| Fotka | Zpráva | Datum |
| HGe 4/4 I MGB | Docela vzácný okamžik - nejen historická souprava, ale také prázdná silnice. Během mých návštěv nevídaný jev. | 21.09.11 - 16:47 |
| Síť | Osobně bych uvítal, kdyby náklon byl menší. Ale potom by nemusela vyjít tak pěkně pavučina. | 13.09.11 - 15:44 |
| 1146.001-1 | vlak určitě není tentýž. zde je 6 vozů, na odkazovaném vlaku však jen 5. pochybuji, že by se při první jízdě do Prahy odpojoval jeden vůz. | 18.08.11 - 11:05 |
| Stará Paka 1978 | perfektní převod do digitálu. U mě je to historické foto roku. | 16.08.11 - 23:38 |
| Ge 4/4 III 651 RhB | mRKEF - mohu potvrdit. Jednou mi tam vypadl mobil, za mnou jdoucí turisté mě dohonili a předali. Jiný člen naší cestovní skupiny zapomněl v čekárně foťák a odjel... Za půlden, když na to přišel a vrátil se, foťák byl na stejném místě. | 28.07.11 - 19:09 |
| 475.111 + 475.179 | Škoda, že tenhle parádní flek kazí ta pidibouda vpravo. | 18.07.11 - 13:08 |
| 380.014-1 | Filip Hrubý - to čelo 380 je dle mého názoru až moc flekatý. taktéž ty kolejnicové pásy nevypadají nejlépe, což kazí celkový dojem, který hodnotím. | 06.06.11 - 13:46 |
| 380.014-1 | přijde mi, že fotka hodně šumí a hloubka ostrosti taky není příliš vysoká. Jako dokumentační ujde. | 06.06.11 - 12:31 |
| Ge 6/6 II RhB 705 | Problém je, že sáňkovací kolečko (vlak nahoru - jízda dolů) je pro běžného člověka akce na hodinu. Chce-li si užít focení, tak to kolečko není problém udělat za dvě hodiny a více. Sáňky a ježdění taky není zadarmo, takže je nutné řešit dilema, zda čekat či nečekat na vlak. Když je člověk sám, je pánem času. Ve společnosti je to horší... | 25.05.11 - 17:12 |
| 843.009-2 | A pěkné je i http://www.zelpage.cz/razeni/11/vlaky/cd-992 , kdy 843 šetří energii a funguje občas jako řídicí - do Jaroměře to dotlačí 163. To je potom (mimo rozjezdů ze stanic, kde se zastavuje) ticho v motorovém voze přímo neslýchné | 16.05.11 - 16:28 |