Komentáře uživatele "laminát":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 233.321-9+372 | Velmi pěkné barvy i kompozice. Ovšem jedná se o úsek Kurort Rathen - Königstein... | 15.03.14 - 12:18 |
| T 478.1011 | Snímek hodnotný nejen pohledem na tehdejší nádraží pod Hostibejkem... Podívejme se na mezinárodní sestavu vlaku. Krytý vůz hned za "mračounem" vypadá na švýcara, plošiňák s plochými klanicemi by mohl být DB, další zetka se stříbrnými bočnicemi je severské konstrukce, nejspíš švédská... I za hlubokého socialismu se obchodovalo se západem docela čile. Ovšem podotýkám, že lehká záměna domovských železnic je vzhledem ke vzdálenosti popisovaných objektů a nedostupnosti atlasů zmíněných vozidel možná... Jistě se však nejedná o vozy výchoevropských železnic. | 26.02.14 - 22:22 |
| 123.010-1 | Farkač Karel: Obávám se, že jak budou třeba tyhle 122, 123 dosluhovat, bude ruku v ruce ubývat i vozba... Zatím jim to tak vychází... Kde je 85 strojů 121, část 122 a 123? Kde je skoro 300 šestikoláků? A jak se změnila vozba vlaků? Jezdí jich čtvrtina, valná část coby převzatá=legálně ukradená se zprivatizovanými motorovými lokomotivymi v čele... Také mne dříve napadaly takové myšlenky, když odcházely staré řady lokomotiv..., než jsem to pochopil... :-( Fotka samozřejmě výstavní! | 15.02.14 - 12:36 |
| 844.031-5 | malard: Kdyby se zrušily Pardubice, kam budou jezdit zbrojit a udržovat se zdejší 814 a 810? Najezdí toho dost, čili údržbových jízd bude taky dost... Obávám se, že tolik málo vytížených osobáčků Pce-Hradec ani není... :-DDD | 13.02.14 - 23:07 |
| T 444.0216 | To býval randál, prověšené šroubovky, třeskot nárazníků a hukot hydrodynamiky! Krásná vzpomínka... | 13.02.14 - 22:51 |
| 844.031-5 | Neaerthon: Když jinak nedáte, přidám upřesnění... :-))) Celé nádraží v Pardubicích dostalo za 2.války zásah. Čili poválečné opravy a výstavba zcela změnily vzhled i kolejový reliéf stanice i určení některých obvodů. Doporučuji pěkně popsanou historii třeba zde: http://www.pshzd.cz/155letPce.html To, co se v diskuzi nazývá původní depo, je tak nějak myšleno už jen ten prázdný plac kolem točny, ale ono to bylo složitější, viz ten odkaz... bartik09: Ono se nějak stalo módou jezdit pod dráty v motorové trakci... Ono je prostě všechno naruby... Může za to politika, krajští odborníci, zato chybí regulátor dopravy a dobré zákony... Je to sice off topic, ale jen na ilustraci... Předloni jezdily půl roku vlaky na trati Rybník - Lipno v sestavě 742+Bixy, v mizivé nákladní dopravě to tam též proslulo spíš legy a zamračenými. Trolej osiřela... Na Bechyňce od vzniku Carga v osobní dopravě až na malou ranní výjimku vše v 814, v nákladní 742. Chudák Fr.Křižík... Až letos se podařilo někomu rozumnýmu prosadit návrat žehliček aspoň na ty osobáky. Ovšem jelikož vedení drah vztahy ČD - ČDCargo stále ignoruje, osobáckou žehličku na maňase nepůjčí... Lidská blbost se nám tu uhnízdila... Ovšem nakonec pořád nevíme, proč ta prkénka musí jezdit na údržbu do Hradce, když po rozsáhlé diskusi konečně víme, že s Hradcem už počítáno výhledově není? Odhaduji to na uměle vymyšlenou práci, než vyprší chudákům zaměstnancům výpovědní lhůta... Schválně, zda se pletu... | 13.02.14 - 22:30 |
| 844.031-5 | Neaerthon: Dovolím si opravu: V Pardubicích je jen motorová remíza, původní depo bývalo tam co je točna... Zbyla tam i původní vodárna. V Hradci Králové je rotunda s točnou kde bydlívali brejlovci a pak myslím ještě hala oprav, to by mohl doplnit někdo místní... bartik09: na pravidelné Os pod dráty poněkud nevhodné i co do kapacity... Na osobáky jsme zakoupili přece regiopanthery. | 13.02.14 - 20:08 |
| 831.105-2 | Jan Máca: ...máte pravdu, přijměte omluvu. Zaměnil jsem obrazy utkvělé v hloubi mozku. Má je, ale zas tím obludným maxifontem písma podobně jako některé kousky od langusty... Je to škoda, někdy stačí k dokonalosti jen krůček, bez něj "to prostě není ono". | 13.02.14 - 16:21 |
| 844.031-5 | Malard: je představa, jak dlouho ještě ty Pardubice vydrží? Takže, prkénka budou jezdit do Hradce od počátku a zbytek (814,810) od ...? Nejspíš proto se něco po dvaceti letech hnulo se zdvojkolejněním Pce - HK, když tam bude teď takový provoz... :-)))) To bude Lv jízd za naše (všech) prachy! Koho z cestujících zajímají nějaké smlouvy s kraji, unií apod? Bohužel, cestující jsou již delší dobou stále více rukojmími úředníků... | 13.02.14 - 15:22 |
| 434.2186 | Jak z Obecné školy. ...a pojede taky písek? :-) Nastíní prosím někdo trasování a zaměření zmíněného vlaku? | 13.02.14 - 15:14 |










