| Fotka | Zpráva | Datum |
| 754.041-2 | Jen doplním, že nějaké dílčí úpravy, související se zvětšením průjezdného průřezu, zde probíhaly už v 1.polovině 60.let. Postupně se tak rekonstruovala většina tunelů, č.5 a 6 byly později sneseny. Za tím účelem byly zřízeny výhybny Nový hrad a Jelení skok, kde se přejíždělo z jedné traťové koleje na druhou. Dokonce zde došlo ke smrtelnému úrazu strojvedoucího na lokomotivě ř.387.0. kdy při vyklonění z okna došlo k nárazu hlavou na pažení či konstrukci. | 09.02.15 - 10:14 |
| ST 43-109 | Děkuji všem za přínosné komentáře, týkající se provozu těchto bezesporu zajímavých strojů. Tento konkrétně pocházel z depa či spíše z výtopny Stalowa Wola Rozwadów, která byla v té době ještě plná parních lokomotiv, převážně "němek" ř.Ty 2...a občasná jízda motorové lokomotivy na trati do Przeworsku byla spíše zvláštností... | 03.02.15 - 17:57 |
| ST 43-109 | Děkuji, pánové, za info. Jezdíváme občas do Adršpachu a okolí Broumova...proč si neudělat výlet kousek za hranice. Koneckonců mám na ta místa - konkrétně trať Klodzko-Walbrzych - moc pěkné vzpomínky z doby parního provozu. A už tenkrát tam občas projel nějaký ten "Sulzer"... | 02.02.15 - 15:52 |
| ST 43-109 | Jaký to mělo zvuk...co si tak vzpomínám, bylo to takový tlumený chrochtání, trochu podobné našim 310 motorům...ale tišší. Motor byl 12 válec, větší a robustnější komstrukce než třeba naše brejle...a měl celkem úctyhodný výkon - 1545 kW. Možná není bez zajímavosti, že ty první kusy (původní rumunská řada 060 DA) pocházely ze Švýcarska (továrna Sulzer + BBC)), pak od roku 1960 už se rozběhla výroba v lokomotivce v Craiově. Byla to zdařilá konstrukce, mašiny jezdily velice spolehlivě. | 02.02.15 - 8:42 |
| 743.003-6 | Pěkná idylka. Škoda, že těch vozů není víc, dobře by se to vyjímalo v tom oblouku. Ta tečka vlevo nad polem - zprvu jsem začal čistit monitor, teprve pak jsem si uvědomil, že je to nejspíš káně, číhající na kořist... | 01.02.15 - 10:15 |
| 754.012-3 | Uprostřed zimy trocha letního osvěžení. Proč ne. Tam bylo teda vedro...ale jízda to byla překrásná. | 31.01.15 - 9:16 |
| 754.062-8 | Traťová je zde 50, nyní již několik měsíců za mostkem je zapíchnutý rychlostník s číslicí 30, což však není z důvodu poloměru oblouku, nýbrž kvůli přejezdu na jeho konci... | 27.01.15 - 14:54 |
| 750.022-6 | Je to každopádně hezká vzpomínka...až na tu nechutně doničenou soupravu. To byla bohužel taková doba...nebyl snad jedinej vůz, co vypadal normálně. | 27.01.15 - 7:47 |
| Deh 4/4 Nr. 21 MGB | Dobrý pohled. Možná tu máme co dělat se slušně zdatným horolezcem...a ani o tom nevíme. | 25.01.15 - 17:58 |
| T 47.021 | PM: Díky, Pavle za info. Možná by stálo za to, věnovat jí pár pěkných fotek. Byla to jedna z nejoblíbenějších mašin na JHMD a jezdila, pokud dobře počítám, úctyhodných 56 let. | 15.01.15 - 15:01 |