..: Komentáře :..


Komentáře uživatele "VencaM":

  1 ... 6 7 8 9 10      Komentářů na stránku:   
FotkaZprávaDatum
642Nevím jestli tady elektrika přímo byla, ale předválečné Německo mělo hodně elektrifikovaných a dvoukolejných tratí. Když tam vlítli Rusáci a skončila válka, tak na hodně tratích sloupy uřezali, druhý koleje vytrhali a odvezli si je domu. Vždyť i do Kořenova se z Pruský strany jezdilo pod drátama.
Toto je velmi zajímavá fotka, je na ní velmi zajímavý most a ty dráty bych nevylučoval. Rozhodně by byl zajímavý příběh této tratě a tohoto mostu, vzhledem k tomu, že se jedná o hraniční most. Co sem viděl jiné obrázky, tak je to velmi pěkná stavba.
12.11.09 - 13:02
486.007 + 498.022Tady je článek jež jsem sliboval: http://zeleznice.ddmpraha.cz/2009/zari-a-rijeni/31.10.09 - 22:14
BR 44.2436-2Naopak. Udělat na TT něco takovýho, aby to ještě k tomu nějak vypadalo. Ty světla jsou výborně udělaná, takže to vypadá jako doopravdy (žádný oslňování nebo bludičky). Je vidět co má být vidět a tam kde má být tma, tak tam je. Super je ten stín od klanic nebo odlesk na kolejnicích.
Někdo může namítat, že je to párovka a nečoudí, ale radši tak, než tam něco mazat ve photoshopu.
19.10.09 - 16:14
486.007 + 498.022Toto je pěkné místo a fotky z něj se mi vždy líbily.

Ale trošku odbočím. Co mi to jen připomíná: http://zeleznice.ddmpraha.cz/pracovni/IMG_9566_zp.JPG
Během tohoto týdne ve spolupráci s fotografem doděláme reportáž z nedávno konané akce, kdy naše kolejiště navštívil Winton Train. A to prakticky se všemi lokomotivami, které ho z Prahy k moři vezly.
19.10.09 - 12:11
M 152.0039Ptám se proto, že z některých fotek, jako je třeba tato, to není jasně poznat. Bylo by celkem slušné uvádět tuto skutečnost u fotek kterým chybí i základní indície. Třeba spřáhlo, které chybí, by to vyjasnilo na 100%.
Pokud je toto TT, tak smekám nad roštím na i okolo trati. Detaily na motoráku jsou také pěkně propracovány.
04.10.09 - 19:37
M 152.0039TT či H0?04.10.09 - 18:05
556.0506Přesně takovouhle mašinu co se ničeho nebojí a do všeho jde s vervou chci do modelu. Vozila by 20 Wapek po hlavní trati.
Pokud ještě více chcete udělat atmosféru staré fotky, pořiďte si zaprášený a poprskaný monitor. Já to poznal až podle datumu.
12.09.09 - 22:09
124.601-6Nejlepší fotky z našeho kolejiště (co se týče technické stránky) jsem viděl od profi fotografa, co střílel blesk o strop a ještě měl o kousek vedle blesk na stojanu s tím paraplíčkem.
Se světlem je to vždy práce, zatím jsem nepřišel na rozumný postup, jak nasimulovat denní světlo. Myslím hlavně násvit, stíny a pod. Občas je hodně zajímavé, když pootočíme žaluzie a přisvítíme to pravým denním/slunečním světlem. Nejvíc mi štve, že na rozdíl od skutečnosti se na modelu dost věcí na fotografii divně leskne. To potom chce patinu a rozumný světlo.

Ale máte pěkný koleje a hezky podbito. počkejte za pár let, až vám tam napráší rez od brzd.
12.09.09 - 13:22
124.601-6Měl bych dotaz na troleje, tohle je vlastní výroba (sloupy i troleje)?
A k lokomotivě, z čeho je to stavěný? A jestli je to jen úhlem pohledu nebo má tak divný čelní okna i při pohledu zpředu? Vím, že tato mašina má mříže, ale nějak nevidím pod nimi to okno.
Ale zákoutí je to super a jediný co bych vytkl světlu je spíš to, že je to buď s bleskem nebo přisvícený něčím bodovějším. Přesto to ve výsledku není na závadu.
12.09.09 - 8:10
JívováFoto super.
Výborné je to nástupiště (hrana, lampy, paňáčci,...)
U těchto pohledů mě vždycky děsí, jak jsou vidět ty detaily, které se při běžném pohledu z větší vzdálenosti celkem ztrácí. Třeba ten molitanový strom napravo za domem. To je ale nějaký extra děravý molitan?
Jeden známý si nechal ode mě nahrát fotky svých vozidel (má jich víc než dost), postupně je procházel a opravoval zohýbaná zábradlí a jiné detaily, které na blízké fotce bijí do očí.
Taky koukám, že kolegové v Přerově stále pracují s dědictvím NDR (smrčky vpravo).
04.09.09 - 21:18