlení /chtěl na mě dokonce zavolat PČR/,že jsem fotil přijíždějící vlak, to s odstupem času pochopil.....05.11.11 - 21:42
M 262.024IR:To je správné rozhodnutí,najít ten článek.I když jsem v 50.tých letech na dráze samozřejmě nefotil...Jinak se mějte,tohle je můj poslední příspěvek,jsem zvyklý se podepsat a neschovávat se za přezdívky.05.11.11 - 21:28
M 262.024IR.Nic se nebojte,ani toho "prekabátěnia".Mě jaksi kvůli mým názorům neumožnili studium/vyhazov/ na Vysoké škole dopravní v Žilině-obor "provoz a ekonomika železniční dopravy".To se psal rok 1976.Takže buďte v klidu a pohodě,jelikož jste naprosto vedle.05.11.11 - 21:19
M 262.024Chary,Jakub Gregor:Takže díky za vysvětlení.Už jsem se trochu i vyděsil a zejména večer to není vhodné.Jistě,fotografie je bezvadná,navíc vzácně historická z období před r.1989,kdy mnoho ze železničního prostředí nebylo vůbec zdokumentováno,upadlo v zapomnění a již se nikdy nevrátí.Tak to také bylo myšleno.Byla v tom ironie a tu čtenáři asi nepochopili.Ale to bych nebyl já,abych někde něco nepodrýpnul a nevyprovokoval k ostré diskuzi.A pak že demokracie není paráda...05.11.11 - 21:14
M 262.024kilian:Domnívám se,že nic nerozviřuji.Jen srovnávám minulost s přítomností.Realita byla taková,jak jsem napsal.A pokud byli i "vyvolení ajznbóni",mají i fotografie.Tak jsem to zažil a můžete si pát,co chcete.05.11.11 - 21:05
M 262.024No vida a pak že máme "demokracii".Sotva jsem napsal,že se na dráze fotit za "totáče" nesmělo,už mi to cenzoři smazali.A to jsem se vyjádřil velmi slušně.05.11.11 - 20:50
M 262.024Borovička: A jestlipak také víte,z jakého důvodu byla snesena ocelová lávka pro pěší v žst.Veselí n.Moravou,vybudovaná za "totáče" v 80.tých letech za těžké miliony?Byla hojně využívána na sídliště Hutník,na polikliniku,hřbitov,do depa ČSD....A celý železn.uzel byl odtud jako na dlani.Asi jste tehdy nežil,takže nemáte potřebný "duševní obzor"...05.11.11 - 19:27