..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "BBvK":

  1 ... 45 46 47 48 49      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
754.065-1 + 754.039-6Pokusím se odpovědět všem. V tomto konkrétním GVD jezdil Brněnský drak z Brna do K. Varů přes H. Brod. Jinak, jak zde už někdo poznamenal, trasa se měnila, občas jezdil do Chebu, ke konci období provozu do K. Varů zajížděl pro změnu na dolní nádraží. Jinak, pokud mě paměť neklame, tak Brněnský drak, který jezdil do KV byl vždy přes Vysočinu.
Co se týče nasazení lokomotiv, tak to bylo taky značně rozmanité. Opět v tomto GVD Brno - Praha 350, Praha - Chomutov 150, tento den 150.008 a pak 2 x 754. Ale vozba byla dost rozmanitá, v době motorového provozu v úseku Praha - Vraňany řada 751 a pak ústecká 163. V době dokončení elektrizace a rozdělení ČSFR pak 363 v úseku Brno - Chomutov. 754 různě buď v přípřeži nebo třeba vlaková a postrk v jednom z grafikonů, postrk byl pak v Chomutově odvěšen a s jednou 754 se pokračovalo do Mostu.
Vozů bylo obvykle 9. Jako jedno z nejzajímavějších období bylo, když na Brněnský drak byly nasazeny nové vozy Bmee a Amee, ale to bylo jen jeden GVD.
Prostě by to bylo spíš na článek, ne-li knihu ;-) Ale to musí zpracovat někdo znalejší než já. Já zas nejsem takovej historik a psavec :-)
23.09.10 - 15:44
781 + 781Zdravím,
pokusím se odpovědět na některé dotazy, i když už se někdo pokoušel, bohužel bez znalosti věci.
Se spotřebou má pravdu samozřejmě topič, sice si Sergej dokázal vzít hodně nafty, ale zase tak šílené spotřeby (ad tominek) mají možná sovětské stíhačky v bojovém nasazení, ale ne traťová lokomotiva ;-)
Co se týče lidí na mostě, v té době sloužil Klášterecké omladině na schůzky, většinou prolézali do konstrukce a určitě se cítili být strašně in, i když tou dobou to slovo možná ještě neznali a spíš tam chodili kouřit :-)
Ad přípřež a brždění. Smysl pro brždění by měly dvě lokomotivy, kdyby měli elektrodynamickou brzdu, pak se z důvodu brždění lokomotivy na nákladní vlaky přidávají, namátkou mě třeba napadá na Transibu okolo Bajkalu nebo v Alpách, myslím, že by se něco našlo i na amerických železnicích.
Ale sergej EDB nemá, proto je tu přípřež jen z důvodu trakce. Rozhodné stoupání na Hájek je 13 promile a jeden Sergej tam měl normu cca 1100 tun, nemám tu starý sešiťák, abych to mohl najít přesně. A ucelené Wapy měli trošku víc ;-) Ale mega dlouhé nebývaly, každý kdo chce vědět kolik vozů vozily, si to za domácí úkol spočítá sám :-)
Jinak děkuji za zájem o fota.
PS: ucelené Wapy jezdí na Hájek i dnes ve dvou 363
07.09.10 - 9:15
DR 675.019-4Tak už si přesně nevzpomínám, je to dávno a navíc internet byl tehdy v plenkách ;-) Ale nazval bych to historicko-turistická jízda, asi něco jak v současnosti pořádá Flügelradtouristik D.Reitmann01.08.10 - 18:31
350.001-4Jj, 3.3.1992 odstavena pro nějakou poruchu a pak už vyjela se žlutou obludou na obou čelech.29.07.10 - 13:06
350.001-4Na 571 jela ten den 350.002 ;-)28.07.10 - 19:34
350.001-4Tak jste mě donutili najít JŘ z roku 1992, dle všeho, pokud za poštovním vozem bývala řazená hospoda, to byl Balt Orient.
A že prototypový nátěr vydržel dlouho? Nějak jsem nepochopil. V novodobé historii byl na jedničce tento nátěr od 17.10.1991 do 3.3.1992 ;-)
Jsem rád, že se fotodokument líbí.
28.07.10 - 16:39
T 478.3Zdar, já jsem přesvědčen, že ozrcadlená je.
1) výstupy na střechu
2) levostranný provoz
3) most byl takto fotitelný jen zleva, nikoliv zprava ve směru jízdy vlaku.
K parnímu topení, běžné ještě na začátku 90. let.
Jinak pěkný dokument.
28.07.10 - 15:06
781.597-0Tak k dotazům. Film byl Equicolor 100, fotoaparát Practica BMS s pevným objektivem 50 mm.
Edit se jak vidíte učím.
Nevím, kde berete jistotu, že bude další fotka, když jste mi tuto tak zkritizovali ;-)
PS: jedna už je v zásobníku, edit bude lepší, i když asi ne dokonalý. Uvidíme dle času, snad něco dalšího vytvořím a bude to koukatelnější než první pokus.
24.07.10 - 13:12
781.597-0Zdravím všechny, uznávám, že se edit napoprvé nepovedl ideálně. Současná úprava je více šumící, ale ne tak rozmazaná. Doufám, že se na mne admini nebudou zlobit, že jsem jim trošku pokazil reputaci a teď se bude foto líbit víc.23.07.10 - 21:17