..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 ... 4 5 6 7 8 ... 25      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
460.054-0 + 460.053-2To jste trochu odbočil, v čem je EM488 lepší než EM475, které měly nahradit?16.07.18 - 20:52
460.054-0 + 460.053-2>M474.003
Stejnosměrný motor s komutátorem, vybavený ztrátovou regulací považujete za "normální motor, určený pro vozidlo"?
A zrovna tenhle model, který vyjel víc jak 15 let po EM475 rozhodně nebyl nic na úrovni doby.
16.07.18 - 10:50
č. 6 - PadarnNa první pohled to vypadá jako ozubnice Riggenbachova, ve skutečnostmi je to dvojitá Abtova, ke které jsou po stranách připojeny pásy, které mají zabránit vyskočení ozubeného kola ze záběru. Při zahajovací jizdě k tomu totiž došlo a následkem byl smrtelný úraz a zničená lokomotiva.11.07.18 - 9:27
754.063-6>Stoupa
Pokud si vzpomínám, v Majdaleně se vyráběly a vyrábějí jen betonové sloupy. dřevěné imprefnované sloupy a pražce se vyrábějí někde u Soběslavi. Impregnace neprobíhá natíráním, ale pod tlakem v autoklávu.
06.06.18 - 11:21
555.116Tahle na fotce ji zjevně má (je to ten válec nad blokem šoupátkové komory).
A když dosloužily ve Velimi P8, tak Riggenbachovu brzdu dostalo pár štokrů depa Kolín.
04.05.18 - 8:03
555.116Čistě teoreticky, ty kořistní lokomotivy byly vybaveny Riggenbachovou brzdou?03.05.18 - 10:57
130.047-4Z hlediska výrobce elektřiny,čím méně hospodárný spotřebič, tím lépe :-)19.04.18 - 14:51
122.045-8Není, protože ve Chvaleticích zprovoznili vykládku z kontejnerů teprve minulý týden. A ty kontejnery pro Chvaletice jsou modré :-)26.03.18 - 11:44
Ol 49-59Před pár lety, vraceje se ze služebky do Polska, jsem trochu upravil trasu, abychom jeli souběžně s tratí Poznaň - Wolsztyn. Najednou kolega začal vykřikovat: "Koukejte, támhle hoří les!"
Ujistil jsem ho, že se jedná o pravidelný vlak, nechtěl mi věřit, dokud tu Olinu neviděl :-)
17.03.18 - 20:36
Ol 49-59A jak je ženský tvar od slova "koloťuk"?14.03.18 - 9:35