Komentáře uživatele "Zalho":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| 182.053-9 | Zel.am :No vše už není co bejvalo.Sloužim na tý štrece čtrnáctej rok a ten problém není.Vozy už docela těsněj a to co z nich padá je jen prach co v létě když je uhlí suché lítá vrchem a ¨řečany¨ či ¨opatovice¨ letěj jako drak :-)No a ještě ubude teď když to do Opatovic skoro nejezdí a vozej to od východu :-) | 06.11.14 - 22:34 |
| 813/814-1 | Moc okouzlující,jako model.Jen dotaz.To je focené od nějakého toho kláštera a nebo ze silnice k němu stoupající?Já to tam znam jen po kolejích,tak tipuju,ale jinak Jesenice - Gorica krásná trať,a pokud se zadaří náklad (stačí i ten autovlak) tak to burácení GM motoru v úzkých údolích je neopakovatelné...... :-) | 29.10.14 - 23:35 |
| 423.0145 | Ty vagónky tenkrát taky hmotnily 5-7 tun,takže na tom ty stroje byly prakticky stejně .... :-) | 26.09.14 - 16:25 |
| 423.0145 | I když počasí na pendrek,štěstíčko přálo a super foto,to byly nervy,co :-)Těšíme se na další fotky ..... Jinak na tuhle trať pokud to má bejt jen trochu kapacitní tak se to holt takhle plácat musí.Je tam i 41 promile a Bejček tam uveze na suchu tak max 70-80 tun,a sucho fakt nebylo.... Nehledě k tomu že tohle zas tak mimo neni a takovéhle soupravy běžně jezdívávali.... | 24.09.14 - 11:04 |
| 232.668-4 + 232.555-3 | Pozdě,ale přece ...:-) To to ani nešlo v obloukách u Rebersreutu a nebo u Pirku (i když to už tu bylo...) ??? No nic,to je fuk :-) K normě tolik že u nás by asi muselo být na obdobné trati na každém konci jedno "dvojče" a že i opačně trať prakticky stoupá z Adorfu až do Plesné kde je něco jako vrchol.A to stoupání je místy obdobně extrémní jako z Weischlitz(např.odb.Raun).No a DB razí ještě jednu nezanedbatelnou praxi jako že je nepřípustné plazit se na hranici 20km/h,ale rychlost vlaku pokud možno co nejvíce přiblížit traťové rychlosti a nesnižovat už tak malou propustnost . | 12.12.13 - 21:51 |
| 232.668-4 + 232.555-3 | Fotka pěkná,ale myslím že se dalo najít lepší místo vystihující jedinečnost okamžiku.Dle mne promrhaná příležitost,ale proti gustu...... Jinak také sem to čekal trochu hustší.V pondělí druhého za celou fotitelnou dobu jelo z DB jedno LV a jeden náklad,opačně dva náklady.Netušim jak to na DB funguje,ale spíš asi nefunguje,neb Dps mluvila o zcela jiném provozu:-)Pro představu uvedu že toho druhého v sedm ráno byly v Chebu najety tři Nexáky směr Vojtanov....První odjel cca v deset,druhej cca ve dvě odpo.a třetí někdy večer za tmy....No vlak čekající 10 hodin při plánované odklonové vozbě .... to skoro ty odklony nemusej bejt :-) No a ještě doplnim že jedna Ludmila má na trati do Plavna normu 800 tun,kontíky maj zhruba 1400,takže to maj i takový obři ve dvojici tak akorát :-))) | 10.12.13 - 0:07 |
| 434.1100 | MOs : "Nákladní zastávka" - co to znamená.... To jako nákladiště ??? Jinak v těch stanicích je zavedena "Výluka dopravní služby",to znamená že jsou stále vedeny jako stanice,ale bez dopravní obsluhy.V Měcholupech a Krupé stále dopravní zaměstnanci slouží. | 11.01.13 - 14:16 |
| 757.001-3 | Tak tomu řikam "umět si vyčistit plácek".Pěkné nevšední místo :-) | 11.01.13 - 14:05 |
| 15001 | Rabín: Prosím kde se dají sehnat takové info o vozidlech ve Francii.Plánuju tam cestu a zajímá mne to.Sorry za ot :-) | 11.01.13 - 12:13 |
| 754.041-2 | Přesně tak,ta žlutá žlutou už jen nastiňovala i ve skutečnosti.No už měla holt něco naběháno :-))) | 06.01.13 - 9:34 |










