..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Rail-2005":

  1 ... 4 5 6 7 8      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
163.084-7Naprosto vymazlené! Ta atmosféra je úplně pohlcující. Dávám 5*09.07.07 - 20:31
363-008Paráda! Tohle je můj stroj. Vychází z francouzské CC 6500, ale je slabší.

CC 6500 jezdí na 1500 V SS, výkon 5900 kW, byla zpřevodována do 3 variant. Nákladní na 100 km/h, osobní na 160 km/h a později byly některé kusy upraveny na 200 km/h. Stálá tažná síla: nákladní - 263 kN při rychlosti 76 km/h, osobní - 121 kN při rychlosti 161 km/h. Trakční charakteristika: schopnost utáhnout 800t rychlík v horizontu rychlostí 200 km/h, při stoupání 5,5 promile rychlostí 165 km/h. Nákladní verze - 2000t do stoupání 8,8 promile při rychlosti 60 km/h.
08.07.07 - 18:00
371.004-3Ta fotka se mi moc líbí, má to dynamiku. A vůbec nevadí, že sloup je přes vagon.21.03.07 - 19:40
350.006-3Kompozičně pěkný! Ale ty barvy jsou nějaký rozhozený...05.02.07 - 17:08
471.004-2 + 971.006-2Fotka celkem pěkná 4*, ale koukám, jak už jsou zase zhuntované ty koleje. Je na nich vidět silná vlnkovatost. To to nemůže někdo během nočních výluk přebrousit?!!30.01.07 - 18:03
TGV-Réseauinkognitus: Tours/St-Pierre-des-Corps je souměstí na řece Loire, které má cca 200 000 obyvatel. Takže to žádná vesnice není. Je však třeba říci, že i když nádraží v St-Pierre není žádný architektonický zázrak, tak je tam poměrně čisto a celkem bezpečno (narozdíl od Paříže). Cesta TGV odsud na Paris-Montparnasse trvá 55 min (232km).22.01.07 - 16:25
TGV-RéseauJinak St-Pierre-des-Corps je takové obyčejné moderní nádraží. Ale o 3 km vedle v centru města je nádherné hlavové nádraží Tours, které považuji za jedno z nejhezčích ve Francii, možná dokonce i v Evropě. Ale tranzitní TGV tam nezajíždějí, přípoje jsou pomocí "navette", to jsou takové dost staré soupravy, vypadají jako metro.22.01.07 - 11:41
TGV-RéseauTa rekonstrukce probíhala tuším někdy v první polovině 90. let. Takže už to zase má něco odslouženo. Nyní některé tyto soupravy čeká další kolo rekonstrukce interiéru na design TGV-POS. Při tom se samozřejmě dělá i vnější lak. V létě jsem jel takto zmodernizovaným TGV Atlantique. Přednostně se rekonstruují soupravy Atlantique a vybrané kusy Réseau.22.01.07 - 11:37
680.004-8Jóo to je nádhera. Sloup tam sice je, ale pokud to není nijak moc zadrátované, tak to vůbec nevadí. Takže 5*28.06.06 - 13:20
682.003-9Ani se mi tomu nechce věřit. To je husté! Nelze jinak než za 5*.09.04.06 - 22:30