..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "Ešus":

  1 ... 74 75 76 77 78 ... 88      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
742.045-8Velice povedená fotka!30.06.12 - 19:13
363.045-6petra sismilichova: Ano, je to tato trasa (jak píše ŽM).23.06.12 - 21:19
362.161-2Gratuluji k první fotce na tomto webu!21.06.12 - 21:04
4001Ono se to docela nabízelo, že jsou rampy vyklápěcí. V tomto případě to pak beru, ale stejně u toho nástupiště mohou zastavovat jen Desira a další vozidla se stejnou vzdáleností dveří, což je zase divné. Ale jestli tu zastavují opravdu jen Desira, tak proč ne.20.06.12 - 20:54
4001Tak to aby strojvedoucí zastavoval kvůli těm rampám jak automat! Zkrátka proč to udělat jednoduše, když to jde složitě?19.06.12 - 23:00
M 262.1002Asi mě umínusujete, ale po otevření fotky jsem podle kvality fotky odhadl rok focení tak 2000. A ono je to minulý rok!19.06.12 - 20:47
840.005-3Něco o nehodě se dozvíte tady:
http://www.vlaky.net/tv/video/1135-Osudove-okamziky-Spalov-1-dil/
http://www.vlaky.net/tv/video/1136-Osudove-okamziky-Spalov-2-dil/
18.06.12 - 20:54
ABe 4/4 Nr. 49 + 46 RhBPředpokládám, že souprava v popředí zapadla a fréza ji přijela vyprostit, nebo to bylo jinak?18.06.12 - 20:51
423.0145Milan Cibulka: Myslím, že je to tím, že je vlak veden jako historický. Jde spíše o to, aby to bylo historické než účelové jako nákladní vlak. Určitě takovéhle jízdy nepořádá ČD Cargo - byly by zase problémy s dopravci. Také se s nenaloženým vlakem ušetří dost uhlí a jízda je tím méně nákladná. A někde do toho ani třeba nemají co naložit.

Nicméně souhlasím, že ložený nákladní historický vlak je na pohled lepší než neložený.
17.06.12 - 22:38
371Ohledně RegioJetu se psalo tady: http://www.zelpage.cz/zpravy/8590

Jinak Hungaria tvoří společně s gorilou ZSSK (myslím tím modrou) hezkou ucelenku, přestože je loko jiného dopravce :-) Kdo ví, jestli budou tyto vagony jezdit do Prahy i přes zkrácení tohoto EC.
16.06.12 - 22:11