..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Jirka Panther":

  1 ... 6 7 8 9 10 ... 69      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
TGV DuplexSkvělé 2005, díky za informaci. Takže pro staré vláčky a náklady je I=100mm, pro TGV I=150mm (i když možná 130/180, z fotky není moc jaské jaké je tam převýšení koleje). Někdo to už našel v předpisech, ale nevěděli jsme kde je to použito. Ještě jednou DÍKY!!!

Mimochodem srovnejte to s tratí Praha - OVa. Francozský přístup by znamenal žádné klopidlo a těch pár oblouků by jel prostě na I=180. Už dneska LEo pojede jen o 5 min pomaleji s jednotkou 3x levnější. Z hlediska namáhání svršku je i LEo podstatně vhodnější než Pinďa. Jediné co je nezbytně nutné vybavit stolky řádnými úchyty proti vylití kafe. A to je přeci jen levnější než nucené naklápění celého vlaku.
02.11.12 - 15:11
TGV DuplexProjel jsem si celou trať do Avignonu myší po Googlu a domnívám se, že Frantíci stavěli tratě s hezky kulatými ciframi metrické soustavy. Ta tam byla dle Wiki zavedena už na začátku 19. století (kdežto v Rakousku až roku 1872-do té doby sáhy).

Tento úsek na francouzské poměry hodně kroucený má tedy poloměry s největší pravděpodobností 1000m, což na české koridorizaci umožňuje rychlost 140km/h. Tam kde stísněné poměry Frantíci neměli, dávali 2000m, což umožňuje rychlost 200km/h.
Protože Frantíci dávají přednost dobrému jídlu a pití před puntíčkářstvím, jsou případy, že trať udržují asi jako Češi a tedy nemají vyšponované rychlosti jako například Němci, či Švýcaři s absolutně dokonalou údržbou.
Pokud by tomu bylo i tady, tak tam bude rychlost 130, méně určitě ne.
02.11.12 - 7:15
TGV DuplexParáda, tady ještě nikdo nefotil a já když jsem tu chtěl jet, tak zrovna byla stávka.
K rychlosti - díky Googlu jsem to zkouknul a vyšla mně rychlost 130-140km/h. Při rekonstrukci by šlo upravit na 150.
01.11.12 - 19:10
T 678.0012Paráda, 5*. Jen škoda toho krásného stromu, který bude zajisté zanedlouho při drátizaci skácen.18.10.12 - 18:34
671.002Oprostím-li se od toho, že je tato fotka z jiného světa, než je zde běžně schváleno, mám za to, že i modrá Najbrtí barva by tady byla super.

Právě díky zlatočervenému listí by podtrhlo tu krásnou modrou barvu ČD. Bohužel smrková monokultura škodí nejen na Šumavě, ale i na fotkách - zelená a modrá pro blázny dobrá.
18.10.12 - 18:30
163.023-5 + 123.022-6Pěkný záběr širokáčem. Tak aspoň nevypadá tak strašně povzdech JJindry, který by měl být adresován na Olšanskou 1, Praha.09.10.12 - 18:17
680.003Podívejte se do "sešiťáku" Babitronu. Pendolino má v tomto úseku z důvodu nějaké historické zabezpečovací techniky na přejezdech povolenu jízdu výkonem prý 55km/h, tedy o 5 min delší, než klasika s 363. Prakticky od začátku se fírové naučili jezdit ten 12km dlouhý úsek výběhem, takže v průměru tou odhadovanou sedmdesátkou.

Jinak odbočka do stavařiny: v tomto úseku měly být oboustranně 4m vysoké neprůhledné protihlukové stěny. To se však místním nelíbilo a přidaly se k nim další obce až po Karlštejn. Pro neschopnost SŽDC kopnout hlukovou lobby do zadku (viz též Úvaly) se už 15 let řeší jak udělat modernizaci do Berouna.

Mimochodem - dálniční lobby letos naprosto v pohodě ohnula "hlukový zákon" podle svých potřeb a lidem skutečně zasaženým hlukem se nyní smějou do xichtu.
05.10.12 - 6:57
753.768-1 + 753.771-5Moc pěkné, koukám, že v opačném směru - v noci to sjede o 2 minuty rychleji, než Vršovické Desiro.30.09.12 - 9:01
750.300-6Skvělé, zvláště si cením ucelené soupravy bez sprejerských výtvorů a zřejmě první fotkou nejvyšší hory NT v ŽP.

K výtce s jeřábem jsem se podíval na Googla a musím smeknout, protože focení bylo ve vysoce urbanizované lokalitě a přitom to vypadá jako v přírodě daleko od lidských obydlí.
30.09.12 - 8:52
4024Omlouvám se předem Drahošovi za rýpnutí. Bohužel ledovce tady možná byly když se ta trať stavěla. Tady je barva skutečně jen spláchnutý vápenec po nějakém vydatnějším dešti stejně jako kafová barva v našich řekách. (na Googlu jsou fotky temně modré vody)

Ovšem zcela s ním souhlasím co se týče norské vody. Ta je absolutně bezkonkurenční. Díky kvalitní žule je mnohem více čistá než kdekoliv jinde na světě.

Co se týče ledovců, doporučuji všem, aby využili každé příležitosti a jeli se na ně podívat. Nedávno jsem porovnával fotky z doby před 20 lety a dnešní a u většiny jsem zachytil cca 30% úbytek. Za 50 let v Evropě žádné nebudou. Jediná záchrana pro ně bude až skončí Golfský proud, ale toho se už nedožijeme.
28.09.12 - 7:54