..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Tomáš Kraus":

  1 ... 39 40 41 42 43 ... 46      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
810.565-2Proč je to z takové dálky? Kdyby to třeba bylo víc z výšky tak by mi to tolik nevadilo. A nakonec si nejsem jistý, zda Václavice jsou na trati 032, já myslel že na 026 a 033...04.04.06 - 11:35
Ujetá z fotkyKontroverzní fotka, kdyby aspoň ten růžek kde je fotka měl nějakou kvalitu a nebylo to tak násilně rozřízlé... Nebylo by lepší nakreslit toho plecháče rovnou celého?03.04.06 - 20:30
843.014-2Chaos: Že je to rychlík si přečti v poznámce a nevím proč píšeš "normál 810", když jak říkáš odtamtud nepocházíš - podle mého názoru tam člověk 810 snad vůbec nepotká, ani na Os. V Brně jsou vůbec 810 a 010 "vzácné", kdežto v Praze, ty jejich konvoje... Jinak fotka OK, hnací vůz dobře "umístěn" mezi sloupy (ty k téhle trati prostě patří), pěkný obraz krajiny.02.04.06 - 22:09
750.338-6Mně se to na zastávce taky líbí, velká lokomotiva u jednoduchého nástupiště. Ale co dělá na tomhle vlaku? Nebyla jeho trasa přerušena výlukou a tohle je náhradní souprava v druhé části trasy?02.04.06 - 11:21
263.002-8240.025: Podle literatury je 263.002 "Dáša" a 263.001 "Máša", i když nevím jak moc se v Brně ta jména, vzniklá již během zkušebního provozu v Jihlavě, používají. Myslím že by stálo za to uvést kde v Brně je to pořízeno, domyslel jsem si že na trati 250 směr Tišnov, ale který tunel to je nebo v jakém je to směru, to netuším.30.03.06 - 22:39
451.014-5To že Moraváci přijíždějí do Prahy po trati 011, kde jezdí ešusy, neznamená že se všichni kolem Prahy vozíme ešusem! Ty tři žabotlamy na 301 jsou proti těm asi třiceti pražským dost zanedbatelné a my na trati 171 jsme vděční když je v provozu alespoň ten jeden kraken řady 470, kterého tu tolik lidí pomlouvá (často plánuju svůj návrat z Prahy do Řevnic na spoj na kterým jezdí). Nechápu jak je myšleno to, že ešusů je v Praze nedostatek - nedostatek vzhledem k čemu? Je jich tu kolik jich tu je a když tak zaskočí žabotlam.
Nevím proč někdo žabotlamy na trati 301 odsuzuje (je fakt že málo lidí na Želpage jsou vozíčkáři nebo matky s kočárky, to k té nízkopodlažnosti), předchozí nasazení bobin a žehliček bylo dost tragické. A pro ešusy jsou (nejen) na Moravě vhodnější tratě, třeba na Ostravsku.
Jinak k téhle fotce - je opravdu dost obyčejná, ale jako takové bych jí nic nevytýkal. Chary, ta kára vpravo je tvoje? Používaná pro šotografické výlety? :o)
28.03.06 - 20:55
113Třeba je to počasím, ale tak nějak to na mě nepůsobí dojmem, jakým by to asi mělo působit - na to že je to most nad řekou je to málo "impozantní". Ovšem pro ty, kteří tento most (z tohoto pohledu) nikdy neviděli, to má určitě velkou hodnotu.27.03.06 - 21:18
362.166-1Na to jak bylo asi ošklivo, je ta fotka moc pěkná. Poštovní spořitelny se nám roztahují po republice... Škoda že na jejich fotkách vypadá tabulka s číslem tak nějak...divně.25.03.06 - 22:20
750.013-5Aha, já nevěděl na jakou stranu od Vojkovic to je. Je fakt že mezi Vojkovicema a Ostrovem, kde jede na přípřeži brejlovec a napětí už tam je, elektrika vypomáhá. Jinak ten rychlostník se tam hodí a ten kulatý je docela vtipný, jako by tam jezdily šestinápravové lokomotivy... nebo tam jezdí?25.03.06 - 22:12
750.013-5To není napěťová výluka, v tom vedení pokud vím žádné napětí nikdy nebylo :-) Až do června 06. Tenhle brejlovec tahá rychlíky z Kadaně do Ostrova a zpět, akorát mu vychází oběh do jejich taktu. Jinak ta fotka mi přijde moc "křovinatá", ale na téhle trati si člověk asi nevybere.25.03.06 - 20:21