..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Martin Chýle":

  1 ... 3 4 5 6 7 ... 56      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
125.820-1 + 125.819-3 + M 131.1125Čeľovce ŠRT? To je co za úlet? :-D Jsou výhybny Slivník a Trebišov, ale mezi nimi je pouze vlečka do vagónky Trebišov (v km 42,1). Čeľovce jsou stanice na normálněrozchodné trati, ŠRT sice vede v její blízkosti, ale to je tak všechno; podobně jako ve stanici Ruskov.

Konec OT, pěkná fotka a samozřejmě unikátní souprava!
14.03.19 - 12:11
125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xxJe mi jasné, že je to u ZSCS asi daleká budoucnost, ale počítá se vůbec s nějakou náhradou? Něco typu řekněme širokorozchodný vectron a podobně. Ony ty 125 už taky mají svých 40 let a jezdit tam dodnes s každou dvojičkou obsazenou, to taky není finančně žádné terno. Otázka je, jak dlouho ta široká ještě bude při dnešních značně vratkých cenách hlavních přepravovaných komodit fungovat.13.03.19 - 15:56
125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xxTomáš Mach: Za všechny moje návštěvy na ŠRT to tak vždy bylo, i dle zdrojů co odtamtud mám to mají takto naplánované (viz ZCP). Akorát personálně postrky obsazuje pracoviště Maťovce, v Trebišově pracoviště na širokou není. Samozřejmě můžou nastat nějaké výjimky, třeba výměna loko a odvoz do depa, tak se na postrku sveze až do Hanisky, apod.12.03.19 - 11:43
125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xxPostrk jezdí jen v největším stoupání v úseku Výh Trebišov - Výh Slančík, jinde není potřeba. Dispečerka stojí vždycky trvale v Trebišově. Jinak se obvykle vozí ložené soupravy po 40 vozech, prázdné zpět až okolo 50 vozů.

OT: Jinak děkuji adminům konečně za zařazení ŠRT do seznamu tratí, už jsem před třemi lety myslel, že se nedočkám :-)
11.03.19 - 22:09
127.509-8Nemají, ale i na důlní síti je provoz dozorován Drážním úřadem, který toto požaduje, takže lokomotivy musejí mít i na sobě fyzicky vylepené označení.
Jinak 27E za jistých zvláštních podmínek na síť SŽDC smí, ale musejí mít sundané pantografy a část vnitřního vybavení, aby nepřekročily hmotnostní limit na nápravu. Samozřejmě mohou být pouze přepravovány, ne se pohybovat vlastní silou (to vzhledem k napěťové soustavě ani nejde).
11.03.19 - 21:01
125.825-0 + 125.826-8 + 125.8xx + 125.8xxUA a UK jsou mezinárodní zkratky, které jsou tak zažité, že bych s nimi opravdu nepolemizoval ;-) Mimochodem, jde o úsek Výh Trebišov ŠRT - Výh Slivník ŠRT, když už by to mělo být přesně.10.03.19 - 21:55
210.027-9Rabín: Ten druhý je z vozu Daa-k a používá se v Horním Dvořišti. Jeho fotky jsou na internetu taky, dokonce i v této galerii: https://www.zelpage.cz/fotogalerie/elektricke-lokomotivy/210/210086.html10.03.19 - 19:55
210.027-9JvS: Jezdí, proč by nejezdilo? Provozní žehličky upravené pro provoz s bateriákem jsou stále tři, pak ještě jedna dlouhodobě pro závadu stojí. Bateriové vozy jsou ale jenom dva, takže se s nimi střídají.09.03.19 - 20:13
210.027-9Ano, tenhle je poslední provozní vyrobený z rybáku.09.03.19 - 11:30
111.028-7Jako každou středu, pravidelný Sv 1300 přepravující vozy z/do dílen.25.01.19 - 15:19