Komentáře uživatele "Zughaken":
| Fotka | Zpráva | Datum |
|---|---|---|
| T 435.0509 | Paráda, ta patina na stroji je dokonalá! | 28.07.11 - 18:49 |
| T 47.021 | Ehm, organizační náročnost celé akce nijak nezpochybňuji a nemám ani nic proti fotkám z akce - jen říkám, že jsou pro mě cenější fotky pořízené v inscenované době skutečnými umělci, za které považuji např. pány Jaroslava Kocourka a Bohumila Skálu, než tyto vyumělkovatiny! Nevím co je na tom špatně - možná fakt, že většina dnešních šotoušů může archiv tvorby těchto pánů jenom závidět... :-) S těmi artefakty se vracíme na začátek - tedy, že jde jen o snahu nafotit něco co starší ročníky v mládí promrhaly a u generací mladších to co ani zaznamenat nemohli. Nebo je to jinak? Topiče (naštěstí) osobně neznám, ale nemám důvod nevěřit popisu jeho chování od osob, které šotoakce organizují a které znám naopak velice dobře! | 20.06.11 - 14:03 |
| T 47.021 | Topič: Je zajímavvé, že tu nevidím žádné Vaše fotografie z doby socialismu, když bylo tak krásně :-) Asi takhle - skutečných fotografů a jejich práce si dokážu vážit. Šotoušům se můžu jen smát. Jednoduše pro mě má mnohem vyšší hodnotu tvorba pánů Jaroslava Kocourka, Bohumila Skály (a dalších), než vyumělkované výtvory šotoušů s retušovanými sloupy, domalovaným kouřem atp... Toť vše! Jinak se nemusíte bát, že byste mě na nějaké šotoušské akci potkal, jen jsem před nedávnem zaslechl Vaše reference od jednoho z účastníků ;-) | 20.06.11 - 13:01 |
| T 47.021 | Topič: Co vlastně považujete za znak šotouše?! Mě stačí, když je jistá prasečí hlava natolik líná aby vylezla po svých na flek a musí brázdit lesy automobilem! O tom, že před rokem ´89 mohl někdo při tichém souhlasu strany fotit co se mu zachtělo, zatímco ostatním hrozila šibenice - to radši komentovat nebudu!!! Běhá mi z Vás mráz po zádech :-/ Hlavně, že jste po roce 1989 nezapomněl schovat rudou knížku... | 19.06.11 - 23:05 |
| T 47.021 | Topič: Tu narážku s věkem jsem nějak nepochopil - "šotouše" snad poznám podle toho co dělá a ne podle toho kolik mu je let. Může mu být patnáct, ale klidně i padesát... Jiří Pekárek: Proti připomenutí historie nic nemám. Ovšem mám za to, že parní vlaky jezdí především proto, aby si široká veřejnost připomněla jak se dříve cestovalo. Nikoliv pro striktní vytvoření iluze daného období - nenutíme lidi na akcích např. cestovat v dobovém oblečení, což je zásadní rozdíl. Inscenace určitého časového období je nutná např. při vytváření dobových scén filmu. Ale abych si lepil rudé hvězdy na mašinky a hrál si na to, jak bylo za rudovlády dobře, zatímco ve skutečnosti se jen tak někdo neodvážil s foťákem postavit ke kolejím... Jen je mi trochu špatně z toho, když si tu dobu někdo příliš idealizuje s vidinou kolejí nacpaných sergeji, brejlovci, pilštiky a zapomene na fakta! | 19.06.11 - 16:11 |
| T 47.021 | Pěkná soupravička - a snaha šotoušů dohnat, co za mládí v pravidelném provou pros*ali ;-) | 19.06.11 - 1:02 |
| T 211.0741 | Hurvajz sám jezdit umí (na boku je vidět číslo) ale: 1) v dnešní době se dopravci (konečně) snaží šetřit kapacitu a prachy za DC, 2) i M131 je jenom stroj a každej stroj se může porouchat. | 18.06.11 - 9:55 |
| 749.008-9 | ...jejda 749.008 v době, kdy ještě byla pěkná špindíra :-) | 26.05.11 - 12:17 |
| Posun zakázán! | To že nejsou budíky na hodnotách neznamená, že není předané ovládání na "druhé" stanoviště. Pak jsou budíky v nulové poloze. Od kdy???!! | 14.05.11 - 11:02 |
| Posun zakázán! | Jiří Pekárek: Návěsti "obsazeno osobami" jste si sice všiml dobře, ale stačí se podívat na otáčkoměry obou SM a poznáte kam by asi tak "strojvedocí" mohl ve skutečnosti doejt ;-) | 14.05.11 - 0:42 |










