..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "čmoudík":

  1 ... 3 4 5 6 7      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
Topič I.Jen abych trošku poinformoval,tak dotyčný na foto v roli topiče na antonu je ve skutečnosti už v důchodu. Tu si jen zkusil svůj dřívější každodenní rituál,i když on spíše byl na pravé straně, neboť jezdil více jak dva roky turnusově v pravidelném provou coby fíra na albíku 498.014. Samozřejmě pro znalce není problém uhádnout o koho jde a pro západočechy teprve.07.07.07 - 22:20
498.022 + 486.007ofil: jenže on to nebyl západ slunce,ale byly čtyři hodiny odpoledne.........27.06.07 - 14:35
477.043Michal Polasek: Dobrý,dobrý,ale až na to,že Albatros vypadá úplně jinak,možná je stejně modrý,ale to je asi tak všechno.... :-)18.05.07 - 20:05
464.202 + 498.022Rail Runner: Takto to počítat nelze, každá akce má svoji cenu,nelze to takto zjednodušeně počítat.Stačí, na jedné a té samé akci,když následující rok vezmete jiné vozy a už máte cenu úplně jinou. Navíc slevu za poplazek za DC dostanete jen pouze u vlaků pro veřejnost,ale také to nemusí být pravidlo. Pokud někam jedete Sv bez cestujících,tak už pěkně platíte za DC. Ano Vlára stála v řádech statisíců,stačí jen co dáte za uhlí,jedna tuna vás stojí 4000,- Kč. Albík za Vláru spotřeboval okolo 25 tun. Cena se opravdu stanovuje pro každou akci zvlášť a nemůžete porovnávat cenu jedné akce s cenou jiné akce....Obecně platí,pokud jedete na kratší vzdálenot,velká parní mašina se vám nevyplatí ,cena je dost velká,pokud jedete velkou vzdálenost,malá vám to neodveze...:-)))).11.03.07 - 6:24
464.202 + 498.022Přesně tak ve své podstatě VIP jízdenky jsou o dost dražší než obyčejné jízdenky,protože firma,která např. přispěje sponzorsky 10.000,- Kč,tak má max.5 VIP jízdenek. On to nejdříve musí někdo ten vlak zaplatit,aby ten vlak vůbec jel a potom teprve můžete fotit,to až si ostatní neplatící uvědomí,že to nejezdí zadarmo jako pravidla,tak potom třeba už bude pozdě a nic jezdit nebude...a nebo jen minimálně,jsem potom zvědavej,jak se tu bude plakat,že nic nejezdí....10.03.07 - 20:43
464.202 + 498.022Kdyby byli všichni příznivci železnice jako topič,tak o akce tohoto druhu nebude u nás zdaleka nouze,vím co píšu....Toto není jediná akce,kde se topič zúčastňuje jako řádně platící cestující.Před ním a dalšími,kteří si koupí jízdenku a pak třeba jezdí autem smekám a pro ně rád každý rok nějakou tu akcičku vymyslím a zrealizuji......No a ti druzí ,co nepřispějí,to už beru jako nutné zlo a žádnou info nikdy ode mne nedostanou. :-)))) Samozžejmě foto z dílny topičovi,to je vždy první liga....10.03.07 - 19:18
498.022 + 486.007no co to vidím .....487.006 .no to snad néééééééé10.01.07 - 15:40
T 679.019montoáš: to snad nemyslíš vážně,nebo to jsi napsal jen proto,že tam není tvá milovaná plechová krabička goriloidka ?07.01.07 - 15:21
475.179Ano jediné,co se dá vytknout vozům z hlediska historie je to nové logo,to je hnus a nové popisky s tím souhlasím,jinak ale vůbec nic......
Jen pro Vaši zajímavost,zde v Práglu se zatím nechaly opravit dva vozy a tam už jsme se vyvarovali těchto špatných popisů (vozi mají bíle popisy s nápisy ČSD a dobovým označením,samozřejmě jsou celozelené),jedná se o vozy Aa (1970), Ba (1972),dokončeny byly letos na podzim,opravovali se v ŽOS Bubny a na svoji veřejnou premieru čekají v deponii ONJ.Letos k nim přibudou další,celkem bude šestivozová souprava,ještě přibudou nejspíše 3x Ba a 1x AB,možná i nějaké to D. Samozřejmě vozy mají funkční parní topení a nemají žluté hadice,rychlost 140 km/h. Pokud bude mít někdo zájem mohu napsat čísla těch dvouch opravených vozů.
18.12.06 - 6:42
475.179šotouš,Sheriff: ale problém je ten,že ty vozy nejsou ani současné...mezi současnými a těmito vozy je dosti mnoho podstatných rozdílů....17.12.06 - 21:48