| Fotka | Zpráva | Datum |
| M 262.024 | Borovička:A jelikož cca 20 let nyní dopisuji do železničních novin,vím zcela přesně,jaké směrnice tehdy měly lokomotivní čety.Také jste pozapomněl upřesnit poslání tehd. SOOŽ a nevysvětlil pojem..."mohl nastat malý problém"...Doufám,že mi ten můj "duševní obzor " náležitě upřesníte.Mně osobně stačil ranní pobyt v čekárně žst.Cheb /kam jsem jezdil za rodinou/ a 3x kontrola pohraničníků,kamže to mám vlastně namířeno.Takže asi tak. | 05.11.11 - 19:17 |
| M 262.024 | Borovička:Děkuji za vysvětlení,soudruhu "Borovičko".A podobné řeči,že šly fotit třeba Č.Velenice,Břeclav,Šatov ap.si nechte od cesty.Je mi 55,takže ty časy dost dobře pamatuji.Maximálně tak mohl fotografovat dobře prokádrovaný ajznbón.Takže blablabla..../A hrušky stejně letos žádné nebyly/. | 05.11.11 - 19:06 |
| M 262.024 | Jestlipak víte,že za minulého režimu se nesmělo na železnici fotografovat?Tehd.ČSD,-tedy tzv."Modrá armáda" byla vlastně polovojenská složka a byla také tak řízena.Strojvedoucí,topiči,vlakvedoucí ad.zaměstnanci měli za povinnost hlásit podezřelé osoby u trati,zejm.s fotoaparátem v ruce.O nádražních prostorách,depech ap.ani nemluvě.Tím jste se dopouštěl špionáže ve prospěch Západních mocností a mohli Vás vlastně zavřít.Jinak také zdravím pěkné májové dny a už aby bylo zase teplo. | 05.11.11 - 18:38 |
| 475.111 + 475.179 | Martin 007: Tak to pak situaci uvádí na správnou míru,díval jsem se i do jiných materiálů.Na akci jsem byl pouze v sobotu a posl.snímek mám ze zast.Rozsochy v 17.46 s brněnskou 475.101 + 4 Bam na cestě do Havl.Brodu,zatímco 475.111 IMC jela do Brna.V neděli jsem tam nebyl,mám dojem,že pršelo.Škoda,vědět to,tak vyrazím i v neděli,mám to kousek.Takže díky za vysvětlení. | 29.10.11 - 13:22 |
| 363.046-4 | To už je tam zase tak zarostlé? | 29.10.11 - 11:10 |
| 475.111 + 475.179 | Tak tedy nevím.....mně osobně se fotografie líbí,dokumentovat se musí za každého počasí,za děště,mlhy,sběžení ap.Jinak mi zde ale něco nehraje-pokud jsou údaje správné.Na letošních "Slavnostech pernštejnského panství"jsem byl také a nějaké foto mám.A k vidění zde byla 475.101 výtopna Brno a 475.111 IMC Plzeň./osobně jsem s lok.četami mluvil kvůli reportáži/.Na přípřeži jsem je ale neviděl.Navíc se mi zdá podle lesku,že fotografie je pořízena za nebo po dešti.Takže někde je chyba...Pokud se mýlím,tak mě laskavě někdo slušně opravte.Díky. | 29.10.11 - 11:07 |
| 754.023-0 | desperados08: Prý se ta trať bude modernizovat a čistit svršek.Proto tak všichni z mašiny zasvěceně koukají,kde začít....Ale fotka pěkná,zejména ten čistý brejlovec.Brněnští a veselští fírové je mají perfektně udržované,za což poděkování. | 27.10.11 - 19:30 |
| 556.0179 | No,tohle jsou nejkrásnější snímky z našich tratí velmi vysoké historické ceny.Takže opět gratuluji a smekám. | 22.10.11 - 19:10 |
| 3509 | Pavel Schreier:Děkuji za odpověď,nic se neděje.Domníval jsem se,že jste ten známý železniční badatel.Alespoň máte stejnou zálibu.Na mém hodnocení se nic nemění,fotografie bezvadná,zase něco trochu jiného z cizích krajů.Pokračujte v této činnosti,přeji Vám hodně úspěchů.Já osobně lituji jedné věci:Fotografovat jsem začal někdy v roce 1965,-to ještě byla parní trakce všude,kam se člověk podíval.Fotoaparát jsem často nosil sebou,železnici mám rád od narození a vidíte-mnohokrát mě ani nenapadlo stisknout spoušť.... | 22.10.11 - 19:05 |
| 556.0373 | Nádherná historie,gratuluji a díky. | 21.10.11 - 20:55 |