..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Petr Holub":

  1 ... 6 7 8 9 10 ... 80      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
751.089-4No ono to s tou mechanikou, aby byla výraznější, o moc lépe nejde. Jít max. trochu víc do boku a mít to bez topolů a pražců, což je tady takový doplněk navíc. Obzvlášť v tomto nepestrém ročním období. každopádně mechanika o moc větší není. A stát u ní, je tam hned to křoví.

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/751/751042.html
31.01.16 - 9:30
810.058-8Lapil, ikkyu: Jedná se o fotografii, která vznikla při východu slunce, obloha byla dost světlá a zbylá scéna oproti tomu dost tmavá. Toto bez editu rozhodně nelze. Musel jsem záběr naexponovat dle oblohy, tak aby nebyla vypálená. Spodek je pak tmavý, namodralý. Každopádně je to složeno ze dvou fotografií - z původní verze a té prosvětlené, kde sice obloha vypaluje, ale lze jí progumovat a na nezesvětlené verzi se zobrazí bez výpalu. Pak následovalo celkové oteplení snímku, Sytost jsem možná trochu potlačoval kvůli vyznění bílé na sněhové pokrývce, ale snažil jsem se to nepřehnat. Snímek ujíždí do teplejších tónů, stíny jsou trochu purpurové, úplně čb to není. Každopádně takováto krajina moc barevných vjemů nevysílá.28.01.16 - 17:53
122.010-2AN: Ty jsi to fotil o sloup dopředu.

http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r121&loko=6501&cislo=
13.01.16 - 17:20
754.061-0Video: https://www.youtube.com/watch?v=mXRt7lxnTEw12.01.16 - 17:09
753.352-4Nerad se do toho pletu, ale pamatuji si jak jsem v roce 2007 vyrážel na brejláky. Občas se dařily i na obou obězích (např.352 i 192). Bangle tu nepamatuji, spíš na 086 s tím, že v roce 2007 o víkendech, kdy nejezdily manipuláky, jezdily i 743ky.

742ky to už byly mimořádnosti - posily, později, např. rok 2014:

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742451.html
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motorove-lokomotivy/742/742443.html
06.01.16 - 16:09
831.110-2 + M 131.1513Úžasné je asi silné slovo, ale vhodné toto měkké světlo bylo. Kdyby svítilo více, jsou všude stíny (úhel je více na bok), díky stínům by to nešlo fotit ani odzadu. Kdyby někoho zajímalo video na FB:

https://www.facebook.com/mphvideo/videos/vb.115996275441780/123027388072002/?type=2&theater¬if_t
05.01.16 - 20:12
854.212-8T478.4023: Je to Klíč.03.01.16 - 23:37
Čára ponoruDěkuji za pozitivní reakce a všem přeji v novém roce jen to nejlepší, především zdraví a štěstí.31.12.15 - 11:54
742.362-7A.N. Ad. fiktivní pravidla. Jestli zde o nějaké jde, tak o implementaci kompozičních v oblasti železniční fotografie. Ono platí i v jiném oboru, že srostlice, kolize, či jinak nevyvážené kompozice fotografii na kráse nepřidají. O to jde i tady. Jsem na jednu stranu rád, že to někteří vidí takto a hodnotí se fotografie a ne jen stroj či vlak (příště třeba podobná fotka bude hodnocená lépe). Na fotografii 742 jsou zachyceny v popředí ne moc populární betonové sloupy, to fotce asi bude ubírat na hodnocení, podobně již zmíněná najetost do baráku. Ta se možná dala řešit změnou stanoviště - stát více napravo, tím by se možná vyřešil i přetnutý barák u pravého okraje. Samozřejmě oceňuji, že zdokumentujete i tento provoz, o kterém má málokdo přehled a ty, nebo někdo jiný, kdo má přístup k systému, si může dovolit vychytat takovou anomálii. Jen je to na takových tratích další výzva, nespokojit se jenom s tím, že to je provozní špek a každý si z toho, jak se říká, "sedne na prdel". Ukaž Pavlovu i Martinovu fotku normálním lidem, nepraštěným kolejnicí a je dost pravděpodobné, že barvy a borové lesy budou mít větší úspěch. U Martina to vyvážila dost zajímavá oblačnost a možná kdyby fotografii vložil za pár let, bude hodnocení o něco lepší...31.12.15 - 11:16
556.036Autor již vložil pohled odpředu, což přibližuje ne zrovna zřetelnou dohlednost, která panovala takto v 1000 m.n.m. Jednalo se akorát o aktuální poprašek z oblačnosti, která se nasunula po ustupující tlakové výši - jasných dnech.

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/556214.jpg
26.12.15 - 13:08