Komentáře uživatele "Luxian":
| Zdroj | Komentář | Datum |
|---|---|---|
| Zpráva 4605 | mrkvo: To má být vtip? O 814 jsi nic neslyšel? | 05.05.07 - 21:43 |
| Zpráva 4605 | mrkvo: 814-914 ti nestačí? | 05.05.07 - 21:41 |
| Zpráva 4593 | Tak je logické, že češi budou většinou obhajovat 814 a slováci 813, v tomto duchu se tu odvíjí celá debata a nutno dodat, že je krapet nesmyslná. Když se na to podíváme nezaujatě, tak prostě 814 má své výhody, 813 má své výhody, přičemž nedá se jednoznačně určit, která z daných souprav je lepší. Možná má trochu na vrch 814. Nízkopodlažnost u 814 je jednoznačné a neodiskutovatelné plus. Vozíčkářovi vadí i byť jeden jediný schod, takže argumenty E499.3056 jsou prostě směšné. Vakuové WC je spíš taková příjemná věc navíc. Moderní design a neotřelé atraktivní zbarvení je jednoznačně tahák na cestující. Je známý a doložený efekt, že nové vlaky (jedno, jestli skutečně nové, nebo jen s novým designem) vždy přitáhly k žleznici více cestujících. Na druhou stranu silnější motor je plus u 813. Vzpomeňme si na testy 814 na trati do Tanvaldu, kde to motor LIAZ trochu nezvládl. Nicméně u obou souprav je problém jen v jedné poháněné nápravě a zrovna v horských terénch se to může ukázat jako problém. Na druhou stranu 814 jsou i trojvozové, tzn. dva pohonné vozy, což pokud vím u 813 se neplánuje. Navíc, nemyslím si, že by u 814 a 813 byl nějaký výrazný rozdíl v použití. I u ČD 814 jezdí a budou jezdit hlavně na vedlejších tratích, zvlášť při zamýšleném počtu cca 100 souprav. Stejně tak není 814 pro ČD nějaké ústřední vozidlo, jak tu někdo psal. Sice se jím chlubí, ale ústřední pro ČD stále je a bude pendolino, 471 CityElefant, popř. 854 + 954. Právě 854 + 054 + 954 má být vozidlem pro hlavní tratě nezávislé trakce, ne 814. Takže rozhodně žádné diametrální rozdíly, jak psal JOHNZ. | 05.05.07 - 19:18 |
| Zpráva 4485 | Seath: Napsal jsem, že prakticky žádné státní investice do infrastruktury nejsou návratné v čistě finanční sféře a je tudíž demagogické to nějak vyčislovat po finanční stránce. Návratnost u dopravních staveb je spíše v kvalitativním rozměru. To jste nejdřív napadl, a posléze sám uznáváte, že vyčíslit finančně investice z finančního hlediska je velmi těžké. Laskavě si tedy nejdřív ujasněte názory a pak napadejte názory ostatních. | 13.04.07 - 12:57 |
| Zpráva 4485 | Všimněte si u článku na ihned opět tipickou demagogickou argumentaci typu, jestli někdo propočítal návratnost takové stavby a pod. Dovolím si tvrdit, že pakliže by se takto uvažovalo už v minulosti, tak tu dodnes máme jen prašné cesty. Prakticky žádné státní investice do infrastruktury nejsou návratné v čistě finanční sféře. Blbcům to ovšem nevysvětlíte. | 12.04.07 - 16:15 |
| Zpráva 4466 | No, já tedy nemám ani pocit, že by se toho moc dělo na hlavním nádraží. Sice staveniště obehnaly stěnou ze sádrokartonu, ale to je tak všechno, co udělali. Nebo se snad mýlim? | 09.04.07 - 2:29 |
| Zpráva 4452 | Poborskiii: Tak to ano, ale kromě Prahy. Mimochodem, čelo RailJetů se začíná čím dál víc podobat Taurusům. Ačkoliv mi původní návrh připadal originálnější, chápu, že vzhledem k tomu, že je budou stejně táhnout Taurusy, má to celkem logiku. Je to asi něco podobného jako čela dvoupatrových cityshuttle a 1014. | 05.04.07 - 16:39 |
| Zpráva 4287 | Hlavně by mě zajímalo, za jak dlouho po oddělení Carga ho koupí DB nebo jiný silný hráč. Ne, že by mě to nějak moc vadilo, ale přece jenom ... | 14.03.07 - 11:59 |
| Zpráva 4287 | Hlavně by mě zajímalo, za jak dlouho po oddělení Carga ho koupí DB nebo jiný silný hráč. Ne, že by mě to nějak moc vadilo, ale přece jenom... | 14.03.07 - 11:58 |










