..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Pavel Randák":

  1 ... 5 6 7 8 9 ... 25      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
534.027Tak to se omlouvám, já ji naposled viděl rozloženou na několika železničních vozech.14.03.18 - 8:48
387.043Jo, je tam i s nápisem Jihozápadní dráha, Depo Klatovy.
Avšak foto je v kvalitě zde nepřípustné :-)
07.03.18 - 17:53
387.043Ona zatravněná kolej byla v té době hojně využívána k nakládce /vykládce zboží (stavebniny, zavařovací sklenice pro Frutu, uhlí, řezivo) a pokračovala jako vlečka k silu obilí (dnes už snesená).
A k té kolizi komína a stožáru - tenkrát mne ani nenapadlo, že to budu dávat na nějakou ŽelPage s přísnou porotou; byl jsem vůbec rád, že jsme na to dostal opušťák.
07.03.18 - 16:26
387.043Děkuji za upozornění, BCB opraveno.
Zvláštní vlaky tenkrát tahaly jen 422.025, 354.1217 a 498.106. Všechny ostatní mašiny byly studené. Nevzpomínám, si, že by tam byl papoušek z Malešic, spíš tam byl 477.060. A taky nikde na fotkách nemám 434.1100, takže tam asi taky nebyla.
07.03.18 - 8:55
753.775-6V remízku za tratí se nacházejí zbytky tělesa a most řepařské dráhy vlkavského cukrovaru.25.01.18 - 20:29
46.221-8 + 55.147-3Tedy koukám, že v Burgasu mají úplně stejnou nádražní budovu jako ve Varně. Liší se jen barva omítky a to, že ve Varně mají peróny zastřešené.22.12.17 - 23:29
35.1097Tuhle mašinu jsem dostal asi před 50 lety od babičky pod stromeček zmenšenou 1:120 a když mi tu jede skoro pod okny, tak ji propásnu :-(17.12.17 - 22:05
380.003-4> To jste se překlikl, nejlepší elektrická lokomotiva je v galerii o jedno okénko výše.
:-)
24.11.17 - 22:18
363.043-1Dovolím si podotknout, že důl patří ČEZu a elektrárna EPH, což nejsou ti samí vlastníci, naopak často konkurenti.
Přechod na kontejnery zvažují i jiné elektrárny, kam se dosud vozí uhlí po železnici.
24.11.17 - 15:02
750.308-9 + 434.2315Já tedy osobně bych do ložisek strojní olej nelil (pokud nejsou přidřená).
Ta mašina se má opravit do stavu vystavovatelného nebo provozního?
16.11.17 - 22:09