Komentáře uživatele "Martin Chýle":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 125.820-1 + 125.819-3 + M 131.1125 | Čeľovce ŠRT? To je co za úlet? :-D Jsou výhybny Slivník a Trebišov, ale mezi nimi je pouze vlečka do vagónky Trebišov (v km 42,1). Čeľovce jsou stanice na normálněrozchodné trati, ŠRT sice vede v její blízkosti, ale to je tak všechno; podobně jako ve stanici Ruskov. Konec OT, pěkná fotka a samozřejmě unikátní souprava! | 14.03.19 - 12:11 |
| 125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xx | Je mi jasné, že je to u ZSCS asi daleká budoucnost, ale počítá se vůbec s nějakou náhradou? Něco typu řekněme širokorozchodný vectron a podobně. Ony ty 125 už taky mají svých 40 let a jezdit tam dodnes s každou dvojičkou obsazenou, to taky není finančně žádné terno. Otázka je, jak dlouho ta široká ještě bude při dnešních značně vratkých cenách hlavních přepravovaných komodit fungovat. | 13.03.19 - 15:56 |
| 125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xx | Tomáš Mach: Za všechny moje návštěvy na ŠRT to tak vždy bylo, i dle zdrojů co odtamtud mám to mají takto naplánované (viz ZCP). Akorát personálně postrky obsazuje pracoviště Maťovce, v Trebišově pracoviště na širokou není. Samozřejmě můžou nastat nějaké výjimky, třeba výměna loko a odvoz do depa, tak se na postrku sveze až do Hanisky, apod. | 12.03.19 - 11:43 |
| 125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xx | Postrk jezdí jen v největším stoupání v úseku Výh Trebišov - Výh Slančík, jinde není potřeba. Dispečerka stojí vždycky trvale v Trebišově. Jinak se obvykle vozí ložené soupravy po 40 vozech, prázdné zpět až okolo 50 vozů. OT: Jinak děkuji adminům konečně za zařazení ŠRT do seznamu tratí, už jsem před třemi lety myslel, že se nedočkám :-) | 11.03.19 - 22:09 |
| 127.509-8 | Nemají, ale i na důlní síti je provoz dozorován Drážním úřadem, který toto požaduje, takže lokomotivy musejí mít i na sobě fyzicky vylepené označení. Jinak 27E za jistých zvláštních podmínek na síť SŽDC smí, ale musejí mít sundané pantografy a část vnitřního vybavení, aby nepřekročily hmotnostní limit na nápravu. Samozřejmě mohou být pouze přepravovány, ne se pohybovat vlastní silou (to vzhledem k napěťové soustavě ani nejde). | 11.03.19 - 21:01 |
| 125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xx | UA a UK jsou mezinárodní zkratky, které jsou tak zažité, že bych s nimi opravdu nepolemizoval ;-) Mimochodem, jde o úsek Výh Trebišov ŠRT - Výh Slivník ŠRT, když už by to mělo být přesně. | 10.03.19 - 21:55 |
| 210.027-9 | Rabín: Ten druhý je z vozu Daa-k a používá se v Horním Dvořišti. Jeho fotky jsou na internetu taky, dokonce i v této galerii: https://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/210/210086.html | 10.03.19 - 19:55 |
| 210.027-9 | JvS: Jezdí, proč by nejezdilo? Provozní žehličky upravené pro provoz s bateriákem jsou stále tři, pak ještě jedna dlouhodobě pro závadu stojí. Bateriové vozy jsou ale jenom dva, takže se s nimi střídají. | 09.03.19 - 20:13 |
| 210.027-9 | Ano, tenhle je poslední provozní vyrobený z rybáku. | 09.03.19 - 11:30 |
| 111.028-7 | Jako každou středu, pravidelný Sv 1300 přepravující vozy z/do dílen. | 25.01.19 - 15:19 |










